Tatuiruotės, grafičiai, dekupažai ir kitokios teplionės

Lukas (2,5 metų) ant pilvuko mėlynu tušinuku kažką „išsitatuiravo“ ir nenori, kad tai būtų nuplauta. Kaip Vilniaus meras.

*

Vienas toks, į krepšį įmetantis kas antrą baudos metimą, išsitatuiravo ryklį (?). Visi labiau žavėtųsi ne rykliu, o žaidėju, jei jis įmestų kiekvieną metimą.

*

Kažkoks Solomonas grafičiu apterliojo pusę sostinės, bet niekas jo pagauti negali. Nejuokinkite! Kas gaudo? Kas antras gaudytojas yra pasigavęs auskarą, tatuiruotę arba metaliuką ant liežuvio…

*

Dabar visi užsiimkime dekupažu! Ką pasidaryti – tą ir turėsi. Nesvarbu, kad turėsi tikrų tikriausią teplionę. Mūsų gimnazijoje tik Rasa pukiai karpo iš popieriaus. Gerai, kad kiti nekarpo!

*

Parduotuvėje viskas parengta „dailininkams“: molbertai, drobe traukti rėmai, teptukai, dažai… Bandykite, gal jumyse tūno genijus! Ne, nebandykite. Geriau tegu miršta vienas genijus, negu gimsta šimtas terlių…

***

Bandau suvokti tą akimirką, kai žmogus nusprendžia pasidaryti tatuiruotę, išteplioti sieną tuo, ką jis vadina grafičiu, įsiverti metalą į liežuvį, antakį… Koks tuo metu tas žmogus? Toks kaip Lukas – 2,5 m. brandos? Nesveikas? Nelaimingas? Bukas? Kerštingas? Nedrąsus?

*

Svarbiausia – visuomenė toleruoja terlius, kvailius, gyvenime vietos neradusius prasčiokus (net jei tai operos dainininkas…). Kol taip bus – gyvensime šiukšlyne: tiesiogine ir perkeltine prasme. Kažkas turi pasakyti: tai ne menas, tai ne literatūra, tai ne mokslas, tai ne politika, tai ne meilė…

Atsakymai

Giedrius, 2010-10-04 15:01:47

Kriminalinės gyvensenos įpročiai plinta visuomenėje. Juokinga ir graudu…Jeigu žmogus rykliais, drakonais darko savo kūną, tai jo estetinė bėda, tačiau jauni kvailiai pradėjo “puoštis” kriminaliniais simboliais. Štai čia ne kūno darkymas, bet pavojus gyvybei.

MariusM, 2010-10-04 15:15:14

Nežinau kokia žmogaus, veriančio į antakį auskarą branda pagal jūsų Luką, bet gal bus apytiksliai panaši, kaip vidutinės merginos ar moters veriančios auskarą į ausį ar besiklijuojančios nagus…

mo, 2010-10-04 15:18:26

O aš nesuprantu vieno dalyko – ko tai Jums, mielas visų galų kritike, užkliūva? Įsivaizduojate esąs didelis visuomenės šauklys, dorovės gelbėtojas? Man Jūsų rėkimai, tiesą sakant, daug labiau kartina dieną nei bet koks ryklys ant kieno tik nori rankos ar užpakalio. Ir tokio rėkimo netoleruoju labiau nei “terlionių”.

Galų gale, mielas, kažkas turi pasakyti: “tai ne literatūra”.

Tadas, 2010-10-04 15:18:39

O koks skirtumas ar žmogus darosi tatuiruotę, ar veriasi auskarus? Juk tai jo kūnas, tai jo pasirinkimas.

RascalLT, 2010-10-04 15:35:09

один раз не п…

taip kad vienas auskaras dar nedaro žmogaus anarchistu ar chuliganu, nereikia čia Totalitarizmo įvedinėti.

Bet visgi matosi, kad gerbiamas blogo autorius nemano, kad yra tiesos paauglių noruose maištauti ir kai kurių žmonių noruose visą gyvenimą jaustis paaugliais (ar dar kuo nors).

Apskritai tai pritariu, kad šiais laikais būti tolerantišku jau pernelyg svarbu – niekas neatfiltruoja visų beverčių terlionių ir bendrame sraute genijams sužibėti sunku. Bet yra dalykų kurie kaip pvz. tatuiruotės ir auskarai bambose telpa į žmogaus privačią erdvę, ir svetimiems daryti apie tai pastabas yra nekultūringa, lygiai kaip nekultūringa atsisukti į kalbėjimą per paskaitas.

