Paplūdimys. Epizodas

– Labai skanūs čeburekai, kepta duona, mineralinis vanduo!

Tėvai jau tiesė rankšluosčius ant smėlio, kai jis pastebėjo – dvi panelės iš gretimos klasės per dešimtį žingsnių nuo jų sugulusios!

– Gal mes paeikime arčiau tilto? – gailiai paprašė mamos.

– Kokio tilto? – pasipiktino tėvas. – Net čia nėra geros vietos.

“Na, jei jos pastebės – man galas! Ir taip jau šaipėsi, kad aš trylikametis mamyčiukas, o čia dar į pajūrį su tėveliais… O jos tai be palydos! Lyg ir… Ir įdegusios gražiai, o aš – baltas kaip sūris…”

– Nusirenk, ko stovi?

Tėvas.

– Nenoriu degintis. Nesveika.

– Nebijok, ištepsiu kremu.

Mama.

“To betrūko! Kremu mamytė mane glostys… Jos pamatys – garsiai pradės juoktis.”

Vyrukas žaibiškai nusimetė drabužius ir nudūmė maudytis. Grįžo negreit. Visas smėliuotas…

Labaiskanūsčeburekaikeptaduona…

Atsakymai

Rasa, 2017-07-25 20:55:11

Taip… Paaugliams nėra lengva 🙂

Dabar pagalvojau apie tai, kad nemaža dalis žmonių taip ir neišauga iš to- o jei “pamatys”, “pagalvos”, “pastebės” ir t.t. Ir va tada tai jau tikrai negerai 🙂

Sokolovas, 2017-07-25 23:09:50

APIE GERBIAMĄ B. BURGĮ (1)

Dar prieš du dešimtmečius, KPI Aukštosios matematikos katedroj, gerb, Burgis nebuvo mėgstamas daugelio. “Ne matematikas”- vis kartodavo jie. Kai tuo tarpu gerb. Burgis nuostabiai , bei su gyvenimiška gysla, išdėstydavo matematikos paslaptis

Burgis, 2017-07-25 23:17:49

Rasai: o kas yra geresnis, mums mielesnis: ar tas, kuris yra drovus ir to įveikti, paslėpti nemoka? ar tas, kuris visą gyvenimą laviruoja, kad tik išvengtų panašių į aprašytąją situacijų? ar tas, kuriam visada spjauti į tai, ką kiti pagalvos, ką kiti pasakys? ar tas, kuris savo drovumą maskuoja grubumu, storžieviškumu?

Atsakyti nereikia. Pagalvoti reikia.

Jei ji nebūtų taip dažnai taip gražiai iš drovumo paraustanti, argi ji būtų mano žmona?

Sokolovas, 2017-07-25 23:26:31

APIE GERBIAMĄ BURGĮ (2)

Matematiką gerb. Burgis dėstė taip, kad …dauguma studentų suprasdavo, kas yra skiriama būtent jam. Be prievartos, be to, kas po daugelio metų (Burgio byla) taps nesuprantama patiems tikriesiems bylos iniciatoriams…

Kodėl (tikras faktas) KTU Gimnazistai vis laukdavo direktoriaus Burgio Paskaitos , ir kodėl jie vis kalbėdavo apie tai, kad L. N. limuzinas “vis reikalauja priežiūros”?

Kas yra limuzinas, lyginant su besimokančiu Žmogumi? O kas yra Nauda, lyginant su…išdavyste?

Su banalia išdavyste, kuomet “aš esu geriausias”….

Sokolovas, 2017-07-25 23:52:04

APIE GERB. BURGĮ (3)

Ši šeima…Dirbdamas katedroj, vesdavau parengiamuosius kursus. Jis (N tėvas) buvo kursų vadovas. Su juo sutardavau gerai, bet su jo žmona (parengiamųjų kursų vakariniams studentams)-tai Dieve -dieve…

Aišku, pavydžiu, jog užaugino sūnų-matematiką. Man taip neišėjo, -kita tema.

Bet…Manau. jog žmogus visų pirma turi tapt Žmogumi. Gerb. Burgio byloj….Kuo jis tapo, kuo?

Ar jis išgelbėjo save?…Kuo jis tapo kaip Asmenybė, kaip…norintis, tačiau sulyg impotentas negalintis…

Sokolovas, 2017-07-26 00:34:20

PARAZITAS IR TIEK…

Mano dukrai KTUG dėstė kaip tik tas L.N.

Iki šiol prisimenu ją verkiant, Ne, ne dėl to, kad parašė 9 , o ne 10. Esmė tai, kad L. N. kitose klasėse apskelbė, jog NET SOKOLOVAITĖ gavo 9.

Neprisimenu kaip, bet savo autoritetu tada laimėjau teisingumą. Tačiau…jei tai būtų šiaip mokinė?

Ar L.N. pavardę viešinti? Ar ją ir taip žino? Ar geriau rankų į šūdą nekišt?

Jūratė, 2017-07-26 03:32:15

p. Sokolavai, o ar ne Jūsų dukros žinutė butelyje rasta prie Bario krantų?

Karolis, 2017-07-26 08:32:34

Bet čia rimta problema, kai vaikai yra sugėdinti ir bijo būti su tėvais. Tai konspiracijos apie tai, kaip vaikus atitolinti nuo tėvų, pasekmė. Iš kitos pusės, tėvai irgi ne šventi, nes nemoko, kaip reikia elgtis tokioje situacijoje, nerodo tinkamo pavyzdžio. Galų gale, jei jau mokykloje svarbiausias yra antimokslinis populiarumas bei patyčios, kaip įrankis galiai įtvirtinti, tai gal neverta eiti į mokyklą apskritai? Juk vistiek nei išmokot, nei išmokstat. Tik susižalojat mokykloje. Mokykloje išmoko blogo (būtent – blogo) gyvenimo. Mokykla tapo pragaro vaikėzų kalve. Ji tikrai tokia yra. Aš savo vaikų neleisčiau į mokyklą, nes iš to jokios naudos.

Rasa, 2017-07-26 10:17:34

Burgiui: kas yra mums mielesnis? 🙂 Mums mieli visi 🙂 Man. O apskritai tai juk įvairūs žmonės įvairiai visiems patinka. Kai kas ieško panašaus į save, kai kam labiau patinka “atsvara”, t.y. priešingybė. Tarkim drovus stipriau jaučiasi su didesniu begėdžiu, o šiek tiek akiplėša kartais puikiai jaučiasi su droviu, nes jis tarsi “pagloboja”.

Bet aš ne apie tai galvojau, kai rašiau. Aš galvojau apie tai, kad būtent tiems žmonėms, kurie neišauga iš tų visų paauglystės kompleksų, yra sunku. Jiems patiems. Jei nuolat galvosi ir gyvensi galvodamas kaip “atrodai” ar begalėsi būti savimi? Kada ir kur galėsi būti savimi? Įvaizdžiai, kaukės, vaidinimas, pataikavimas kitų požiūriui siekiant jokiu būdu neišsiskirti, pritapti- jei tai ne žaidimas, o gyvenimiškas požiūris, tai visa tai anaiptol nesuteikia daug laimės mano manymu 🙂 Pačiam žmogui būna sunku. O tokių matau ne tiek ir mažai 🙂

“Ką žmonės pasakys!”… 🙂 Daug kam tai svarbu. O jie visada ras ką pasakyt, jei norės 🙂 Todėl gal geriau savęs paklausti- o ką mano sąžinė sako? 🙂 Ar to nepakanka? Žinoma pirma reikia turėti tą sąžinę, kad galėtum paklausti 🙂

Juozas P., 2017-07-26 10:37:58

” Mokykla tapo pragaro vaikėzų kalve”

???

Karolis, 2017-07-26 11:30:00

Taip. O ką? tu nežinojai?

M11, 2017-07-26 11:36:07

Klasiokė.

“Vajė, juk tai jis. Dar prieš metus riejomės per pertraukas, o dabar kažkodėl vis akys krypsta į jo pusę. O kaip gražiai dabar bendrauja su savo tėvais ir jaunesniąja seserimi. Ir koks jis sportiškas, energingas. Visas baltas, net šypseną kelia. Bet jaučiu, kaip jis gražiai atrodys po keleto dienų saulėje. Ir kodėl jam būtinai reikėjo prigulti čia? Dar praeidamas pamatys mano šviežią spuogą ant kaktos. O jei užkalbins, apskritai prasmegsiu iš gėdos.

Kad tik draugė nesuprastų, ką apie jį galvoju. Bet jis juk su tėvais, o mes vienos. Būtinai reikia iš to garsiai pasijuokti prie draugės. Nes antraip tikrai išsiduosiu..”

petras, 2017-07-26 11:48:40

Karoli, tai taip išeina mokyklą prilygini įkalinimo įstaigai ?:D neblogai čia pavarei, beveik iš musės dramblį

Karolis, 2017-07-26 12:01:47

atsakau petrams:

Mokykloje paplitusi kalėjimo kultūra + mobingas, todėl TAIP, mokyklą pagristai galima laikyti įkalinimo įstaiga. Tie, kurie neatlaiko, nusižudo, panašiai, kaip ir tikrame kalėjime. Mokiniai suformuoja kastas, nuo aukščiausios iki žemiausios.

