Negalima taip spausti spyruoklės!

Kodėl vokiečiai masiškai žudė žydus vien dėl to, kad jie žydai? Kodėl būtent žydus? Todėl, kad žydai nužudė Kristų? Bet juk jei nebūtų nužudę, tai Jėzus nebūtų prisikėlęs ir nebūtų įgyvendintas Dievo planas…

gott_mit_uns-ns

Be to, priminkite man, kokios tautybės buvo Kristus? Ir santrumpa ant kryžiaus INRI (Iesvs Nazarenvs Rex Ivdaeorvm – „Jėzus Nazarietis žydų karalius“) rodo patyčias ar pagarbą?

*

Dabar daug kalbama apie holokaustą, bet mažai kalbama, kodėl arijai žudė žydus. Kokia spyruoklė buvo suspausta tiek, kad po to, kai ją paleido, visa valstybė, visa nacija elgėsi kaip išprotėjusi?

*

Dabar tas pats gali atsitikti su pabėgėliais. Ne tik su Sirijos, Afganistano, Irako pabėgėliais. Dabar jau kalbama, kad 60 milijonų žmonių pasaulyje buvo priversti palikti savo namus. Tūkstančiai lietuvių yra ekonominiai migrantai, bet juos iš gimtosios šalies išmetusi spyruoklė yra politinė…

*

Tos suspaustos spyruoklės pavojingos vien dėl to, kad švelniai, atsargiai jas atleisti sunku. Karaliaučiaus sritis, Abchazija, Pietų Osetija, Padniestrė, Kalnų Karabachas, Šiaurės ir Pietų Sudanas, Šiaurės ir Pietų Korėja… O, kiek daug pasaulyje uždelsto veikimo minų!

*

O dabar – ir Ukraina, ir pabėgėliai iš Afrikos, Artimųjų Rytų…

Visi, kurie skaitote tai, ką parašiau, padėkite švelniai atleisti bent mažas spyruoklėles:

Rytoj parašysiu ką nors optimistinio…

Atsakymai

Sokolovas, 2015-09-29 10:03:44

DĖL PABĖGĖLIŲ , IR DĖL ISTORINIŲ LYGIAGREČIŲ

“Geidžiantį likimas veda,

negeidžiantį-tempia.

O skęstantis griebiasi

už gyvatės…”

Man tai iš viso neaišku, dėl ko ES, taip pat ir mūsų šalis, turi priimti tuos pabėgėlius.

Tegu juos priima JAV, kurios savo bombomis įvesdavo kitose šalyse ( Irake, Libijoje) demokratiją…

Beje, dėl holokausto. Kaip bebūtų, JAV tada atgręždavo atgal laivus su tūkstančiais žydų, bėgusių iš Hitlerio valdomos Vokietijos. Nepriimdavo būtent turto neturinčių žydų. Tuo tarpu turtingiems žydams už “išpirką” leisdavo išvykt Palestinos kryptimi ir pati hitlerinė valdžia.

Ir dar. Žydų kilmės JAV bankininkai finansiškai remdavo Hitlerį, padėjo jam “demokratiniu keliu” ateit į valdžią. Juk demokratija be stambių pinigų- ne demokratija.

“Vergvaldžių valdžia”- būtent taip užsimezgė demokratijos samprata Senovės Graikijoje, Atėnų aikštėj…

Aišku, neneigiu holokausto tragedijos. Tik netikiu mitu apie “globaliąją žydų vienybę”.

O istorijos mūsų politinis elitas nesimoko,- tai faktas.

petras, 2015-09-29 12:30:57

Sokolovai, todėl, kad Merkel pakvietė juos, o kai pamatė, kad nebetelpa pas juos, tai padalino ir kitiems. nes gali. kam spręst problemą vienam, jei gali pa(si)dalint kitiems. šiaip bet kokiu atveju, tai bus nebloga mankšta mūsų valstybei žiūrint į ateitį.

o apie vokiečius, tai įdomu būtų sužinot, kiek vis gi tų vokiečių dalyvavo žudant žydus. procentais išreiškus pvz. nuo visos tautos ar piliečių.