Burgis, 2010-10-04 15:51:58

Oho, kokia greita agresyviųjų kontrataka! Atsakau, kodėl man tai užkliūva. Todėl, kad nepakenčiu kvailių! Kodėl nepakenčiu? Todėl, kad kvailys labai dažnai dar būna ir agresyvus (todėl tose ligoninėse durys be rankenų…), o agresyvus gali mane užpulti. Kodėl turėčiau mėgti, kai mane užpuola?!

***

„… lygiai kaip nekultūringa atsisukti į kalbėjimą per paskaitas.“ Išverskite! Ar man atsisukti nekultūringa, ar jums kalbėti nekultūringa!?

***

Taisyklė „duok durniui kelią“ yra neteisinga, teisinga yra taisyklė „leisk kiaulę į bažnyčią, tai ir ant altoriaus užsilips“!

***

Ir neaiškink man, o tai kad trenksiu į snukį!

As, 2010-10-04 15:54:58

Ponas Burgi, o jie jums ką nors blogo asmeniškai padarė? Jūsų anūkus, vaikus privertė auskarus vertis? Manau, kad ne. Tai ko Jūs ant jų taip pūtojatės. Yra pasaulyje toks dalykas kaip subkultūra, kol ji nekenkia visuomenei (čia ne apie Grafiti), tai viskas pagal mane yra normalu.

Be to dėl krepšininkų, Maiklas Jordanas taturuotas, Denis Rodmanas iš vis vienos taturituotės, tačiau juos visi atsimins kaip žaidėjus padėjusiems Bulls iškovoti daug aukso žiedų. Taip, kad mažiau šauksmo ir daugiau tolerancijos.

Jons, 2010-10-04 16:21:56

Cia turbut is tos serijos, Burgis parase straipsni ir jis galvoja kad kiti galvos jog cia burgio sapaliones, o jis zinodamas kad kiti taip galvos, jis daro tai priesingai 😀 nu vnz agata kristi. O del tetuiriuociu, jei zmogui tinka ir patinka prasau… cia ir galim palygint moters makiaza juk ne visas makiazas ar auskarai kai kazkas sake, moteriai tinka 🙂 Zmogus daro viska, kad jis sau ir kietiems patiktu. Vieni uzsiaugina muskulus ir t.t , kiti renkasi paprastesni varianta – tetuiruotes 🙂

Evaldas, 2010-10-04 17:27:20

Kaip kartais pasitaiko – autorius teisus 50%. Teisus dėl grafičių, neteisus dėl tatuiruočių ir auskarų. Grafičiai – kėsinimasis į svetimą nuosavybę; tatuiruotės, auskarai etc. – disponavimas sava nuosavybe. Aišku, ir su sava nuosavybe galima kartais kėsintis į kažkieno teises, jausmus ir pan. Jei peržengiamos visiems suprantamos ribos, žeidžiamos kažkokios nusistovėjusios normos. Bet… Vienam patinka barzda, kitam – tatuiruotės; vienam – nusmukusios kelnės, kitam – auskarai; vienam – plikai skusta galva, kitam – dar kažkas… Tačiau tuo viskas ir baigiasi: “patinka”, “nepatinka”.

Dalia, 2010-10-04 17:29:06

Kodėl tai, kas įveriama į bambą, vadinama auskaru? Gal tai bambskaras? 🙂

Mantas, 2010-10-04 18:17:27

Taip! Jokių auskarų, jokių tatuiruočių. Seksas iki vestuvių nuo šiol bus baudžiamas užmėtymu akmenimis! Nes pasirodo p. B.B. žino vienintelio tikro, gero ir teisingo gyvenimo formulę. Ir ji bus pritaikyta visiems be išimties 🙂

Rasa, 2010-10-04 18:25:22

Dirbu šiandien daug ir intensyviai, namo nusimato grįžti tik kokią 9val. Bet smagu bent minutei atsikvėpus paskaityt tokį gabaliuką 😀

“Koks tuo metu tas žmogus? Toks kaip Lukas – 2,5 m. brandos? Nesveikas? Nelaimingas? Bukas? Kerštingas? Nedrąsus?”- toks, kaip aš, ponas Burgi, tas žmogus… Kaip aš, nes pas mane vienoj ausy 4 auskarai :))))

“Kol taip bus – gyvensime šiukšlyne: tiesiogine ir perkeltine prasme. Kažkas turi pasakyti: tai ne menas, tai ne literatūra, tai ne mokslas, tai ne politika, tai ne meilė…” – ir turėsit tokius mus iškentėti… Nes nušaunama nei perauklėjama būti neketinu 😀

Juokiuosi, bet negaliu daugiau rašyt, reik tvarkytis ir skubėt į susirinkimą 😉

auka, 2010-10-04 18:32:10

Manau, jog tatuiruotės ir auskarai yra dar viena visuomenės išprotėjimo išraiška. Prieš kelis amžius moterys Europoje nešiojo korsetus, Kinijoje mažindavo pėdas, Afrikoje ilgina kaklus, o kažkada senovės gentyse kūdikiams suspausdavo kaukoles, kad jos pasidarytų pailgos. Taip, tai ta pati visuomenės beprotybė, bet palyginus su šiais žiaurumais, tik jokioms pakantumo, pagarbos normoms neužkliūna…Be to – tatuiruotėmis puoštas maorių kūnas, tai jų tradicijos, tai šiuolaikinėje visuomenėje pasidaryti tatuiruotę, kai norime pažinti kitas kultūras, nėra baustina.