O dar vienas dalykas tai net man buvo naujiena: ne tik mokiniai, bet jau ir mokytojai pradeda rodyti satanistinius gestus klasės nuotraukose, mokytojų nuotraukose (Alytaus mokykla, jei jums pasidarė smalsu, galit nueiti į mokyklos tinklapį, pamatysite ir įsitikinsite).

Tai aš dabar svarstau: nejaugi tos mokytojos bando sulįsti į užpakalį mokiniams, nejaugi jos nori būti tokios, kaip jie, neva tai bando derintis ir tuo pačiu yra tikros kaušės, nes nesupranta, ką daro…

Mokiniams ši vieta NETINKAMA.

Burgis, 2017-07-26 12:07:57

Sokolovui: prakeiksmas krenta jau ant trečios N dinastijos kartos. Ir kol kas nematyti, kas įveiktų tą prakeiksmą. Išvestinė neigiama, antros eilės išvestinė neigiama…

Sokolovas, 2017-07-26 12:19:09

TAIP, TOKIŲ MOKYKLŲ NETURI LIKT

Žmogus- individualumo,

o ne “kolektyvizmo”

įsikūnijimas.

O juk iš tikrųjų mokykla daugiau trukdo, nei padeda…Iš karto pabrėšiu- geros išimtys tik patvirtina taisyklė (nes jei nebūtų dėsningumo-nereikėtų išimčių).

“Draugų kompanijos”? Paskaitykite kriminalinių įvykių suvestines, ir bus aiškus tų “kompanijų” vaidmuo…

Vis dažniau galvoju, jog mokyklų, tokių, kaip yra dabar, turi nelikti. Jos turi virst konsultaciniais centrais. Mokiniai eitų atsiskaityt (kad būtų įvertintos jų žinios), pasikonsultuoti…Mokytojai su mokiniais dirbtų individualiai. Pagal mokinių poreikius. Na, o mokymo priemonių rengimui turėtų būt skirtas ypatingas dėmesys.

Žmogus yra INDIVIDUALUMO, o ne kolektyvizmo įsikūnijimas. Dabartinė mokykla- tai bandos filosofijos, o ne asmenybės ugdymo, institucija.

Karolis, 2017-07-26 12:57:55

Sokolovai, gan taiklu, bet būtų dar taikliau, jeigu pradėtume vartoti satanizmo terminą, kalbant apie dabartines mokyklas.

O dabar papasakosiu apie dar vieną bjaurastį.

Per mokyklos baigimo diplomo ceremoniją (o gal tai buvo šimtadienis) keli vaikinai pradėjo šokti sinchroninį striptizą prieš visus, ir mokinius, ir mokytojus, ir tėvus, ir šiaip draugus, kurie ten buvo susirinkę toje ceremonijoje. Pats mačiau, nes juk tai buvo mano laidos gimnazijos abiturientai. Aš dabar tiksliai jau nebepamenu, tačiau čipendeilinių renginių buvo ne vienas. Klasiokės klykia, mokytojos irgi ploja atsistojusios. Tėvai irgi ploja.

O dar įsivaizduokit situaciją: tėvas mato savo sūnų, kuris prieš visą susirinkusią auditoriją šoka ir nusirenginėja, atrodo, lyg ir visus drabužius, tas tėvas gretimai sėdinčiam žmogui besididžiuodamas sako, “va, čia mano vaikas, populiarus yra, kietas”.

O juk už tai tuos šokėjus reikėjo į teismą paduoti, tačiau nieko panašaus nebuvo. Ir tik nereikia aiškinti, jog visa tai tėra jaunystė. NE. Tai tarnavimas šėtonui. Natūralu įtarti, kad minėtasis stiptizas prieš tėvus, močiutes ir kameras tėra ledkalnio viršūnė. Kas ten žino, ką išdarinėja išgirtoji Z karta, kai nebūna kamerų… Įtariu, kad grupinis seksas ten būna privalomas.

Taip kad labai taiklu, kai sakoma, kad mokykla daugiau trukdo, nei padeda. Paradoksas!

Jūs, tėvai, turėtumėte gerai pagalvoti, ar dar vis verta iš vis vaikui lankyti TOKIĄ mokyklą. O gal jau seniai laikas juos iš ten atsiimti?

KLAUSIMAS: Kokių vertybių neperdavė mokykla? Ką tokia mokykla perdavė mokiniams?

Visa ši šėtoniška kultūra su mokyklos baigimu neišsisklaido. Ji persikėlė ir į VU. Studentai čipendeilai, orgijos. Pasidomėkite, ar visa tai kas nors iš šalies pasifansuoja.

Rasa, 2017-07-26 13:09:44

Seni bambekliai. Ir vienas jaunas turbūt. Ir visi mokytojai… Ar norintys jais būti, kiek pamenu. Nu jau gerbiamieji! Iš mokytojų norėtųsi mokytis pozityvo, o ne prakeiksmų ir skundų 🙂 Bet Jūsų teisė rinktis, kaip sakoma.

Sokolovui 🙂 Sakot “Žmogus- individualumo, o ne „kolektyvizmo“ įsikūnijimas.” O kas yra šeima? Argi ne kolektyvas? Taigi žmogus jau gimsta kolektyve, jei gimsta šeimoje. Ir jis turi išmokti sugyventi su kitais 🙂

petras, 2017-07-26 13:24:07

Karoli, o kokią alternatyvą siūlytumei ? kur laiką leisti vaikams, paaugliams ir iš kur semtis žinių ?:)

nes kur juos benukiši, panašaus amžiaus žmonės vis vien susiburs į krūvą ir darys tą patį ką daro dabar mokykloje, gatvėje ar kokiam būrelyje. žinai dėl ko ? nes toks žmogaus būdas. 15mečio ir 56metų žmogaus interesai per daug skirtingi, kad jie vienoje krūvoje trintųsi.

aišku, galima izoliuoti vaikus po vieną 😀 bet tokiu atveju, kai išeitų į žmones, tai tokių sodomų gomorų prisižiūrėtum, kad mažiausiai išprotėtum 🙂

todėl geriau iškart keisk požiūrį į aplinką ir šėtonas mažiau vaidensis.

(p.s. tikiuosi nejuokauji).

Amber, 2017-07-26 15:02:29

Didele dalimi pritariu Karoliui. Kad ir kaip daugeliui nepatiktų zodis satanizmas, bet aš irgi jį karts nuo karto naudoju ir manau, kad satanizmas plinta. Gyvename įdomiu ir didelės atskirties laiku. Blogis ir simbolika plinta didžiuliu greičiu, bet daugelis to nemato. Jau šiai dienai galima teigti, kad daugelis žiūri ir nemato, klauso ir negirdi. Senajai kartai tai yra nesuvokiami dalykai, o naujosios kartos sutraukia viską ir mėgaujasi tuo. Po kokio 100-o metų pasaulis bus toks, kokio senosios kartos neišsivaizdavo ir pačiuose baisiausiuose košmaruose nesapnavo. Manau, kad tokie žmonės, kaip Karolis, yra paskutiniai klyksmai prieš tamsą ir tylą.

Karolis, 2017-07-26 15:13:21

Petrai, tai tikrai nėra žmogaus būdas. Tai seksualinės revoliucijos pasekmės. Tokio blogo ir tikrai agresyvaus elgesio žmonės IŠMOKO iš medijų (muzika, jos klipai, filmai, pokalbių laidos, realybės šou, masiniai koncertai, pornografija). Jeigu norite, galite, kad ir iš sportinio intereso, pasižiūrėti, kokie video youtube.com turi milijardines peržiūras. Aš atsisakau tai toleruoti, ar visam tam pritarti. O jūs?

Petrai, alternatyvos aš nematau. Tačiau turiu idėją, kuri yra labai reali. DRAUSTI SAVO APLINKOJE tokius ir panašius čipendeilų performansus mokyklose, apskritai viešumoje, BŪTINAI drausti kompiuterinius žaidimus, nes jie yra siaubingi ir satanistiški, tuose žaidimuose žaidimų kūrėjai yra integravę satanistinės simbolikos, ritualiniai žmonių skerdimai ir pan. Tai kas čia per žaidimai, kurie žaidžiami 12-18 valandų per parą, kam jie skirti, ko jie moko? Nejaugi esate ant tiek naivūs ir tikite, kad tie žaidimai nepadarė ilgalaikės žalos vaikų gyvenimams? Daug blogų knygų priviso pegasuose ir internete. Reikia tikrinti, ką skaitote, ką skaito jūsų vaikai. Čia aš labai rimtai sakau.

Vieną dieną sugalvojau pereiti per knygynus, konkrečiai per vaikams skirtų skaitalų skyrių, ir mane apėmė mirtina neviltis, tai buvo tiesiog klaiku, jaučiau tokį skausmą, slėgimą, kai supratau, kad rašytojai ne tai kad nemyli, bet tiesiog nekenčia vaikų…

Štai kokios temos vyrauja vaikams skirtose knygose: zombiukai, vampyrai, vilkolakiukai, baubukai, baimės tematika, išgąstis, kakė makė, raganaitės, burtininkai, magai, demonai, pagonybės mokymas, piratai, skeletinės princesės, kurios eina miegoti į lovas, kurios kaip karstai, haris poteris, vienaragiai, nuolat bezdančios mergytės gyvenimo istorija, du princai, monstrai, apsigimusios žuvelės ir jos nuotykiai, berniuko-neklaužados nuotykiai…. Na ir dar yra ten gal viena knyga, tokia neutralesnė savo turiniu, kurioje blogio dar palyginti mažai.

