Šįryt gavau tokį komentarą:
*
Autorius : lituanistė (IP: 86.38.9.67 , 67.9.38.86.static.mezon.lt) El.paštas : [email protected]
URL :
_Whois : http://whois.arin.net/rest/ip/86.38.9.67_
Komentaras:
Ir rašau darbus, ir korepetitoriauju, beje, KTU gimnazistams irgi, tad dar klausimas, kam reikia dėkoti už gerus rezultatus – mokyklai ar Kažkam Kitam.
Palaukit lietuvių kalbos rezultatų, pamatysim, kiek girsitės tada, nes ši sritis KTU – tai Achilo kulnas. Neturite gerų lituanistų, – pripažinkite. O anglų jūsų gimnazistai ne tik gimnazijoj ir ne tik per pamokas išmoksta…
Dėl uždarbiavimo, arba nusikaltimo, tai prajuokinote – esu kalta tiek, kiek peilių meistras ar virvių vijikas – gaminu produkciją, o kur ją dėti iš manęs nusipirkus – tai jau kiekvieno reikalas ir atsakomybė.
***
Tai aš dabar ir galvoju: jei lietuvių k. rezultatai bus blogi, tai bus įrodymas, kad blogi korepetitoriai?
*
Metai po metų tęsiasi ta pati giesmelė – KTUG nieko neišmoko, visko išmoko korepetitoriai. Man patinka! Pas mus – stojančiųjų eilės, darbo turime, bet nedirbame. Kam dirbti, jei viską padaro korepetitoriai? Gyvename pasakiškai, geriau būti negali!
*
Pažvelkime dar vienu aspektu. Daugybė korepetitorių – nelegalai, nemoka mokesčių. Neužsidirba? Vagys iš prigimties? O jų klientai – vagių bendrininkai?
*
Ir dar viena mistika: kodėl korepetitoriai nesusivienija ir neįkuria geros privačios mokyklos, kuri nukonkuruotų ir KTUG, ir visas kitas mokyklas? Juk jei visi tėvai už mokymą toje mokykloje mokėtų po tiek, po kiek moka korepetitoriams, tai mokyklą galima būtų iškart statyti iš krištolo!
*
Aš atsakysiu. Todėl, kad korepetitoriai susirenka pinigus ir mūsų darbo rezultatus. Privačioje mokykloje iškart išlįstų asilo ausys… Vis dar dirbama pagal sovietmečiu populiarų metodą. Jo mane mokė vienas patyręs korepetitorius.
– Imk brangiai! – mokė jis. – Tėvai moka ne už mokymą, tėvai moka už priėmimą į KPI.
– Bet aš nemoku „priimti“, – guodžiausi jam.
– Nesuk sau galvos, pažadėk pinigus grąžinti (ir grąžink!), jei neįstos. Paaiškink, kad įsikišo toks ir toks niekšelis, panašu, kad jis yra abituriento šeimos priešas…
*
Ačiū jums, korepetitoriai! Dirbkite stropiai! Mes pailsėsime…
Atsakymai
Burgis, 2012-06-23 14:44:21
Reitingams…
juokinga, 2012-06-23 18:21:52
Jei jau pasakot tarybinius anekdotus, tai geriau apie Čapajevą arba čiukčią. Nors ne tokie nuobodūs.
sms, 2012-06-23 18:54:31
Ar čia jūs nustebote ar įsižeidėte? Anokia čia naujiena, kad jūsų mokiniai vaikšto pas korepetitorius. Vaikšto, ir ne tik lietuvių kalbos, bet ir matematikos, ir anglų, ir biologijos, ir istorijos ir t.t… Beje, mūsiškiai irgi vaikšto. Taip jau yra. Kaip danguje, taip ir žemėje… Jūs nuolat plyšojate, kad išskirtinė ta jūsų gimnazija. Na, ne tokie jau dideli tie skirtumai. Yra tų anglų kalbos šimtų ir kitose gimnazijose. Skirtumas, kad direktoriai nerėkia apie tai ant viso interneto 🙂
tūlas, 2012-06-23 19:16:13
sms: Kad vaikšo, tai gal ir vaikšto, kiekvieno nesaugaudysi ir nesuskaičiuosi anoks čia nusikaltimas. Ir pats ėjimas pas korepetitorius nelygus – vienas eina, kad bent egzamina išlaikytu, kitas kad užtikrintai patrauktų iki šimtuko. Taip, kad ne tokie jau dideli skirtumai nors nušauk nesutiksiu. Skirtumai baisiai dideli, visur ir visada!