Virėjas, 2015-09-29 13:37:31

Va ta pačia tema naujas O.Koršunovo spektaklis, sprendžiant iš interviu dauguma atsakymų į šiuos klausimus ten yra gvildenama.

http://www.bernardinai.lt/straipsnis/2015-09-28-o-korsunovas-musu-klase-kalba-ne-tik-apie-holokausta-bet-ir-apie-tai-kaip-po-to-su-visu-tuo-gyvenome/135448

skaitytojas, 2015-09-29 19:00:18

petrui:kas gi ta XXI a. vokiečių nacija,kuriuos galimai karts nuo karto kairioji “europietiška politika” vis kartais pavadina na…iais? Herr Philip Rösler-vietnamiečių kilmės buvęs Vokietijos vicekacleris?, Herr Xavier Naidoo-nuostabaus balso pietų afrikiečių kilmės vokiečių dainininkas-“Wir Haben Alles Gute Vor Uns”?, Absurdas…

pwl, 2015-09-30 08:55:48

Nepopuliari nuomonė: O kodėl negalvojama kaip spręsti priežastį, kuri sukėlė tas visas pabėgėlių pasekmes? Prisipažinsiu, kad nė pats nežinau, bet kai ta pabėgėlių spyruoklė pykštels – bus vėlu.

Burgis, 2015-09-30 19:30:33

pwl: matomosios priežastys yra religinės, o tikrosios priežastys yra ekonominės. Nieko naujo po saule…

Sima, 2015-10-01 08:35:02

Na, kiek teko domėtis holokaustu, nebuvau užmačius tokios religinės versijos-kad žydus žudė dėl to, kad jie nukryžiavo Jėzų…Kiek pamenu naciams joks Dievas nebuvo autoritetas..

Dėl užrašo “Jėzus Nazarietis-žydų karalius”- vienareikšimškai tai buvo patyčios..

Dėl suspaustų spyruoklių labai taiklus palyginimas, bet čia jau reikia labai giliai kapstyti ir daug mąstyti, o atsakymai nebus greiti ir paprasti..Bet kažkaip reikia jų ieškoti.. Tiek valstybių lygmeniu, tiek kiekvienam individualiai..

Burgis, 2015-10-01 10:11:43

Simai: įkėliau reicho kareivių diržo sagties vaizdelį… Dievas buvo su naciais, buvo…

*

INRI – ar dabar žmonės bažnyčiose žino, kas tai? Ar Jūs tikite legenda apie nukryžiavimą?

Kaip Jūs komentuojate šį „Vikipedijos“ aiškinimą:

Pagal Evangelijų pasakojimą, šį užrašą valdytojas Poncijus Pilotas liepė užrašyti ant lentelės ir prikalti prie kryžiaus virš nukryžiuotojo Jėzaus Kristaus. Šis jo sprendimas labai nepatiko tuometinei žydų religinei bendruomenei ir jie reikalavo, kad užrašas būtų pakeistas į “jis skelbėsi žydų karaliumi”, tačiau valdytojas savo sprendimo nepakeitė.

vitalis, 2015-10-01 12:27:12

Gerb. Burgi, rašote, kad žinote Dievo planą. Gal galite plačiau apie tai parašyti.

petras, 2015-10-01 12:42:16

Iš romėnų pusės žiūrint toks užrašas būtų visai savalaikis ir apgalvotas. juk tai puikus būdas įžeisti ir pažeminti žydų tautą, nukryžiuojant kažkokį išprotėjųsį sektantą ir tituluojant jį visų žydų karaliumi 🙂 nieko keisto, jei tikintys žydai būtų nenorėję tokio užrašo.

Tuo pačiu, nėra jokio tikslo žmogui (poncijui), užimančiam tokias aukštas pareigas, tyčiotis iš visuomenės atstumto sektanto. juk toks elgesys tik menkintų jo paties garbę.

Burgis, 2015-10-01 13:09:12

vitaliui: parašysiu…

qwerty, 2015-10-01 17:51:46

Negalima iš tų, kurie mokykloje blogiausiai mokėsi, „daryti“ mokytojų-nesutinku.

Negalima skatinti vengiančių darbo-nesutinku.

Negalima pratintis patyliukais kalbėti apie skaudžiausius, aštriausius dalykus-nesutinku.

Burgis, 2015-10-01 22:01:51

qwerty: gal galėtumėte pakomentuoti, kodėl nesutinkate? Nes su logika prasilenkta…

qwerty, 2015-10-01 22:39:43

Tinklaraštininke, jei jau prasilenkta, tai ir nekomentuosiu. Ne kokia prasmė jau.