Dabar paaiškinu:

Tokių knygų vienas iš tikslų yra parodyti ir įtikinti skaitantįjį, kad visi šitie pragaro veikėjai (zombiai, vampyrai, vilkolakiai, baubukai, demoniukai, vaiduokliukai ir .t.t) iš tikrųjų nėra jau tokie ir blogi, negana to, jie yra dar ir draugai, ir dar labai linksmi bei nenuobodūs, ir kad maištauti, kelti šumą yra kone būtina, smagu, jaunatviška. Įperšama mintis, kad jei netriukšmausi, tai tada koks tu vaikas?! Įteigiama mintis, kad vaikai NEturėtų būti klusnūs tėvams, mokytojams; kad vaikai gali ir paerzinti suaugusįjį ir kad tai yra atleistina, nes gi jie – vaikai.

Apskritai, tai greičiausiai bet kuri knyga ar animacinis serialas, kuriuose pyplys vaizduojamas kaip herojus, kuris nugali itin galingus priešus ar gelbėja pasaulį pats vienas ar su draugais, duoda skaitančiajam neva tai suvokti, kad ir jis gali pats vienas, būdamas dar 9 metų, padaryti ką nors panašaus. Jis gali panorėti, kad toji herojaus sugebėjimų reikalaujanti situacija realybėje atsitiktų… visa tai yra viena iš maišto prieš tėvus, mokytojus, priežasčių. Paskui tėvai skundžiasi, kad su savo vaiku nesusitvarko… užtat, kad leidote jam skaityti blogas knygas, leidote žiūrėti blogus filmukus, leidote žaisti blogus žaidimus, pirkote gąsdinančius žaislus, leidote jam kelti šumą namie ir jo nesudraudėte, taigi jis dabar galvoja, kad kelti šumą, būti hiperaktyviu yra tiesiog normalu visur, tame tarpe ir MOKYKLOJE.

Taigi mano pasiūlymas būtų UŽDRAUSTI blogas knygas, blogus žaislus, blogus filmukus, blogus žaidimus savo aplinkoje. O ir įgyvendinti visa tai yra lengva. Juk tam nereikia ES finansinės paramos. JŪS turite būti autoritetas, o ne kažkokios knygos apie zombius, ar skeletines mergaites, kurios miega karstuose, ar teletabiai.

Tėvai galėtų bent peticiją sukurti, kurioje reikalautų apriboti pavojingas knygas, blogus kompiuterinius žaidimus ir pan. Nežinau, ar tokia buvo sukurta, negirdėjau. Tikiu, kad minėtų blogybių išmetimas lauk iš savo namų, duotų teigiamą efektą, vaikai būtų paklusnesni, mažiau hiperaktyvūs, geriau mokytųsi, galų gale jie jaustųsi geriau.

P.S. Net teletabiai yra blogas pavyzyds, nes ne tėvai nurodydavo kada keltis ir miegoti, kada žaisti ir kada valgyti, o kažkoks svetimas, šaltas … vamzdis.

Ten apskritai nebuvo tėvų. O kaip uoga būna ant torto, tai šio komentaro pabaigai duodu nuorodą:

https://www.youtube.com/watch?v=Z8ELkzizC6M

Paskui vaikai, prisižiūrėję, ima kartoti va tokius…

Donatas, 2017-07-26 16:07:26

Karoli, prašau pasakyk, kad čia pokštas.

Karolis, 2017-07-26 16:38:12

Donatai, argi tu manai, kad aš veltui rašyčiau komentarą su tūkstančių žodžių tik tam, kad visų ir savo laiką gaiščiau pokštavimams?..

Nu gal ir manai šitaip…kas ten žino…

O aš galiu tik patvirtinti, kad viskas, ką čia parašiau, yra nuoširdu ir su rūpesčiu. Ir rašau dėl to, kad matau labai rimtą problemą, kuri tiesiogiai susijusi su darželių, mokyklų, aukštųjų mokyklų krize ir ne tik.

Mano šie komentarai yra ne mano kūryba, tai ne tik mano vieno įžvalgos. Teko domėtis ir atradau, kad labai daug žmonių, ne Lietuvoje, pastebi, kas per blogis vyksta vaikams skirtose medijose. Jie pasisako, argumentuoja, yra įrodymų, kaip įtaigos būdu vaikams per aminacinius filmukus perduodama pasąmoninės žinutės apie maištą, seksualinius iškrypimus, seksą, išmatas. Taigi, kai kurias mintis aš perteikiu čia iš tų žmonių, kurie padarė savo patyrinėjimus. Jų yra labai nemažai. Galite pasidomėti giliau, jei jums rūpi gyvenimo kokybė, youtube’je rasite visko, tik surinkite reikiamus raktinius žodžius, nes šičia tai tik bendrais bruožais nupasakojau. Informaciją pateikiau, kaip labai mažą santrauką.

Be to, jeigu pastebėjote, aš kalbėjau tik apie vaikystę iki paauglystės, o paaugliams yra skirtos kitokios medijos, kuriose jie traumuojami kitaip ir stipriau.

Donatas, 2017-07-26 16:52:08

Gal gali pasidalinti įrodymais, tyrimais (moksliniais), patvirtinančiais šiuolaikinių medijų keliamą žalą?

Visiškai sutinku, Youtube tikrai gali rasti visko – video, kalbančių apie tai, jog skiepai sukelia autizmą, globalinis atšilimas yra kiniečių sąmokslas, Džonas Lenonas suklastojo savo mirtį ir gyvena Brazilijoje. Bet kas gali sukurti absurdišką video ir įkelti jį į Youtube. Vis dėlto nereiškia, kad tai yra tiesa.

Karolis, 2017-07-26 17:18:56

Negaliu pasidalinti moksliniais tyrimais. Nemanau, kad jų bus. Savaime suprantama, kad bet koks video dar nėra tiesa.

Man užtenka pasižiūrėti animacinį serialą apie skeletines mergaites, kad susivokčiau, jog tai niekingas serialas, kuris netinka jokiai auditorijai. Jis padarys žalą ir man ir visiems kitiems, kas jį ilgiau žiūrės. Jis išliks atmintyje, įneš disonanso, pasimetimo, toks filmukas išmuš gėrio ir blogio suvokimą, jau bus sunkiau atskirti, kas čia blogas, o kas – ne.

Kadangi statistinių mokslinių tyrimų neturiu, tai vietoje jų užduosiu tokį klausimą pamąstymui. Ar jūs kurtumėte animacinį serialą vaikams, kuriame herojės yra mergaitės, kurios neturi odos, raumenų, vidaus organų, kraujagyslių, o tik kaulus. Filmuko herojės – vaikštantys skeletai su šukuosenomis. Jos linksmos, kartais sarkastiškos, hiperatkyvios, šikšnosparniai aplink paskraido, jos eina miegoti ir karsto formos dėžes, sakykime, kad tame filmuke būtų ir vampyrų, ir naktinių vilkų… Ar kurtumėte tokį filmuką vaikams iš meilės? Kas turėtų jums nutikti, kad imtumėtės kurti būtent tokio mirtimi alsuojančio turinio filmuką, kai galima kurti geresnius? Pagalvokit, labai gerai pagalvokite.

Random, 2017-07-26 18:23:22

Karoli, liepi kitiems pagalvoti. Deja, bet panašu, kad pats nelabai pagalvojai, o tik pažėrei niekuo grįstus teiginius. O visi šitie pezalai signalizuoja tai, kad aš jums pasiūlyčiau bent pasidomėti bei pasiteirauti profesionalų ar viskas jūsų makūfeliui gerai.

Šviestis, o ne pagiežingai vemti į socialinę erdvę 🙂

Karolis, 2017-07-26 18:26:50

Sakykit, ką norit, nors mane ir puspročiu laikykit, bet jei nors vienas žmogus suklus ir supras, kad aš kalbu į temą ir tą, ką reikia, tada visus komentarus čia rašyti man vertėjo.

Amber, 2017-07-26 20:20:53

Karoliui: tikrai vertėjo rašyti komentarus ir aš pritariu tau.

Liūdniausia yra tai, kad visa audio ir video industrija yra tiek toli nužengusi į baisybes ir beveik niekas to nemato. Pateiksiu ir aš keletą pavyzdžių. Atkreipkite dėmesį į tai, kad per visus TV kanalus rodo tą patį: smurtą, detektyvus, žmogžudystes, kaip policija smurtauja prieš žmones, žmonių pykčius(24 valandos) ir šiaip vien tik blogį. Per visas radijo stotis groja tą patį: verkšlenančias dainas, lėtas melodijas ir pan. Visų radijo stočių dainos yra taip preciziškai parinktos, kad sunku ir pastebėti to nežinant. Ką čia mes su Karoliu papasakojam tėra tik ledkalnio viršūnėlė. Įsijunkite Feisbuką, ten vos ne kas savaitę dingsta ir yra ieškoma po kelis žmones.

