Šiandien pavadavau mokytoją. Penkios pamokos iš eilės. Trys pirmosiose klasėse, dvi ketvirtosiose. Ne kasdien man tokia šventė! Šį tą supratau, pamačiau…
*
- Pakirto kojas. Ne iš baimės, žinoma. Kasdien taip dirbti jau negalėčiau. O kiti mano, kad gali…
*
- Matematikoje naujokai labai įvairūs. Labai! Reikės visiems mums daug dirbti, kol šiek tiek suvienodinsime.
*
- Kaip ir maniau, atėjo daugiau dresuotų, o ne mokytų. Kai kas net sąvokų „įrodyti“, „spręsti“ nesupranta – jie išmokyti pakartoti.
*
- Jie, naujokai, nepasirengę klausti. Apie klausinėjimą einant sprendimo keliu išvis negalima kalbėti. Smagu, kad abiturientai tuo požiūriu maloniai skiriasi.
*
- Naujokai beveik nieko neprisimena iš to, ko mokėsi, negali pasakyti, kas įsiminė, patiko, negali paklausti, ko liko tada nesupratę. Panašu, kad dabar mokyklose visiems galvose formuojamos tik 2-3 dienų atmintinės..
*
- Su abiturientais nedelsiant reikia pradėti repetuoti egzaminų laikymus. Kada? Juk dar reikia ir dalykų mokyti…
*****
Tikiuosi, kad jie visi su mokytojais atviresni nei su manimi… O gal klystu? Norėčiau jiems visiems būti naudingas.
Atsakymai
Burgis, 2013-09-06 13:17:43
Įverčiams…
chemikas Rimas, 2013-09-06 14:29:30
labai pritariu minčiai apie 2-3 d. atmintines.
ak, 2013-09-07 18:56:32
Visad maniau, kad direktoriams ne tik sveika, bet ir būtina padirbėti eiliniais mokytojais. Tegul pajunta…
nuoba, 2013-09-07 19:39:38
Aš nors ir senukas, bet visiškai nesuprantu BB klausinėjimo propagavimo (4). Idėja kaip ir graži. Bet kaip ji gali būti realizuojama praktiškai?
Galėčiau visą pamoką klausinėti ir man būtų įdomu. Tačiau abejoju kitų klausytojų (mokinių, studentų) susidomėjimu ir teigiamu reagavimu bei dėstytojo sugebėjimu laiku pateikti naują tolimesnio kurso medžiagą.
Burgis, 2013-09-08 21:38:49
nuobai: va, visą pamoką Jums klausinėti ir neleisčiau… Bet kalbu apie normalų klausinėjimą. Kol kas nėra buvę, kad būtų klausinėjama daugiau nei reikia…