Dėl “menininkų” su Jumis sutinku – dabar menu laikoma bet kas. Bet, ak, dangau! Juk viskas yra menas! Stalas, žvaigždė, žmogus, žole po langais, viskas yra nepakartojamas meno kūrinys! O jei kalbame apie “perkamą-parduodamą” meną, tada taip, žmonės, kurie neišgyvena meno, nededa pastangų, nejaučia vienovės su savo atliekamu darbu ir jį dar parduoda, yra visiškai neverti tų pinigų…

Burgis, 2010-10-04 19:50:55

Džordanas, Rodmanas, Džageris yra kiborgai, kurie taip kuria savo įvaizdį ir pinigus. Man jų gaila, nes jie niekada negyvens savo gyvenimo, bet juk būna „O-lia-lia pupytės“ – ką padarysi.

Dėl kitų komentarų: taigi jūs gyvenkite kaip tik norite, o aš sakysiu, kaip tik noriu – gerai? Mat kaip jums nepatiko mano TIK parašymas, o reikalaujate, kad man patiktų jūsų PADARYMAS! Ar tai teisinga?

Giedrius, 2010-10-04 20:18:09

Rasa, jeigu ausyje būtų vienas auskaras;), regis, tikrai nerašytumėte…”pas mane vienoje ausy”…Nei nušausi, nei perauklėsi:)) Rasa, kodėl toteminius simbolius, regis, gyvenimo simbolius taip nususino, jog pavertė barškalais, tarškalais…Auskaras kazoko ausyje simbolizavo paskutinį giminėje, t.y. mirtininką. Rasa, aš apie tai:), jog už kiekvieną “geležėlę” ausyje, bamboje, kiekvieną tatuiruotę žmonės privalėjo ATSAKYTI. Juokinga ir graudu, tačiau panaši atsakomybė, speju, išliko vien kriminalinėje etikoje. Joks kalinys nesipuoš svetima tatuiruote…Už tokį poelgį reikės atsakyti.

Vaiva, 2010-10-04 20:26:29

O kodėl Jums nepatinka, kad vis daugiau žmonių išbando save piešdami, tapydami, galiausiai, “dekupažuodami”? Nemanau,kad jie pretenduoja tapti garsiais ar kokiais pelningai darbus parduodančiais menininkais. O kas blogo, jei tokia veikla jiems padeda atsipalaiduoti, išreikšti save, net bendrauti? Taip, galbūt įvairūs rankdarbiai pamažu tampa savotiška mada, o Jūsų vadinamųjų “terlių” rezultatai išties labai mėgėjiški, bet juk nieks nesiūlo Jums jų pirkti. Ar siūlo 🙂 ?

Evaldas, 2010-10-04 20:38:34

Burgiui: “Džordanas, Rodmanas, Džageris yra kiborgai, kurie taip kuria savo įvaizdį ir pinigus. Man jų gaila, nes jie niekada negyvens savo gyvenimo”. Ir vėl esate neteisus. Juk tai jų toks gyvenimas. Šitie žmonės, savo srityje pasiekę beveik viršūnę, kuriasi įvaizdį taip, kaip jiems atrodo. Gal jie daugelio akimis ir neskoningai tai daro. Bet… Jie save Pikasais, Čiurlionimis, Bethovenais nelaiko. Jų kūno puošyba – jų pačių reikalas. Ne visiems gi būti pavyzdingais pedagogais ar net gimnazijos direktoriais, ir savo išvaizda demonstruoti SAVO susikurtas (ar net iš jaunystės laikų atėjusias) įvaizdžio taisykles? Juk net tie, kurie ant savo kūno perkėlė J.Matejkos “Žalgirio mūšį”, ar tie, kurie ant rankos nešioja jiems mielo Užupio Angelo vaizdą, nešaukia – “Žiūrėkit, mes pasaulinio lygio menininkai!”. Pasaulis gi įdomus įvairove. Antraip jis nebūtų pasaulis, o tik klonų-etalonų rinkinys.