Random, 2017-07-26 20:28:20

Amber, tai kas jums liepia būti avele ir klausyti tik to ką parenka radijas, rodo tv? Beje, tos pačios 24h yra suvaidinta parodija.

Aš sutinku, kad reikia rodyti teisingą kelią, bet tik tiek. O tai greit prieisim prie minčių policijos ir kažkieno, kas tariamu laiku yra galios pozicijoje, primestų vertybių ir standartų. Ačiū, bet sovietmetį jau apturėjom.

Rasa, 2017-07-26 21:58:33

🙂 Kažkokia velniava iš temos gavosi 😛

Nu gerai. Kai kas labai lengvai daug dalykų primeta satanistiniams išmislams. Taigi būtų įdomu vis tik išgirsti- o kas tas satana? 😀 Va ne tuščių paskaitytų posakių, o suvokimo noris.

Karoli- kas tai? Kas yra tas velnias, šėtonas, satana, piktoji dvasia ir bla bla bla… Va pamatei ką tavo supratimu bloga- ir lengva ranka prikabini dvasiai 🙂 Taigi kas tai yra? Kaip tu supranti jį ar ją?

Amber, 2017-07-26 22:02:25

Random: tai va būtent ir judame link minčių policijos. Lėtai, bet garantuotai link to judame. Galbūt netgi esame pusiaukelėje. Dabar vyksta vertybių pervertimas į priešingas: vis dar yra vyras + moteris + vaikas = šeima, o ateityje bus v+v ar m+m ar dar belenkas. Ateityje, kai gims vaikas, jis bus valstybės atimtas ir jo tėvai niekada nebepamatys. Dabar dar galima turėti savo nuomonę, ateityje tai bus uždrausta. Seniau žmonės valgė tik natūralų maistą, dabar dauguma valgo pusfabrikačius, o ateityje bus tik dirbtinis maistas, kai kas netgi teigia, jog jis bus padarytas iš žmonių. Jau dabar patyliukais bibliotekos meta knygas į konteinerius, o ateityje knygos bus uždraustos, o jų laikytojai bus valstybės priešai. Visas šitas perversmas jau seniai vyksta. Anksčiau buvo skatinamas žmogiškumas, o ateityje bus uždrausti jausmai. Keičiasi vertybės. Kada paskutinį kartą sutikote sąžiningą, kultūringą, malonų, širdį turintį žmogų? Jei kas nors nemato, jog yra vykdoma sisteminga žmonių degradacija pasauliniu mastu, tai dar nereiškia, kad taip nėra.

Rasa, 2017-07-26 22:21:31

Amber: sakai “Kada paskutinį kartą sutikote sąžiningą, kultūringą, malonų, širdį turintį žmogų? ” 🙂 Va mano sesė man inkštė ir inkštė šitaip kasdien…

Tada aš jai pasiūliau tokį dalyką (gal būt daug kam žinomą, bet gerą). Apsidairyk įdėmiai kambaryje ir pasistenk suskaičiuoti ir įsidėmėti visus mėlynus daiktus (mes kalbėjom telefonu). Ji suskaičiavo. Tada liepiau užsimerkti ir išvardinti visus kiek pamena kambaryje esančius raudonus daiktus. Ji gal vieną prisiminė, gal nei vieno. Juk skaičiavau mėlynus- sako. Tada liepiau atsimerkt ir pažiūrėt. Raudonų daiktų buvo daug. 🙂

Va taip ir su viskuo gyvenime. Kad žiūri į dievišką, mato dievišką, kas žiūri į viską tikėdamasis pamatyti velnią, tai tikrai praleis pro akis tuos “sąžiningus kultūringus…”

Amber, 2017-07-26 23:06:52

Rasai: Jūs esate šimtu procentų teisi, ta prasme pritariu jūsų nuomonei. Galbūt šiuo atveju reikėtų sakyti, kad kuo domiesi, ką matai – tas ir “skauda”, o jei nematai – tai ir “neskauda”. Bet vėlgi, jei nematai, tai dar nereiškia, kad nėra. Taip kaip norint susidaryti įspūdį apie matematiką nepakanka diskutuoti, o reikia imti konkrečius pavyzdžius ir spręsti, taip pat ir čia geriausia būtų imti konkrečius vizualinius, audio ar gyvenimiškus pavyzdžius ir analizuoti.

Karolis, 2017-07-27 06:52:35

Velniava iš temos nesigavo, nes dauguma komentarų apie tai, ką Burgis ir parašė savo temoje.

Sokolovas, 2017-07-27 08:22:06

Amber:

Taip ir bus. Prie to ir einama…

Ypač grėsmingo kokybinio šuolio bus sulaukta, kai vardan pelnų dirbantys “mokslininkai” išras žmonių minčių fiksavimo (ir tai per atstumą) būdą. Va tada ir taps įmanoma kontroliuoti “žmogaus nuomonę”. Tada ir bus galima ją draust (dabar draudžiama tik ją skleisti).

Tokie (biolaukų) tyrinėjimai, pavyzdžiui, JAV, jau seniai vyksta…

Yra plačiai aiškinama, esą “vaiduoklių nėra”, NSO nėra…Iš tikrųjų visa tai yra slapta tyrinėjama.

Kai globalistiniam “mokslui” pavyks prisikasti prie biolaukų paslapčių, ir įvyks tas grėsmingas kokybinis šuolis. Žmonijos gyvavimas įprasta to žodžio prasme taps neįmanomas…

Sokolovas, 2017-07-27 08:24:33

“…Ir tik nedaugelis nujaus, arba net aiškiai supras, kas vyksta. Bet mes paversime juos pajuokos objektais ir visuomenės atmatomis…”

Karolis, 2017-07-27 08:58:54

Nors ne į temą, verta paminėti, kadangi tai labai svarbu.

Dievas sukūrė pasaulį, šviesą, dangų, žemę, angelus, žmones, ir visa kita.

O dabar Rasai pateikiu vieną iš atsakymų, apie tai, kas yra tas piktasis:

Visa konspiracija apie NSO ir ateivius yra tikra. Ateiviai tikrai egzistuoja. Turiu įtarimą, kad skraidančios lėkštės buvo stebimos visais laikais, o ne tik šiais laikais. Jų intelektas yra didesnis už žmogaus, ir jie yra puolę angelai, įgavę kažkokią formą, ir mes visi turime įsivaizdavimą, kaip jie atrodo! Svarbu suprasti – jie mums ne draugai, jie mūsų nekenčia.

Visa ši konspiracija skirta įtikinti žmoniją, kad ne Biblijoje aprašytas Dievas yra Kūrėjas, o kažkokie tai mažai pažįstami intelektualūs ateiviai “pasėjo” gyvybės užuomazgas šioje neva tai Žemės planetoje iš kokios nors kitos planetos, kuri, iš tikrųjų net neegzistuoja.

Pagal vieną šių laikų pranašystę, tai ateiviai maždaug šiuo metu turėtų pasirodyti visuomenei, iš jų bus imama interviu, visi galės pamatyti.

petras, 2017-07-27 09:06:08

Sokolovai, kas jums dabar įprasta, po tūkstančio metų gyvensiančiam Sokolovui gali būti labai neįprasta. ir atvirkščiai. na kaip didis matematikas turėtumėt suprast tokius paprastus dalykus 🙂

(taip jūs teisus, kad po daugelio metų žmonių gyvavimas gali atrodyti neįprastas, bet pvz. mes gi nesprendžiam apie savo gyvavimą iš žmogaus, gyvenusio prieš kokius 2000 metų pozicijos. tai net neįmanoma).

p.s. kaip galvojate, kiaulei, kuri gyvena žmogaus sukonstruotame garde nuo gimimo iki mirimo, tai normalus (įprastas) gyvavimas ar ne ?:)

Rasa, 2017-07-27 15:15:41

😀 O aš maniau, kad ateities pranašų ne tiek jau ir daug buvo – Vanga, dar koks Nostradamas… O čia pasirodo net Burgio puslapy jų krūva. Jiems gerai, kai pagalvoji- visi viską žino kas bus… O dar sako lryto Palmira skleidžia “erezijas” 🙂 Ji tikrai tiek neužgriebia, vien šiandiena pasitenkina 🙂

Gal kas paburs ir mano ateitį, jei jau žino ją net pasaulio mastu? 🙂

Amber, 2017-07-27 15:19:11

Sokolovui: Žmonių minčių skaitytuvas buvo išrastas 1919 metais. Apie tai rašė amerikiečių žurnalas Electrical Experimenter gegužės numeryje. Yra internete. Apie šiuolaikinį minčių skaitytuvą gali rasti Jutubėje su pavadinimu MKultra.

Karoliui: Mano nuomone, neegzistuoja nei ateiviai, nei kosmosas, o Žemė yra plokščia. Jutubėje yra daugybė įrodymų, kad Žemė yra plokščia. Jei kam bus įdomu, susiraskite Jutubėje Eric Dubay. NASA užsiiminėja mokslinės fantastikos kūrimu. Nesiplėsiu daugiau, nes čia jau ir taip ne į temą.