Burgis, 2012-06-23 20:27:20
Juokinga ir sms: žmogiukai, aš jus įspėjau – rytoj Joninės! Žmonės švenčia, o jūs pykstate, liejate pagiežą… Aš geras senelis, bet tik geriems. Šiandien savo saulutes išsiunčiau su mamyte į Rodo salą, šiandien smaguriavome braškes savo kieme, serbentus savo sode. Jūs turėtumėte pajausti, kaip kvepia žolynai, kaip kvepia bijūnai!…
*
Bet jūs nemokate. O man nusibodo mokyti. Ir aš nesu mazochistas, kad savo svetainėje leisčiau šmeižti savo gimnaziją. Todėl susipraskite… Po švenčių pradėsiu taikyti sankcijas.
juokinga, 2012-06-23 22:37:39
Man tai didžiausia mistika, kodėl dalijantys už dyką verslo patarimus korepetitoriams patys tais patarimais nepasinaudoja ir neatsidaro privačios gimnazijos, o sėdi ant valdiškos algos ir dar niurna. Nu nebent žmogui 50 000 Lt per metus nuo galvos, kuriuos lupa kai kurios esamos privačios mokyklos, plius dar ir valdiški krepšeliai yra nereikšminga smulkmena.
Bet iš tikro tai greičiausiai jie patys sau patyliukais pripažįsta, kad lemia ne geneali mokymo sistema ir ne genialus vadovavimas, bet kontingentas. Ir išskirtinė teisė tą kontingentą atsirinkti. Jei kontingentą rinktis tektų ne pagal gabumus, bet pagal tėvelių finasines galimybes, tai greičiausiai tektų pasitenkinti didesnėm algom, o akademinius pasiekimus mandagiai nutylėti.
O jei visą KTU gimnazijos rinktinį kolektyvą kartu su direktorium perkeltum į Veliučionkę, tai ir egzaminų rezultatai būtų kaip Veliučionkės.
Čia tas pats, kaip Jamie Oliveriui duot karvių kanopų ir užsisakyt, kad iškeptų išskirtinį bifšteksą.
Aišku, žioplas virėjas gali sugadinti ir pačią geriausią limuzinų nugarinę.
Burgis, 2012-06-23 22:44:08
juokinga: stebiuosi, taisotės… Normalus komentaras, todėl per futbolo mačo pertrauką atsakysiu.
*
Jau esu čia rašęs, kad būtų visai įdomu vadovauti beglobių arba nusikalsti linkusių mokyklai. bet aš negaliu dirbti skirtingų darbų. Likimas lėmė man vadovauti gabesniųjų gimnazijai. Manau, kad dirbu šį darbą neblogai jau vien dėl to, kad per 23 metus niekas manęs nepakeitė. O norinčių pakeisti buvo daug! Kitas mano argumentas – mūsų niekas nenurungia. Kapitalizmas nenumato, kad išsilaikytum paklausioje rinkoje blogai dirbdamas.
*
Apsuku kitaip. Tarkime, aš dirbu blogai, mūsų mokytojai dirba blogai. Bet rezultatai geri! Čia bando šmeižti, kad mūsų rezultatai bemaž nesiskiria nuo kitų mokyklų rezultatų. Tai apgailėtinas melas! Pasidomėkite.