As, 2010-10-04 21:15:04

Nesupykit, bet jei taip, tai tada jau geriau būti tokiu “kyborgu”, negu amžinai burbančiu seneliu.

loreta, 2010-10-04 21:15:13

Yra menas ir yra menukas, buvo XXa. – dabar XXi. Ir nieko čia nepakeisi. Užaugs anūkai ir puošis taip, kaip jiems atrodys įdomu ir reikalinga. Atvažiuos su auskaru antaky ir ką jiems padarysit? Sakysit, šeimoje bus auklėjami taip, kad jiems tokie dalykai bus nepriimtini? Gal, bet nenuvertinčiau bendraamžių, mokyklos aplinkos. Po puodu nepasivoši:) Šiaip šituos dalykus aš suprantu panašiai kaip Giedrius.

Mantas, 2010-10-04 21:17:33

Kažkodėl prisiminiau pono Elijaus Burgio motociklą 🙂

Rasa, 2010-10-04 21:55:20

Na taip, ponai ponaičiai, mūsų visuomenė išprotėjus, nes nešioja auskarus… Ar tatuiruotes 🙂

O kaip gi grakščių ponių nešiojami aukštakulniai? Aukštakulniai -gerai, nes vyrams gražu pažiūrėt? Kodėl šis iškrypimas niekam neužkliūna? Tai net žalojantis grožis, čia jums ne auskarai, kurie tik tykiai kabaliuoja tavo ausyje 🙂 Iš straipsnio:

“…Kadangi aukštakulniai, priklausomai nuo jų aukštumo, pakelia moters kūną aukščiau įprasto lygio, pasikeičia kūno svorio centras, todėl nuolatos nešiojant aukštus batelius gali išsivystyti sąnarių ir apskritai judėjimo aparato sutrikimai, padidėti kojų kaulų lūžumas, raumenų įtempimas, kraujo apytaka kojose. Be to, pakinta ir pėdos forma, kadangi kūno svoris pasiskirsto kitokioje plokštumoje nei avint įprastus batelius. Šių veiksnių visuma gali sąlygoti rimtus ortopedinius ir kraujagyslių sutrikimus kojose. Jeigu aukštakulniai dažnai avimi moters kūnui dar nevisiškai susiformavus (maždaug iki 20 m.), atsiranda rizika dėl dubens deformacijų, kurios vėliau gali trukdyti optimaliam nėštumui (visų pirma vaisiaus lokalizacijai gimdoje)…”

Kodėl pav. Giedriui neužkliūna kaklaraiščiai, kurie lyg graži pasikarti norinčio virvė kabaluojasi, ir tada jau žmogus tipo solidus skaitosi 😀

“…tačiau dar 1600 metų iki to skareles ant kaklo nešiojo Romos legionieriai – tai patvirtina 113 metais Romoje pastatyta Trajano kolona. Trisdešimties metrų aukščio triumfo kolonos skulptoriai įamžino Marko Ulpijaus Trajano (53-117, Romos imperatorius nuo 98 metų) karius. Iš marmuro labai tiksliai iškaltos aplink kaklus apvyniotos skarelės, kurios žinomos istorijoje „fokales“ vardu.

Šios akmeninės „fokales“ iki pat dabar būtų seniausiu kaklaraiščių mados patvirtinimu, jei ne sensacingas archeologinis radinys 1974 metais. Kinijos valstiečiai kasė šulinį šalia senosios sostinės ir rado žemėje natūralaus dydžio molines Ši Chuan Ci (apie 259-210 m. pr. m. erą) imperatoriaus armijos karių statulas. Kareiviai pavaizduoti taip tiksliai, kad aiškiai matosi aplink kaklą aprištų skarelių raukšlės. Praeis daug šimtmečių, kol kaklaskarė, atsiradusi, kaip utilitari aprangos dalis, sauganti nuo vėjo ir šalčio pavirs į dabitišką vyriško kostiumo papildą…”

V., 2010-10-04 22:15:37

Tai kad nieko blogo tam dekupaže. Tiesa, ta mada jau po truputį baigia praeiti, bet vis tiek tai puikus, malonus, raminantis ir džiuginantis užsiėmimas.

Ir šiaip visi žymiausi meno pedagogai ir meno terapeutai vienu balsu tvirtina – dailė, o ypač tapyba – geriausias būdas pailsinti psichiką, išsikrauti, nusiraminti, ir kur kas svarbiau pats tapymo procesas, o ne jo rezultatas. Tarsi meditacijos rūšis. Kaip ir išeinant pasivaikščioti – juk niekur nenueiname, bet pajudame, įkvepiam gryno oro, pamatom spalvų…

Nebūtina viską paversti į “perkamus” ir “neperkamus” paveikslus.