Karolis, 2017-07-27 15:36:09

Aš irgi manau, kad žemė yra plokščia, o ne planeta. Juk taip mąstyti yra daug natūraliau, realiau kažkaip…

Be to, įtariu, kad ne tik Rasa, bet ir kiti čia esantys skaitytojai jau spėjo ne kartą išvirsti iš kėdžių nuo mano ir kitų panašių komentarų. 🙂

Ponas Burgi, aš vis dar tikiuosi, kad jūsų kantrybės taurėje liko laisvos vietos ir visų komentarų neištrinsite. Tikiu, kad jūs galite jausti svetimą gėdą, kai rašote apie savo anūkėlius ir gražias atostogas, o diskusija kažkaip pakrypsta link ateivių grobimų ant tos vienintelės plokščios mūsų žemelės… :))

Darius, 2017-07-27 17:03:02

Mėnulis jaunas, ne pilnatis. Galvojau, jog tokio briedo tik afagija gali paskleisti.

Karolis, 2017-07-27 19:57:27

Taip ir matau vaizdą prieš akis, kai skaitytojai paskaito nekasdieniškus komentarus, ir bėgte bėga prie kalendoriaus, kad pasižiūrėti, o tai kokia gi šiandien mėnulio fazė. Ir pamato, kad ne pilnatis dabar… hm… kažkas čia ne taip… Pagalvojo skaitytojas. Tada grįžo prie kompo ir tėškė nuo savęs komentarą.

Taigi, mane sulygino su afagija. Kas ji tokia? Ar, perskaičiuosi šiuos komentarus, afagija turėtų ką pridurti?

Sokolovas, 2017-07-27 22:06:51

NĖRA MISTIKOS. YRA NEPAŽINTŲ REIŠKINIŲ

O kodėl

Papartis nežydi?….

Nuostabi diskusija…Gerbiamai Rasai, beje, palinkėčiau nebūt “šėlstančia optimiste”, t.y. negvildent dalykų, kurių nesupranta…

Dėl “ateivių”. Ne, tai ne “satana”. Tai kitos civilizacijos, kurių gyvasčiai neprieštarauja Gamtos dėsniai. JAV spec.tarnybos jau “išnagrinėjo” daugybės “ufonautų” smegenų vardan biolaukų tyrimo….

Dėl minčių skaitymo. Ne, tai dar neįgyvendinta. Kai žmonių galvojimui bus uždėti “varžtai”, žmonės virs zombiais. Tą ir turėjau minty, minėdamas “kokybinį šuolį”

Aišku, Žemė nėra plokščia. Kitas reikalas, kad Senovės graikai , išpažindami “plokščios planetos” aksiomą, atrado ne tik pagrindinius Gamtos dėsnius, bet ir unikalią…Pedagogiką ! Jie aiškino- jei Žemė nebūtų plokščia, visi vandenys nuo jos nutekėtų…

Nelogiška? Itin logiška! Ir, kaip nūdienos fariziejai papildytų- “ekologiška”….Nes…Rūpestis dėl vandens telkinių..

Ir dar. Jei “planeta plokščia”, tai gyvuoja ir PASAULIO KRAŠTAS. Juk…

Žinote, yra Jis ir Ji.

Beje, o koks dar “pseudomokslas” mums įrodė, jog Papartis nežydi? Tas “mokslas”, kuris skverbiasi į slapčiausias žmonių mintis?…

Joninių-Rasos Naktužėlė. Juk ji dviem vardais pavadinta!

Nes yra Jis ir Ji. Ir jie, tą žydintį Papartį sau susiradę, yra pasiryžę keliaut nors ir į PASAULIO KRAŠTĄ. Nes būtent jiems tas pasaulio kraštas yra!

Amber, 2017-07-27 22:26:24

Dėl plokščios žemės. Jei kosmose yra vakuumas, tai iš kur Saulė gauna deguonies degimui? Jei Saulė skrieja didžiuliu greičiu per kosmosą, tai kodėl nepalieka ugninės uodegos? Jei Saulė tokia karšta, tai kodėl kylant į viršų(t. y. artėjant prie Saulės) yra šalčiau? Ir išvis, tai Saulė traukia Žemę, ar ne?

Rasa, 2017-07-27 22:31:16

Sokolovai, nežinau ar esu “šėlstanti optimistė”, nes, kai bent šiuo metu, mano hemoglobinas 70 (o tai maždaug pusė žmogui reikalingo) tai nėra lengva “šėlti”. Bet aš stengiuosi. Ir norisi vis aukštyn žiūrėti 😉 Nes ten švariausia. Va todėl planuojuosi kelionę į kalnus pakopinėt. Tik būtinai turiu susiremontuot greit, nes jau ir kuprinę gražią nusipirkau, o juk jėgų reikės truputį. Tai kaip gi be optimizmo? 🙂

Ir… Jei negvildensim klausimų, kurių nesuprantam (nors jūs tikrai nežinot ką ir kiek aš suprant ir ko ne 🙂 tai kaip atrasim tiesą? Atleiskit, bet tikėti man sunku, aš mėgstu žinoti 🙂 Arba bent kai tikėjimas labai arti žinojimo. O tam būtina viską labai smulkiai iš-si-nagrinėti 🙂

Rasa, 2017-07-27 22:35:31

Karoli, ta Afagija tai tai kaip nulieta antra pusė tau! Jeigu jos neturi. Tik tu matematikas, o ji gal kokia lituanistė ar pan. Bet jūs abu protingi, puikūs ir turintys savitą išskirtinį humoro jausmą, kuriam suprasti dauguma mūsų, rašančių čia, esam per kvaili 🙂 Tik va dėl amžiaus nežinau, bet argi amžius svarbu šiais laikais? 🙂 Ji tikrai nerašo tokių nesąmonių kaip aš (pilnai tau pritartų tuo klausimu), ji viską taip protingai rašo, kaip tu! 🙂

Bet va kaip jums susirasti vienam kitą tai nežinau 😛

Sokolovas, 2017-07-27 22:53:02

Rasai: Viskas gerai. Aš tik turėjau omeny, kad nevalia nuolat neigti bei ginčytis, neįsigilinus.

Ir (beje) nereikia sąvokų painioti. “Šeima yra kolektyvas”- rašėte. Ne, šeima nėra kolektyvas. Tai irgi individualumo forma, jei kas. Nes yra JIS ir JI, na ir jų vaikai…

O štai jei atsiranda “šeimos draugų”, tai čia jau “kolektyvas”. O koks yra tokio “kolektyvo” vaidmuo, byloja daugybė šaltinių- nuo (ne nešvankių) anekdotų iki banalios kriminalinės kronikos…

Sokolovas, 2017-07-27 23:06:39

DAR APIE “DRAUGŲ KOLEKTYVO” VAIDMENĮ

Šeima- ne

kolektyvas, Rasa!

Buvo Jis ir Ji. Dar tarybiniu laikotarpiu.

Jis buvo pašauktas tarnaut į armiją, Ji jo laukė. Studijavo. Kartą JI užtruko su kursioku bibliotekoje, ir pastarasis draugiškai palydėjo ją iki namų…Nieko tarp jų nebuvo, nes JI tikrai JO laukė…

Tačiau JIS turėjo “daug draugų” (perteklinių kontaktų, kaip aš vadinu). Pamatė, ir….”Štai tu juk jo draugas, tu jo draugas, parašyk jam, kaip jo mergina elgiasi…”

Draugai…Pertekliniai kontaktai…Pjudymo įrankis…

DRAUGAS parašė JAM į karinį dalinį. Parašė “pagal savo gėrio linkėjimo supratimą”. Ir…JIS pabėgo iš sargybos posto su ginklu, sugebėjo nuvažiuot iki namų, ir…įvyko tragedija.

Tai…Reikia “draugų turėt”? Reikia “kolektyvo” (bandos)?

Taigi, Rasa, šeima- ne kolektyvas ! Ir…kai JIS ir JI suranda vienas kitą,-jie turi tapti individualistais, ir bet kokio kolektyvo vengti kaip pjudančios ugnies.

donatas, 2017-07-27 23:08:07

Kas čia per šūdas?

Bronislavo Burgio, gerbiamo pedagogo, docento, vienos iš šauniausių gimnazijų Lietuvoje įkūrėjo ir puoselėtojo, puslapyje, kuriame turėtų būti puoselėjams mokslas ir šviesa, žmonės pradėjo rimtai (?) kalbėti apie tai, jog žemė yra plokščia, ateivių egzistavimą pateikia kaip faktą bei teigia, jog netolimoje ateityje mūsų mintis kontroliuos vyriausybė.

Rasa, 2017-07-27 23:38:10

Sokolovui: pritariu, šeima turi būti VIENETAS. Turi būti… 🙂 Bet ne visiems pasiseka sukurti tokią šeimą ir turėti tokį suvokimą.

O dėl draugų… Na, aš jų turėjau visada. Ir, kaip jūsų istorijoj, kai (kol) laukiau savo būsimo vyro iš armijos, eidavau į šokius. Buvau ir jo kaime šokiuose, nes ten mano draugės močiutė gyveno. Atsirado ir jo “draugų”, kurie jam prirašė- Rasa vaiduokliauja 🙂 Net tą žodį pamenu 🙂 Visko, ką prirašė, žinoma, nežinau. Žinot, ką jis tada jiems atrašė? Ji velniškai puiki mergina, jei visi taip jos nori ir prie jos lenda. Ir man labai pasisekė, kad ji laukia manęs, ir, tikiuosi, sulauks. O jei ji būtų niekam nereikalinga, ar būtų reikalinga man?