Gimnazistė, 2012-06-24 01:24:17
Be abejo, yra KTUG einančių pas korepetitorius. Tik klausimas, kas dėl ko kaltas: mokykla ar jie patys?.. Ne visi sugeba iš gimnazijos pasiimti tiek, kiek ji gali suteikti. Sugebėtų – nereikėtų ir tų korepetitorių.
sąžinė, 2012-06-24 11:15:10
Jeigu nesiskiria lygis, tai kodėl visi taip nori į KTUG? Kodėl vos tik paminėjus pažįstamiems ar mokytojams KTUG jie nebando atkalbėti nuo stojimo, sveikina įstojus ir didžiuojasi, kad jų mokinys mokysis tokioje gimnazijoje? Vis tik manau, kad yra kažkoks skirtumas. Nesakau, kad paprastoje mokykloje nieko negalima pasiekti. Galima. Visur reikia noro ir pastangų. O einantys į KTUG turi to noro ir deda pastangas. Vieniems pavyksta, kitiems ne. Toks gyvenimas. O dėl korepetitorių… Taigi ne visų vienodi gebėjimai, tempas tai ir prireikia korepetitorių, kad pagilinti žinias.. Pritariu Gimnazistei, kad nežinia kieno čia kaltė: mokyklos ar pačio mokinio..?
Vaiskus Dangus, 2012-06-24 23:18:48
Šitokioje situacijoje yra ko pasimokyti ir vieniems, ir kitiems. Kad gimnazija neišskirtinė tarp kitų mokyklų gali pasakyti tik žmogus nedirbęs ir nesimokęs joje. Ši vieta yra unikali, suteikianti galimybę pasaulį pamatyti kitu kampu, suteikianti galimybę išmokti kitaip mąstyti. Jau žinau, kad per išleistuves dėkosiu matematikos mokytojai, kuri 3 su puse metų ji mokė Matematikos ir tik paskutiniais mėnesiais pradėjo mokyti egzamino. Jei būtų buvę atvirkščiai, toli mums būtų iki supratimo kas yra Kocho snaigė ar kaip įrodyti liestinės lygtį. Šito korepetitoriai tikrai nemoko.
Tačiau yra į ką atkreipti dėmesį ir Direktoriui. Kodėl metai iš metų eina mokiniai skųstis tais pačiais mokytojais ir (nepaisant to, kad jūs visada raginate spręsti iškilusias problemas su jumis) nesulaukia jokio sprendimo išskyrus tai, kad mokytojai sužino pavardes jų nemėgstančių vaikų?
Bet nevarykime Dievo į medį. Tobulų nėra. Bet siekti tobulybės juk nekenkia?
jurgis, 2012-06-25 02:18:53
visai įdomu būtų padaryti apklausėlę, kiek ir kokių dalykų korepetitorius lanko gimnazistai, o tai dabar neaišku, ar 10% ar 50%…
(pvz, mokytojų vertinime, šalia pažymio įdėti dar checkbox’ą “ar naudojies korepetitoriaus paslaugomis”)
Burgis, 2012-06-25 09:02:13
Vaiskus Dangus: ačiū, užkliudėte labai aktualią temą apie skundus dėl mokytojų. Paskirsiu tam atskirą įrašą.
Rimas, 2012-06-25 09:28:47
“Ir dar viena mistika: kodėl korepetitoriai nesusivienija ir neįkuria geros privačios mokyklos, kuri nukonkuruotų ir KTUG, ir visas kitas mokyklas?”
jokios mistikos – kas gi nori užsiimti su mokyklos steigimu susijusių rūpesčių. tokių nėra (gal ir yra, bet neteko girdėti)
Rimas, 2012-06-25 09:35:26
taisau savo rašliavą 🙂 – kas gi nori imtis
kibir-tele-vibir, 2012-06-25 12:35:46
Manau, korepetitoriai nelabai galėtų steigti mokyklą jau vien dėl to, kad tėvai/vaikai savo laiką ar pinigus noriai investuoja toli gražu ne į kiekvieną dalyką.