Evaldas, 2010-10-04 22:17:41

Papildysiu Rasą: o odinės striukės? apskritai, odiniai drabužiai? Tiems, kas juos vilki – “kur jūsų bandos, garbieji klajokliai, gyvulių augintojai?”

Giedriui: jei tatuiruotės būtų zekų išradimas, sutikčiau su tamsta. Deja, jos atsirado gerokai iki pirmųjų įteisintųjų kastos…

Lio, 2010-10-04 22:39:16

P. Burgi. Paraset ABSOLIUCIA teisybe. Si kart, IDEALIAI sutapo musu mintys.

Lio, 2010-10-04 22:55:07

Dageliui lietuvaiciu – budingas “bezdzioniavimas”. Suprantu, kai su auskarais vaiksto cigonu vyrai, bet mes ne cigonai. Suprantu, kai auskarus i nosi ar bamba, veriasi, kai kurios Afrikos tautos, bet mes ne Afrika. Sprantu, kad banditai darosi tatuiruotes, bet ar mes – banditai. BMW – gal ir geri automobiliai, bet, tapo Bojevaja Masyna Wymogatelia.

P.S. Mano sunus ( 17 m) nusipirko paltuka. Nebevaikscios su Adidas striuke. Bus panasus i zmogu, suaugusi zmogu. Myliu ji. Ir dziaugiuosi, kad protas nevaiksto ispaskos.

Evaldas, 2010-10-04 23:20:07

Lio: Kiek nedaug reikia, norint tapti žmogumi? Nusipirkti paltą?

Lio, 2010-10-04 23:22:14

Evaldai. NEREIKIA BEZDZIONIAUTI. O paltas, reiskia, kad , nustojo bezdzioniauti. Paprasta, ar ne?

Rasa, 2010-10-04 23:51:00

Lio: ne, nepaprasta. Jei lietuvis nenusižiūrint, tada reikėjo sermėgą, žiponą ar skrandą… 😛

O paltas- grynas beždžioniavimas ir įvaizdžio kūrimas, tipo jau rimtas vyrukas dabar bus 😉

Vapt’siukas, 2010-10-05 00:28:37

Nešioju auskarus, spygliuotus tokius. Tai dabar aš kvailys, durnius, bukas ar kiaulė? O gal agresyvus?

“Oho, kokia greita agresyviųjų kontrataka! Atsakau, kodėl man tai užkliūva. Todėl, kad nepakenčiu kvailių! Kodėl nepakenčiu? Todėl, kad kvailys labai dažnai dar būna ir agresyvus (todėl tose ligoninėse durys be rankenų…), o agresyvus gali mane užpulti. Kodėl turėčiau mėgti, kai mane užpuola?!”

“Ir neaiškink man, o tai kad trenksiu į snukį!” sako B.Burgis…

Bet, (ex)dėstytojau, dar yra sakoma, kad geriausiai dantis saugo ne dantų pasta, ne stomotologai, o nosies nekišimas į ne savo reikalus… Ir nereikėtų postringaut apie “agresyvius kvailius”, bijot užpuolimų, kuriuos kartais pats provokuojat. Maža kiek auskaruotų – tatuiruotų skaito antakį suraukę šitą.. em… klaviatūros teplionę.

Rasa, 2010-10-05 00:49:48

Prieš miegą:

Pagal ką vertinam gėles, paukščius, žmones…

Kiekvienas mato taip, kaip sugeba: kažkas grožisi, kokia graži papūga, o kitas klausosi lakštingalos, kažkas uosto rožę, kažkas gėrisi orchidėja, kuri prabangi ir egzotiška, tačiau kvapo neturi…

Taip ir žmonės: mumyse tiek visko daug, argi galima spręsti apie mus pagal auskarus ar tatuiruotes? Tai taip juokinga… 😀

Štai galiu išsitraukti iš spintos prabangų kostiumėlį, užsišukuoti ant auskarų plaukus, kad nesimatytų, užsidėti “versace” akinukus, paltuką, dar aukštakulniai ir odinis rankinukas… Ar jau tinkama esu jūsų bendruomenei, ponai? Turiu ir visa tai 😀 Juokinga, nes argi tampu tada kita Rasa, negu ta, kuri susišiaušia plaukus, įsiauna į “adido” masyvius odinius kedus guminiais galais, apsiauna nubrizgusius plačius džinsus, atsisėda laisvės alėjoj ant bortelio, kuriais aptverti medžiai ir klausosi, kaip groja gatvės muzikantai… Arba sėdi senamiesty ant suolelio, valgo ledus ir tiesiog maskatuoja kojom, nes tai gera, va taip pabūti…