Taigi. Visaip gyvenime būna 🙂

O vėliau daugelis mano draugų tapo mūsų draugais ir mes bendravome šeimomis. O du draugus net supiršom su mano (dabar jau ex) vyro sesėm 🙂

Tikri draugai gėris ir Dievo dovana. Bent jau maniškiai, kurie likę, tokie. Jie kaip broliai. Geri broliai 🙂

Darius, 2017-07-28 00:07:20

Rasai: nenoriu Jums patarinėti, bet, kaip buvęs chirurgas, noriu patarti. Su hemoglobinu 70g/l reikia ne į kalnus, o į ligoninę. Pirmiausia reikia nustatyti diagnozę (kur nukraujavote ir ar dar vis kraujuojate), o jei ji aiški, tai kalnuose tikrai blogai jausitės ir ne pramogos ar laipiojimas rūpės…

Rasa, 2017-07-28 00:28:15

Ar pas visus kompe nuo 50-o komentaro dingsta visi komentarai ir rodo vėl kaip nuo 1? 🙂

Ačiū, Dariau. O jau tie gydytojai, vis tik į ligoninę ir kraują pilt… 🙂 Nevažuosiu aš, net nedarbingumo neimu. Ai… Ne pirmas kartas. “Optimistai” neturi kada sirgt 🙂 Juokauju, žinoma. Viskas bus gerai. Aš į mažiukus kalnus ir už mėnesio. Labai noriu gi. O jei noriu, tai ir reikia. Gerai bus. Aš kuprinę lengvą nusipirkau ir nedaug pabūsiu 🙂 O kalnuose ir blogai jaustis vis vien smagiau nei čia labai blogai jaustis 😀

Bet labai ačiū už teisingus patarimus.

Simonas M., 2017-07-28 03:29:08

Taip, čia nebepirmąsyk kartojas tas pats atvejis, kai lygiai 50 komentarų pasišalina.

Karolis, 2017-07-28 06:48:21

Labai gaila, kad informacija dingo. Argi negalima padidinti komentarų talpos?

petras, 2017-07-28 10:19:42

Tai gal dabar prikalbam iki šimto komentarų ir gal jie visi vėl atsiras ?

Karolis, 2017-07-28 10:49:44

Šiaip nemačiau 44-50 komentarų. O taip smalsu dabar pasidarė…

Karolis, 2017-07-28 13:14:19

Tie, kas nematė komentarų, tai siunčiu trumpą summary. Galite žiūrėti nuo 3:26

https://www.youtube.com/watch?v=ALh_kFq1FkM&t=419s

Rasa, 2017-07-28 13:26:58

Karoliui: 🙂 Kad nenumirtum iš smalsumo, tau skirtą komentarą pakartoju, o visa kita nesvarbu, ten mes su Sokolovu pasikalbėjom 😀 Apie draugus, gyvenimą ir kalnus 🙂

Karoli, Afagija tai kaip nulieta antra pusė tau! Jeigu jos neturi. Tik tu matematikas, o ji gal kokia lituanistė ar pan. Bet jūs abu protingi, puikūs ir turintys savitą išskirtinį humoro jausmą, kuriam suprasti dauguma mūsų, rašančių čia, esam per kvaili 🙂 Tik va dėl amžiaus nežinau, bet argi amžius svarbu šiais laikais? 🙂 Ji tikrai nerašo tokių nesąmonių kaip aš (pilnai tau pritartų tuo klausimu), ji viską taip protingai rašo, kaip tu! 🙂

Bet va kaip jums susirasti vienam kitą tai nežinau 😛

Karolis, 2017-07-28 13:33:41

Laukiu nesulaukiu tada aš tos afagijos :))

Karolis, 2017-07-28 14:57:35

Pamatę šį video, galėsite fizikos knygas naudoti prakūroms 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=fbQQBzXAQ1Q

Lukas, 2017-07-28 15:34:03

Aš čia vienas esu sunerimęs, kad burgis.lt puslapyje vis labiau populiarėja plokščios žemės ir vyriausybinių sąmokslų teorijos? Mačiau dar kažkas pateikė ateivių egzistavimą kaip faktą bei teigė, jog labai greitai mūsų mintys bus kontroliuojamos. Žinoma, žodžio laisvė yra šventa ir nelaužoma, bet reiktų pagalvoti, ką rašote. Juk šį puslapį skaito ir moksleiviai, ir studentai, ne tik suaugę žmonės. Po to kas nors dar patikės tais youtubo video…

Karolis, 2017-07-28 15:53:24

Tai labai gerai, kad ateis mokiniai. Jie, išgirdę ofiacialią TEORIJĄ apie Žemę iš vadovėlių, dabar gali pamatyti ir kitą, naują ir tuo pačiu, seną TEORIJĄ su įrodymais, bei vadovėlinės teorijos paneigimo arugmentus, naujus bandymus, eksperimentus. Taigi, visi, maži ir dideli, ne tik mokinukai, gali palyginti šias teorijas, apsvarstyti jas, puiki proga kritiniams mąstymui įjungti.

Taigi nuo to, p. Burgio puslapis tik dar labiau švietėjiškas patampa.

Rasa, 2017-07-28 19:47:48

Lukui: žinai, kaip man pačiai bebūtų keista, nelabai prieštaraučiau Karolio paskutiniam komentarui. Nors, manau, mūsų su juo pasaulėjauta ir pasaulėžiūra skiriasi kaip diena nuo nakties 🙂

Šiais laikais jaunimui pasiekiamas milžiniškas kiekis informacijos. Mūsų laikais buvo svarbu daug atsiminti, tada jauteisi gal būt žinantis kažko daugiau už kitus 🙂 Šiais laikais labai svarbu išmokti atsijoti pelus nuo grūdų ir pasirinkti kuo iš esamos informacijos tikėti, ką atmesti. Taip, čia renkasi skirtingi žmonės su skirtingomis pažiūromis, tikėjimais ir š…o malimu. Ir būtent ta įvairovė turėtų parodyti koks margas mūsų realusis pasaulis ir kaip negalima tikėti viskuo, ką matome, ką perskaitome, ką išgirstame 🙂 Turėti savo suvokimą ir savo bent sau pagrystą nuomonę yra svarbu, o ne blaškytis tarp “Vienas žymus mokslininkas sakė…” ar “youtubėje” rodė…” ar net jei kažkas, kas atrodo autoritetu, pasakė.

Man “augti” reiškia ne tik eiti viena užsibrėžta kryptimi ir kažkuo tikėti (mokslu, Dievu, ateiviais ar dar kuo), bet žinoti ir kodėl tikiu vienu ir kodėl netikiu kitu. O kad žinotum kuo netikėti, turi irgi būti šiek tiek su tuo susipažinęs, nes kitaip kaip (ir ar tikrai) žinai, kad tai netiesa? 🙂

Žinoma, Karolis užlanksto šiek tiek per daug, bet jis tiesiog jaunas ir smaginasi atradęs šitą puslapį 🙂

Sokolovas, 2017-07-28 20:02:16

Lukui:

Nežinau, kas yra “šventa”, ar ne “šventa”. Bet yra taip, kaip yra. Rašoma apie ateities planus. Beje, jau dabar JOKIA VALSTYBĖ neužtikrina (tik deklaruoja) žodžio laisvės. Kas domisi aktualijomis, tas žino.

Nes ŽODIS YRA GINKLAS.

Amber, 2017-07-28 20:22:53

Įdomu tai, kad norint įrodyti, jog Žemė yra rutulio formos – reikia mokslininkų, o tam, kad įrodyti, jog žemė yra plokščia – galima patiems nustatyti be mokslininkų. Karolis įdėjo puikią nuorodą, kur yra daug paprastų pavyzdžių-įrodymų, jog Žemė yra plokščia. Kol niekas nesusipažino su ta informacija, tol niekas neturėtų daryti išvadų.

Sokolovas, 2017-07-28 20:32:59

Amber:

Na, nereikia lazdos perlenkti su ta “plokščia žeme”. Perlenkta lazda virsta savo priešingybe…

Ir tokių pavyzdžių daugybė…Jotubėj išgirdau, jog 1918 metais Rusijos caro šeima nebuvo sušaudyta…Aišku, galima būtų ir patikėt. Bet autoriai ryškiai perlenkė lazdą, ėmė pasakoti, jog…buvęs TSRS MT Pirmininkas Aleksejus Kosyginas yra caraitis Aleksejus…

Tuomet iš karto tapo aišku, kaip galima pasitikėt jotube, bei kai kuriais tyrinėtojais…

Nereikia lazdos perlenkti.

Karolis, 2017-07-28 21:08:34

Jūs čia kai kurie labai nuvertinate tinklapį youtube. Tačiau pamirštat nuvertinti lnk kanalą, visokias valandas su rūtomis ir pan, tikrai pamirštat nuvertinti viasat history, mtv ir panašius kanalus. Kodėl šių kanalų neperkvestionuojat?

