Sunku įsivertinti, sunku…

Tuo tuoj prasidės ketvirtasis „Mokslo lyderių turnyras“. Planuojame pusvalandžio pramoginę programėlę. Ar patiks turnyro dalyviams? Jei nepatiks, tai gal jie blogi vertintojai?

*

Buvau, buvau mokslininkas, o dabar jau nesu… Bet kai buvau, ar geras buvau? Kiti mano bendraamžiai vis dar mokslininkai, tai gal ir aš dar galėjau būti? Bet man atrodė, kad geras jau negaliu būti, o blogas nenorėjau. Gal per griežtai įsivertinau?

*

Dabar dažnokai rengiu seminarus Lietuvos mokyklose. Kur tik nuvažiuoju – visi direktoriai pirmos kategorijos. O aš tai nesu… Tai kaip galiu juos mokyti? Kartais toks nerimas apima – gal jau labai žioplas esu, kad net kategorijos gauti negaliu? Bet aš nenoriu taip gauti, kaip jie gauna! Ir savo gimnazijos finansiškai skriausti nenoriu, ji ir taip man labai dosniai atlygina. Bet gal vėl per griežtai įsivertinu?

*

Tai kodėl, po galais, nebėra tos sistemos, kuri vaikystėje, jaunystėje mane įvertindavo taip, kad visada būdavau patenkintas? Kodėl aš turiu įsivertinti? Nejaugi negalite tinkamai įvertinti? Bet nereikia, nereikia, aš jau pripratau…

Atsakymai

Burgis, 2013-03-23 10:04:15

Nežinau, ką čia vertinti… 🙂 Eisiu ir padarysiu!

Burgis, 2013-03-23 11:25:19

Atrodo, MLT pradžia neblogai pavyko… Bet tai man taip atrodo, mums atrodo, o vienas tėvas jau įvertino blogai: moksleiviai, kurie atliko atminties testą nusirašinėjo, sako jis. „Juk tai žaidimas!“, – sakau aš ir tikriausiai esu neteisus… Nors man atrodo, kad nusirašinėjimas konkursų metų apskritai yra fenomenas, bet kitą kartą tokio konkursėlio siūlyti nebesinori – budrioji kritikų akis viską mato… Taigi aš ir sakau: sunku įvertinti, sunku įsivertinti…

Jonas, 2013-03-23 18:01:29

norėčiau duoti pastabą del mlt testų sudarymo. jum mes turbūt visi esame patriotai, mylime savo šalį Lietuvą, tačiau lietuvių kalbos testas duodamas tik vieną karta, o štai užsienio kalbos du. Manau kad anglų kalbos testą reikėjo duoti tik vieną kartą, o lietuvių du. Bet čia tik mano nuomonė 🙂

Burgis, 2013-03-23 18:26:44

Jonui: bus balansas, bus…

Danutė, 2013-03-25 06:24:08

*Net gera pasidarė, kad ne viena taip jaučiuosi (čia kaip tikra lietuvė :D; 🙂 ). Vos tik atsirado kategorijos, visa savo esybe priešinausi… o ir dabar sakau, kad geriau vyr. “ne už baliuką” (Vilniuje, sąžiningai) nei “metodininkas” “už baliuką”.

*Na, o nusirašinėjimas pas mus apskritai fenomenas. O jei dar išdrįsti pasigirti, kad to nedarai dėl savigarbos, tai geriausiu atveju “balta varna” tapsi (gerai, kad ne epitetais, prasidedančiais “d” raide…)

*O tos sistemos ir nėra, matyt, dėl to, kad išsilavinimą gauname (ne įgyjame) nusirašinėdami, nusipirkdami ar kitų galva bei rankomis (žinau ir tokių esant) – juk tikriausiai skaitėte 5 mokslininkų knygą “Nerimas” (2012) ar http://mokslasplius.lt/mokslo-lietuva/2012/kategorija/mokslo-lietuvos-numeriai/2013-metai/page/4/ Kaip mokslinis neraštingumas kenkia visuomenei-Prof. Jonas Grigas

julius, 2013-03-25 18:31:56

Del pasidabinusiu skambiais vardais “vyriausiu” tai cia jus taikliai.

O del pasitraukimo is mokslo… Cia jau galima ir gan objektyviai zvilgtelt – koks dabartinis jusu kolegu h indeksas be savicitavimo ir “as cituoju tave, tu cituoji mane”? Jei dabartinej karjeros stadijoj maziau 15-20 – ne mokslininkai jie ir niekad tokiais nebuvo…

Renaldas, 2013-03-25 19:43:55

Juliau, aš manau, kad h indeksas yra per siauras, nes neįvertina, kokius h-indeksus turi to žmogaus mokiniai arba auklėtiniai. Todėl Mokytojui ar Direktoriui, kurio mokiniai arba auklėtiniai turi aukštą h-indeksą yra ne gėda turėti mažą h -indeksą. Linkėjimai iš Kauno 🙂

Burgis, 2013-03-25 19:48:28

Ačiū, Renaldai, aš kur kas laimingesnis žinodamas, kad Tu buvai mano gimnazistas! Dabar – jūsų metai…

julius, 2013-03-25 22:46:00

Renaldai, Mokytojui h as ir nesiulau 🙂 Na, o savo mokslininko puse galima imt ir pasisvert 😉