Aš- Rasa- ir man tai skamba gražiai 🙂 Ne auskarai, ne kedai ir ne “nina ricci” ar “versace”. O jei jūs kažkas matot tik tiek, ką gi… Gal taip ir paprasčiau- va tas vertas dėmesio- žmogus, nes su kostiumu, o va tas su kedais- atmata…

Būkit tvarkingais žmonėmis su paltais, kostiumais ir geru tvarkingu gyvenimu, tokiu, KAIP REIKIA! 😀 Kur viskas turi būti patikrinta, tobula, tikra ir kad nebūtų gėda, nes KĄ ŽMONĖS PASAKYS! 😀

Labanaktis visiems 🙂

O aš karpysiu angelus, siuvinėsiu, megsiu, piešiu, rašysiu, sodinsiu gėles, gaminsiu valgius, fotografuosiu, lipinsiu atvirukus iš džiovintų gėlių, dainuosiu, šoksiu, liesiu žvakes ir dar visko darysiu 😛 Gal aš tik terlė, bet aš- GYVA! 🙂 Ir tuo nuoširdžiai džiaugiuosi. Ir netgi jūs beveik visi man patinkat, net kultūringi bambekliai 😀

Andrius, 2010-10-05 08:47:30

Jeigu neklystu, tai Michaelis Jordanas niekada neturėjo jokių tatuiruočių 🙂 bet galiu ir klysti 🙂 Aš pats tatuiruotę pasidariau prieš 6 metus ir kiekvieną dieną ja džiaugiuosi 🙂 Bet prieš darydamas galvojau gal pusmetį – ar reikia, ar verta, jei taip, tada kokios reikia, kaip atrodys, kai būsiu senas ir susiraukšlėjęs- kol galiausiai apsisprendžiau tvirtai, nuėjau į tatuiruočių saloną ir pasidariau. Ir nei karto nesudvejojau, nei jos darymo metu, nei dabar. Kartais žmonės klausia, ar pasidariau ją dėl to, kad gražu, ar tai yra menas. Ne tai tikrai nėra menas ( diskutuotina tema). Man mano tatuiruotė – visą petį apimantis randas, primenantis apie žmogų, kurio netekau ( ir ne, ne mergina mane paliko, jeigu ką). 🙂 Geros dienos

Giedrius, 2010-10-05 09:07:35

Rasa, puikiai pasakyta…Kaip smagiai atrodytų “ų”… keturiomis nosinėmis, “i”…keturiais taškais:) Kaip gyvai atrodytų, ar ne? “Ir tuo nuoširdžiai džiaugiuosi”…Rasa, dar nuoširdžiau džiaugiasi ta, kuri skaito “gyvos terlės”:) raštus per jūsų akiduobes…

Giedrius, 2010-10-05 09:18:02

Evaldai, sutinku…”…jos atsirado gerokai iki pirmųjų įteisintųjų kastos… Ir ką jos reiškė? Priklausomybę genčiai, socialinę, magišką galią…Apie kitokius smagius pasitepliojimus istorikai tyli.

Andrius, 2010-10-05 09:19:00

Kadaise KTU rūbinės rūbininkė, pamačiusi studentą su dviem auskarais ausyje, pasakė: “Mano sūnus yra jūreivis. Kai jūreivis perplaukia vandenyną vieną kartą, jam leidžiama įsiverti vieną auskarą. Kai jis perlaukia vandenyną antrą kartą, leidžiama įsiverti antrą auskarą”

*

Viename Vokietijos banke, klientų aptarnavimo skyriuje, sėdi jaunas kostiumuotas vyrukas su dailiau pastatyta pankiška skiautere.

*

Šiuolaikinėse lietuvaičių vestuvėse neretas reiškinys yra papročių, pasiskolintų iš holivudiškų filmų, taikymas. Reikia kažko naujo, kažko seno, kažko skolinto, kažko mėlyno. O ar jie žino, ką tai simbolizuoja..?

*

“Tai ne menas, tai ne literatūra…”

Gal atimkime iš mažaraščių rašiklius? Nes jie juk vis stiek su klaidomis rašo. O gal atimkime fotoaparatus, nes jie juk vis tiek jais naudotis tinkamai nemoka….

Kas šiandien nelaikoma menu, rytoj gali būti pripažinta.