Youtubas, kitaip nei lnk ar kiti, yra daug laisvesnis kanalas: tą, ką matome per televiziją, galime pamatyti ir per youtube. Ir dar: jis rodo daug daugiau ir yra arčiau realybės. Žmonės ten papasakoja savo istorijas, savo pamąstymus savo pačių neoficialioje aplinkoje, be glamūrinio gyenimo vaizdavimo, tiesiog paprastai, laisvai. Natūraliai.

Per youtubą galima pamatyti video įrašą apie tai, kaip žmonės iš savo santaupų pasidarė/įsigijo raketą ar oro balioną. Į juos įmontavo kamerą ir balionui/raketai leido kilti į viršų. Balionas liko į viršų, kamera filmavo kilimą tris valandas non-stop, todėl dabar mes galime visi pasižiūrėti, kaip atrodo žemė iš viršaus. Iš ties buvo gražu žiūrėti, net kameros užfiksuotas smogas nesubjaurojo to gero jausmo žiūrint video. Susiraskite ir jūs tą video.

TV jums to neparodys, NASA tik rodo savo kompiuterinių sumodeliuotus filmukus, kurie atrodo itin sintetiškai ir dirbtinai…

…o dabar prisiminkit, kada vartėt astronomijos vadovėlius, kai mokėtės jos, tai būkit sąžiningi ir pabandykit sau atsakyti, ar nors kažką jūs ten supratot? Ir tik murkdėtės įspūdžiuose būdami visiškai nekritiški…

Jūs matėt tik piešinukus, kaip atrodo saulė, mėnulis, galaktikos, kometos, žemės “planeta”, ūkai…

O ar nors kartą aplankėte NASA tinklalapį? Jie ten talpina tikrai daug nuotraukų apie…kosmosą. 🙂 Ar matėte jas? Na ir kaip jums gali būti nejuokinga ir tuo pat metu nebaugu žiūrėti į saturno žiedo nuotraukytes? :)))

Ši organizacija skelbia, kad nufotografavo žemę kelis kartus. Visos nuotraukos skirtingos ir neadekvačios. Skirtingose NASOS nuotraukoje žemynai yra skirtingo dydžio… Taip, kad jūs nelabai jau ir galite sakyti, jog aš fantazuoju, ar kliedžiu. Mat atsirado pagrįsto pagrindo suabejoti šios organizacijos duomenų skaidrumu. Ji pati šias abejones ir sukėlė…

Nuo 500 metų trukusio melo apie apvalią žemę, grįžti prie senosios plokščios žemės versijos ją tarsi atrandant iš naujo…Tai keičią beveik VISKĄ žmogaus gyvenime… Iš vienos pusės tai yra gražu, nes demaskavus melą paaiškėjo tiesa, tačiau aš galiu suprasti visus, kurie nieko neįtardami PASITIKĖJO NASOS duomenimis. Šie žmonės panikoje, bijo net skaityti tokius mano komentarus, bijo žiūrėti va tokius video įrašus, juk tai iš tikųjų šoką gali sukelti,

nes jeigu žemė plokščia, tai tada Mėnulis NĖRA žemės palydovas. Saulė ne kažkur centre, o sukasi ratu VIRŠ plokščios žemės. Iš dar iš to seka, kad žemė jau NEBESISUKA apie saulę, nei žemė sukasi aplink savo neegsituojančią(?) ašį!!! Tai reiškia, kad tiek saulė, tiek mėnulis, tiek visos žvaigždės danguje yra daug arčiau mūsų ir jie yra daug mažesni dangaus kūnai, nei kad rašo vadovėliuose.

Dabar vertėtų perkvestionuoti, ar mėnulis šviečia pats, ar vis tik atspindi saulės šviesą? Jeigu taip, tai išsilaipinimo mėnulyje nuotraukos tėra specialieji efektai, atlikti sovietų laikais statyme pastate.

Toliau sektų, kad mes taip ir nesužinojome, kokią masę turi žemė, saulė, žvaigždės… O kaip tada su Niutono dėsniais? Juk dabar gravitacija nelabai įsipaišo į plokščios žemės vaizdą… Kas toliau: Jeigu gravitacija nėra būtina paaiškinti mūsų pasauliui, tai gal kontanta G yra irgi tik šnipštas? O šviesos greičio konstanta c? Tada vertėtų klausti iš naujo: o kas yra šviesa?

Kaip tada su BIG BANG’u? Juk iš Didžiojo sprogimo (teorija) atsirado daugybė planetų, BET TIK NE plokščios žemės gabalas. Kas toliau? Tai dabar gal yra pagrindo manyti, kad žemei nėra milijardų metų? Šie milžiniški laiko kiekiai tėra melas?..

Paprasti žmonės įsigijo raketas ir paleido vertikaliai į viršų, kildamos jos ATSITRENKĖ į kažką (kupolą) ir daugiau nebekilo… visa tai nufilmuota, pasižiūrėkit, žinau, kad įdomu.

O kaip tada su Marsu? Mums atrodo, kad mes lyg ir matėme nuotrakas iš Marso… O gal tos nuotraukos gautos fotografuojant žemės pievas, dykumas, lankas tiesiog per raudoną stiklą?…

Amber, 2017-07-28 22:15:52

Sokolovui: Aš nesiūlau tikėti viskuo Jutubėje, bet šiek tiek yra tikrai įdomios ir geros informacijos.

Kažin ką Burgis begalvoja bendrai apie viską, kas čia dedasi jo puslapyje?

Rasa, 2017-07-28 23:20:16

🙂 Manau p.Burgis džiaugiasi savo pasaulio suvokimu ir yra jam dėkingas, kad sulaukęs savo metų jis nenuprotėjo ir nemato jo taip, kaip mes, čia rašantys 🙂

Kita vertus, kai jis tiek metų buvo Direktorius, kurio gimnazijoje mokėsi labai ypatingi ir žingeidūs vaikai mokantys kelti ir keliantys milijonus klausimų, tai jaunimas jo turėtų nestebinti 🙂 Na o senesnis jaunimas, kaip mes su Sokolovu, tai pasmerkti turėtume būt… 😀

Matas, 2017-07-29 01:15:23

Karoli, toks vaizdas, kad jums neteko skristi lėktuvu. Arba užlipti į kalną? Kodėl horizontas yra toliau žiūrint iš aukščiau, nepagalvojote?

Beje, dar galima google earth įsijungti. Ar kažkaip Google klastoja tik palydovų nuotraukas, bet tiesą skleidžiantiems Youtube video leidžia egzistuot?

Aišku, “Jesus is the truth” – čia jau nieko nepridursi. 🙂

Karolis, 2017-07-29 07:47:31

O jūs dar kartą aplankykite nasos tinklapyje esančią nuotraukų galeriją ir pagalvokit, ar ten tik nebus piešinių fotografijos, kompiuterinė simuliacija…

Ir galbūt net padovanosiu skanų šokoladą tam, kuris čia pateiks nuorodą, kurią atidaręs rasiu kokybišką, aiškią informaciją apie satelitus.

Karolis, 2017-07-29 07:54:27

Ir dar: kai žiūrite į horizontą pro žiūroną, tai horizonto matosi daugiau.

O lėktuvu man skirsti neteko. Užtat nurodytuose vaizdo įrašuose paaiškinta, kad žemės kreivis žiūrint i ją iš paukščio skrydžio atsiranda dėl to, kad lėktuvo langas lenktas.

Tai kaip matau, video net nepažiūrėjot…

Sokolovas, 2017-07-29 10:15:20

Karoliui:

O kaip tada su kelionėmis “aplink pasaulį”? Jos išgalvotos? Jos neįmanomos?

Karolis, 2017-07-29 10:46:11

Įmanomos. Čia kaip apskritimą plokštumoje nubrėžti. Tada ir gaunasi kelionė “aplink pasaulį”.

Rasa, 2017-07-29 11:11:16

Kaip ten sakė Einšteinas?

“Begaliniai yra tik du dalykai: Visata ir žmonių kvailumas. Bet dėl Visatos nesu tikras.”

Va taip ir klajojam visi kas kur, vis norėdami kažką sau atrasti, pasiaiškinti, suvokti, pasiekti 🙂

Ir visur ta ne iki galo įminta paslaptis, stebuklas, gelmė ir neišpasakytas grožis- danguje, delne gulinčiame grūde ir… tavo akyse… 🙂

Karolis, 2017-07-29 12:26:27

Sako p Burgis, kad nuotrauka netinkamai įsikėlė, bet šįkart tai tik į naudą. Juk dabar, kai įsitikinot, kad žemė vis tik plokščia, tai į šią išdidintą nuotrauką galite paspoksoti jau nauju, atgaivintu žvilgsniu.

Simonas M., 2017-07-29 15:11:32

Einšteinas taip pat sakė:

,,Turint tik du kūnus nėra būdų atrasti eksperimento, kuris atsakytų, kuris iš jų juda, o kuris stovi. Tai yra teisinga, netgi jei vienas iš kūnų yra ištisa planeta. Pavyzdžiui, Saulės atžvilgiu juda Žemė, o Žemės atžvilgiu juda Saulė. Tam, kad galėtume įrodyti Žemės sukimąsi aplink Saulę mums būtinai reikia išnagrinėti kitų dangaus kūnų judėjimą.”