Tai vieni tai kiti giminaičiai vis paprašo kad jų vaiką pamokyčiau matematikos (už dyką). Gaunasi, kad vis tos matematikos ir mokau. Mieliau pasigilinčiau į kokį kitą dalyką – fiziką, geografiją, biologiją, chemiją ar pan – tada ir man nauda būtų. Bet, deja, niekas nenori gaišti laiko prie fizikų ir biologijų. Tai apie kokią mokyklą galima kalbėti. Gaunasi kažkas panašaus, kaip konditeriams pasiūlyti gaminti dienos pietus.
sonata, 2012-06-25 13:11:44
Elementaru – ką gauname dykai ar už mažai – nieko verta, o va kai korepetitorias į mėnesį po tiek, kiek gimnazijai už du metus – jau lygis:))
Iš arčiau, 2012-06-25 13:51:52
Korepetitoriai klesti, tas tiesa, tačiau iš tiesų, problemos ir mokyklose (KTUG kaip yra aš nežinau, neturiu su šia gimnazija jokių ryšių). Tarkime klasėje sėdi 30 mokinių, pamoka vyksta 45 min, kiek gaunasi vidutiniškai mokiniui laiko? 90 sekundžių. O dar iš tų 45 minučių dar būna kad mokytojai vėluoja, pildo lankomumą, ir pan. Su korepetitoriais kontaktas tiesioginis laikas skiriamas nuo 1 iki 3 (biologija kiek girdėjau taip) valandų (!). Jeigu tik nori mokytis, tikrai gali tuo pasinaudoti. Teko ir man antram kurse pasinaudoti KTU vieno dėstytojo (pavardės neįvardinsiu, bet tai ne p. Burgis) paslaugomis, padarė ir paaiškino man matematikos namų darbą, kuris lėmė, kad galutiniame rezultate iš matematikos išėjo ne 6, o daugiau. Gailiuosi? Jaučiuosi kažko neišmokęs, smerkiu dėstytoją kad sutiko? Nemanau, buvo poreikis, yra poreikis, visada bus ir pasiūla. Nesisuksi – negyvensi.
gimnazistas, 2012-06-25 18:57:32
Atleiskit, bet gimnazijos skirtingų dalykų mokytojai yra labai skirtingi. Dėl anglų pamokų, kuriose klasė suskirstoma į du pogrupius (akivaizdu, kad kiekvienas moksleivis gauna daugiau dėmesio iš mokytojų, kurios, beje, irgi labai organizuotos), neturėjau jokių nusiskundimų, egzamino rezultatas irgi neblogas. Aišku, pati egzamino struktūrą ir žymiai aiškesnė už pvz. lietuvių kalbos – iš programos yra lengvai suprantama, kaip/ką rašyti norint gauti gerą balą. Palyginimui, lietuvių egzaminas atrodo subjektyvumo viršūnė. “Teisingą” rašinio formą kaip ir teksto suvokimo atsakymus reikia +- atkalti pagal šabloną, o gimnazijoje šis aspektas visiškai ignoruojamas (suprantu, kad kūrybiškumas yra puikus idealas, bet dauguma tiksliukų, neturinčių didelių filologinių gabumų nori tiesiog išmokti parašyti vidutinišką, niekam neužkliūvantį egzamininį rašinį). Per lietuvių kalbos pamokas vykstantis blūdinėjimas egzamine tampa bevertis. Dėl žinių nesusisteminimo daugumai ir kyla noras ieškoti pagalbos pas korepetitorius.
laisvamanis, 2012-06-26 11:22:31
Iš arčiau, Birželio 25 13:51 #
Korepetitoriai klesti, tas tiesa,
gal ne visai (ne)tiesa, tiesa ta, kad korepetitorius laisvamanis smagiai gyvena – jo mokiniai – irgi laimingi.
Gediminas, 2012-06-26 16:16:21
Pats dirbu matematikos korepetitoriumi ir man susidaro tokia nuomonė kad daugelis mokinių, iš eilinių mokyklų, jau nebetiki, kad galima kažką išmokti be korepetitoriaus paslaugų.
Yra ir tokių, kurie mokomą dalyką pradeda vertinti ir į jį žiūrėti rimtai tik tada kai už jį pradeda mokėti pinigus.
Paradoksalu, tačiau būna, kad kartu su mokiniu garsiai perskaitai jo paties atsineštą vadovėlį ir jis kuo puikiausiai išmoksta ir supranta.
Gaila, tačiau dabartiniams mokiniams visiškai dingo noras gebėjimas mokytis patiems. Matyt, viena iš priežasčių tai, kad samdytis korepetitorių madinga.
O dėl viso to man belieka tik pasidžiaugti 🙂