Evaldas, 2010-10-05 09:46:24

Giedriui: ir aš sutinku, kad “priklausomybę genčiai, socialinę, magišką galią…” Tačiau žmonija jau tiek daug kartų keitė visas pirmykščių pasaulio simbolių reikšmes, kad, manau, net nebeverta tiesiogiai sieti ar su jų pirminėms, ar vėlesnėmis reikšmėmis. Antraip, daugelis privalėtų vilkėti tik sintetinius rūbus. Juk oda – gyvulių augintojams, audinys – žemdirbiams :)))

Rasa, 2010-10-05 10:14:55

Giedriui: 😉 “Rasa, dar nuoširdžiau džiaugiasi ta, kuri skaito „gyvos terlės“:) raštus per jūsų akiduobes…” O ar aš turėčiau daugiau džiaugtis už tamstelės akiduobių matomą turinį? 😀 Atsiprašau, bet man kur kas svarbiau patikti sau, negu jums ar kam kitam, nes gyvenu pirmiausiai su savimi 😉

Ir man ko gero visai patiktų i su keturiais taškeliais 😀

Giedrius, 2010-10-05 10:26:10

Rasa, nesupratote apie ką parašiau…

giedrius m, 2010-10-05 10:54:06

Giedriui:

Beje, ir dabar tatuiruotė simbolizuoją tą patį – priklausymą tam tikrai žmonių grupei. Priklausomai nuo to, kaip tos tatuiruotės, auskarai įsiveriami. Iš dalies tai yra ir maištavimas prieš tėvus, šiek tiek ir grožis. Kaip įsivaizduoji panką? Kokia pirma mintis išgirdus žodį “forsas” arba pamačius vaikina su “sportine” šukuosena? niolikmetę su 5 auskarais vienoje ausyje? Tą pačią niolikmetę su ilgais nagais ir kablais?

Žinoma, suaugus tai jau nėra svarbu ir ribos išnyksta.

Rasa, 2010-10-05 11:15:31

Giedriui: tai nieko tokio 😀 Kada nors priaugsiu ir suprasiu… Gal… 😀

Bet jei nori, kad suprasčiau, tai ir kalbėk su blondine jos kalba 🙂

Oi, jei norite… kalbėkite… Tikriausiai taip turėjo būti 😀

Saulius, 2010-10-05 11:19:50

Tatuiruotė, auskaras, nakleikė ant bamperio, cėpė…, – tėra neištartas žodis, materializuota mintis ar vizualizuota neišugdyta charakterio sąvybė.

Marius, 2010-10-05 11:33:55

Na, kiek teko skaityti, Dostojevskio ne visi kūriniai buvo tokie geri kaip “Nusikaltimas ir bausmė” ar “Idiotas”, “Broliai Karamazovai”… Jeigu caras nebūtų dovanojęs jam gyvybės, galbūt p. Burgis nebūtų perskaitęs nei “Lošėjo”, nei… Kartais juk būna tik 1 procentas talento, 99 procentai darbo, o rezultatai – genialūs. Pradžioje ne visada viskas pavyksta, 20 puslapių juodraščio pavirsta 1 puslapiu švarraščio. Kodėl visuomenė neturi toleruoti flomasteriu piešiančio vaiko, nors jis užaugęs bus ne menininkas, o gydytojas?

Edgaras, 2010-10-05 13:08:02

Jūs juk pats laisvalaikiu eilėraščius rašot – žmonės Jus toleruoja… Man tai kažkuo panašu į dekupažą…

Giedrius, 2010-10-05 13:55:18

Rasa, reiktų 5 auskaro:) Rašiau apie dvasią, kuri “…skaito raštus per tavo akiduobes”. Oi, per jūsų akiduobes…Tikriausia taip turėjo būti:P

julius, 2010-10-05 14:05:31

Ka gi, pritaikykim posto logika posto autoriui:

esate pedagogas, bet ne rasytojas ir ne zurnalistas. Kaip dristate cia viesai rasyti? Ir, rodos, ne poetas? O eilerasciu cia maciau, tokiu, tarkim, gal dar ne visai Marcinkeviciaus lygio 🙂 Nors jums rasyti, o mums akim permesti smagu.

Tad gal tolerantiskiau ziurekim vieni i kitu tepliones 🙂

Rasa, 2010-10-05 15:01:05

Kai skaitau, kaip barat Burgį, prisimenu vaikišką mįslę: skrenda juodas, guminis ir karksi… Kas? 🙂

Atsakymas: varna, apsimetus šlanga 🙂

Tai ir Burgis taip- viską jis puikiai supranta, tik apsimeta šlanga kartais 😀

**********

Visus Mokytojus, Direktorius ir visus, kas dirba mokyklose ar universitetuose- sveikinu su mokytojo diena! Daug kantrybės, sveikatos, kūrybingumo, supratimo jums 🙂 Jūs labai reikalingi.

…Kaskart artojo kantrumu žarstai žinias

Kaip žiemkenčius į jaunas širdis

Ir vis bandai su atkaklumo raktais

Kuklias mintis į laisvę nuskraidinti.