Tuomet aš galiu pratęsti:

  1. Teiginys, kad Saulė sukasi aplink Žemę yra teisingas (jeigu nagrinėjame stebėtojo, gyvenančio Žemėje atžvilgiu)

  2. Teiginys, kad Žemė sukasi aplink Saulę taip pat teisingas (jeigu stebėtoją perkelime į Saulę arba už Saulės sistemos ribų). Abu teiginiai teisingi!

  3. Kiekvienas žmogus gali būti tarsi stebėtojas, kuris renkasi, ką jam matyti, ir ko ne. Įvykių interpretacijas kuria mūsų psichikos sistema, norėdama apsaugoti tikrąjį aš nuo skausmo. Kitais žodžiais ir primityviai sakant, neigimas, tai mūsų gebėjimas meluoti patiems sau, to nepastebint. Jei nebūtume melavę sau, mūsų tikrasis aš būtų labai kentėjęs ar net miręs, o kad taip nenutiktų, į pagalbą stoja dalys prisiimančios traumos naštą ir sukuriančios iškreiptą realybę (paėmiau iš http://apielaime.blogspot.lt/2012/05/man-viskas-gerai-neigimas-2-dalis.html)

  4. ,,Keliauti aplink pasaulį – tai kaip apskritimą plokštumoje brėžti”. Tokiu būdu žmonija turėtų siekti nubrėžti vis didesnį apskritimą. Kas jai trukdo, kokios kliūtys ištinka? Panašu, jog čia užtenka apsigyventi tokioje realybėje, jog kažkokios neatpažįstamos jėgos sulaiko žmoniją nuo tobulėjimo. Niekaip negaliu suvokti tų neatpažįstamų (dažnai nelabųjų) jėgų fenomeno.

Karolis, 2017-07-29 16:50:30

Atsakymus į tavo pamąstymus, vėlgi, galima buvo rasti mano čia numestoje nuorodoje

https://www.youtube.com/watch?v=fbQQBzXAQ1Q

Nors ir kaip paprastai šis video beatrodytų, tačiau, norint suvokti šią informaciją, reikia dar kartą prisiminti visą vėmalą, kuris buvo mums pilamas į galvas per fizikos, geografijos pamokas ir paskaitas; taip pat national history, national geografic, viasat kanalų propagandą. Tik tada atsiskleis auksinė šio video vertė. Priešingu atveju, gali būti, kad NORS IR žiūrite šį video, bet matysite ŠPYGĄ. Todėl verta šį video pasižiūrėti kelis kartus, juolab, kad šiame video yra video koncentratas – pateikiama labai daug dalykų. Gali būti per sunku suvokti visą pateiktą medžiagą iš karto, ją peržiūrėjus tik vieną kartą. Apskritai šis video kol kas yra vienas geriausių, kokį man teko rasti.

Šį video aš mėgstu vadinti TIKRĄJA fizika ir astrofizika, skirta jau pažengusiems, kurie žino daug vadovėlinių erezijų, kurie turi tvirtą gebėjimą mąstyti, bei mokėti taikyti įrodymo metodus, juos atpažinti. Tada gal galėsite pakelti šios informacijos psichologinį svorį.

Sokolovas, 2017-07-29 21:36:30

Karoliui:

Man vis tiek neaišku- jei aš skrisiu lėktuvu tiesiai, o ne apskritimu, tai…ar aš negrįšiu į pradinį tašką? O tai kur tada aš atsidursiu?

Arba,-kodėl, ir kokių paslaptingu jėgų veikiamas, aš būsiu priverstas “brėžti apskritimą”?

P.S. Žiūrėjau YOTUBE tas medžiagas. Bet, deja, šie mano klausimai ten ignoruojami…

Karolis, 2017-07-29 22:24:09

O lakūnai, pilotai, mano supratimu, tikrai žino, kad žemė – ne rutulys. Tačiau toliau sau tyliai dirba. Apie tai video įrašų taip pat yra. Rakitniai žodžiai įrašams gauti yra “falt earth planes” ar kaip nors pan.

Dabar galvoju, o, jeigu tik turėčiau savo lėktuvą, tai pats vienas viską patikrinčiau…

Jeigu tu, sokolovai, skrisi tiesiai, tai nesvarbu, kurią kryptį tu pasirinksi – vistiek turėtum pasiekti Antarktidą, o skrisdamas per Antarkitidą tolyn, gali pastebėti kitus, knygose neaprašytus, kontinentus.

Vėlgi, ta pati youtubė talpina įrašų, kaip žmonės atrado aštuntą žemyną. Ir štai dabar darosi jau tikrai baugu. Tokios aukštos materijos smegenis sprogdina. Gali būti, kad mes nežinome, kiek yra žemynų. Čia jau ir aš esu atsargus ir nei neigiu, nei tvirtinu, o tik apžvelgiu.

Sokolovai, jeigu skrisi tiesiai, tai pateikiu ir žemėlapius.

  1. paprastasis

https://qph.ec.quoracdn.net/main-qimg-6c572887057b9308d3ecebaa4f700677-c

  1. neįprastas

http://www.buddhasambho.com/sites/default/files/inline-images/FB_IMG_1476718907884_0.jpg

  1. keturkampis, kuriame pavaizduota daug žemynų ir tarp jų – mano minėtasis atrastasis žemynas.

https://i.ytimg.com/vi/RgY3jNjsB4s/maxresdefault.jpg

Amber, 2017-07-29 23:24:12

Žmonės kaip kompiuteriai, jei įrašė programinę įrangą prieš dešimt metų, tai ir laikosi įsikibę tos atgyvenos ir neįsileidžia jokių naujovių. Neveltui sakoma, kad negalima išmokyti, o galima tik išmokti. Ar gali kas nors ką nors išmokti, jei blokuoja bet kokią naują informaciją?

Sokolovui: nusipiešk apskritimą(ne rutulį), o paskui nubrėžk tiesę per apskritimą. Tai kur nuves tave ta tiesė? Ta tiesė nuves į apskritimo kraštą. Plokščios Žemės atveju tu atsitrenktum į Žemę gaubiantį kupolą. Netgi Biblijos pačioje pradžioje 6-8 eilutėse rašo apie kupolą. Nenusimink, jei iškart daug ko nesuprasi, bet šiek tiek pasigilinęs, pagalvojęs, stebėdamas aplinką pradėsi suprasti ir matyti. Dar gali pažiūrėti kitus video, kur pasakojama apie paprastus įrodymus, jog Žemė yra plokščia. Keista tik tai, kad mes pasitikime kažkokiais nepažįstamais NASA mokslininkais iš už atlanto, bet nepasitikime savo stebėjimais.

Sokolovas, 2017-07-30 09:57:50

Tačiau…Jei Žemė būtų plokščia, tai diena (ar naktis) būtų visame pasaulyje vienu metu.

Bet juk taip nėra!

Karolis, 2017-07-30 10:23:28

Kodėl taip manai, Sokolovai? Paaiškink smulkiau, jeigu gali.

Sokolovas, 2017-07-30 10:41:38

Tai akivaizdu. Jei visas pasaulis yra plokštumoje, o saulė (dienos metu)-virš jos. Tai ir apšvies visą plokščią paviršių.

O po to Saulė (pagal legendą, aplink plokščią Žemę besisukanti) atsiduria kitoje plokščio paviršiaus pusėj, ir tada visame “Žemės pasaulyje” naktis…

Karolis, 2017-07-30 10:45:35

Kodėl apšvies VISĄ?

Sokolovas, 2017-07-30 11:03:23

Tai Saulė būna “anapus plokščios Žemės”, ar nebūna? Ar ji tik suka ratus virš plokščios Žemės?

Karolis, 2017-07-30 11:12:18

Geras klausimas.

Yra įvairių mąstymų apie tai. Vieni mąsto, kad saulė apšviečia žemę, sukasi virš žemės apskritimu, kurio spindulys nėra pastovus,

kiti galvoja, kad dienos šviesa ir saulės šviesa yra dvi skirtingos šviesos t.y. dienai egzistuoti saulė nebūtina.

Prieš savaitę radau biblijos apokrifą

http://www.pseudepigrapha.com/pseudepigrapha/enochs2.htm

Nuo trylikto skyriaus pateikiama dar vienas paaiškinimas, kuris vertas dėmesio.

Burgis, 2017-07-30 11:31:02

Kai kuriems iš čia rašančių labai nerekomenduoju būti saulėje!…

Amber, 2017-07-30 22:18:45

https://tenor.com/view/flat-earth-gif-7295301

Lukas, 2017-07-30 23:08:41

Taigi, sugebame plika akimi matyti žvaigždes, esančias už daugybės šviesmečių, o saulės šviesa dingsta, kai ji pasisuka kelis šimtus/tūkstančius kilometrų?

Amber, 2017-08-01 00:33:05

Lukui: Uždavei gerą klausimą. Kažin kaip į jį atsakytų astronomijos pasakų gerbėjai? Taip pat būtų galima jų paklausti, kodėl visos žvaigždės ir planetos šviečia?