Taip ir klampoja metai po gyvenimo

Takus, paženklintus laukimo.

Laukimo derliaus, to, kurį

Tavi delnai kartų kartoms sodino… (nežinau, kas parašė)

Nepris, 2010-10-05 15:22:20

Prisidedu prie Rasos linkėjimų!

Ir pritariu, kad visa šita tema yra begėdiška provokacija. 😉

Burgis, 2010-10-05 17:28:08

O aš tikėjausi, kad būsite tolerantiški netolerantiškam…

Ne, jokia čia provokacija, bet esu priblokštas tokios kontratakos! Ką aš tokio pasakiau?! Jau ir nuomonės negaliu turėti?! :-))))))))

***

Neturiu laiko su visais diskutuoti, todėl pasitraukiu, palikdamas jums tris patarimus:

  1. Kai tik gims jums vaikutis ar anūkėlis, iškart jį gražiai ištatuiruokite. Kaip Rodmaną. Nes lenktynės šioje srityje atkaklios – nebūkite paskutiniai.

  2. Kai tik nusipirksite naują kostiiumą ar smokingą, iškart jį gražiai papuoškite grafičiu. Dabar, žinokite, grafitis madinga ir puošnu.

  3. Jei pasistatysite namelį ar namą, prie vartų pakabinkite skelbimą (didelį): „Grafičių profesionalai – maloniai kviečiame!“ Žemiau mažesnėmis raidelėmis paaiškinkite: „Galėtume ir patys, bet norime, kad būtų padaryta profesionaliai.“

***

Šių patarimų komentarus jau skaičiau: tu rašai neva eilėraščius, mes neva piešiame; tu rašai neva tinklaraštį, mes tave talentingai „sudirbinėjame“; tu turi metaliukų viduje, mes – kur dar niekas neturėjo…

*

Į sveikatą!

Giedrius, 2010-10-05 17:29:20

Pries 17 ar 16 metu turejau problema su vienu destytuvu is KTU. Pavardziu neminesim, nes to niekšo jau ir gyvujui tarpe nebera. Kai visus egzaminus 3-iam kurse islaikiau vien tik labai gerais ir gerais ivertinimais ir sesiją planavau užbaigti birželio pradžioje, tas žmogėnas nusprendė išsityčioti ir iš principo neleisti išlaikyti egzamino. Taip ir vaiksciojau pas ji kas trecia diena visa likusi birzeli su grupele tokiu pat nelaimeliu. Paskutine sesijos diena, beje sutampanti su mano gimtadieniu… Destytuvas turi izulumo pareiksti, kad egzamino vistiek neislaikysim. Pamates, kad jo juokeliai gali jam paciam baigtis liudnokai, suraso visiem po 5 ir 6. Kai paklausiau, kodel, ka tokio padarem, kad nusipelnem tokio elgesio su mumis, buvo atsakyta: taigi tu nenormalus, tu du auskarus nesioji…. Stai tokios tokeles. (net ir dabar galeciau vos ne cituoti mintinai vadoveli is kurio mokemes. Taip, destytuvas nemego kai vadovelis budavo iterpretuojamas, o ne cituojamas pazodziui).

Prisiminkite gerb. Burgi, ka vyresnio amziaus destytojai jums sakydavo apie “The Beatles”, kuriuos, tikuosi, jus megote…

Giedrius, 2010-10-05 17:34:55

Gerb. Burgi – na kam pulti i krastutinumus? Tatuiruote yra suaugusio zmogaus priimtas sprendimas ja darytis ant savo kuno, prie ko cia kudikiai? As suprantu, kad jusu prigimtis jums liepia nurodineti ir patarineti kitiems, bet tai, atleiskite, darosi vulgaru.

Žydrūnas, 2010-10-05 17:46:57

Va taip lengvai galima imt ir nurodyt kažkam kažką? 🙂

su švente!

vilius, 2010-10-05 17:53:15

Atsiprašau, jei nuskambės įžeidžiančiai, bet buvo toks filmas “seni bambekliai” 🙂

ar pastebėjot, direktoriau, kad bent jau jūsų įrašuose apie pasaulį aplinkui tas pasaulis vis kažkoks ne toks. Vis tie žmonės gyvena “ne taip kaip reikia” 🙂 o kaip reikia?

rekomenduoju palikt taip kaip yra, nes vis tiek nieko nepakeisit nei tatuiruočių pusėj, nei graffiti. Sveikatos kiek sutaupytumėt! ten tie metaliukai viduj ne iš gero gyvenimo…

Nepris, 2010-10-05 18:24:45

Provokacija vien dėl to, kad per viena sumalta mažiausiai dvi temos — žmogaus stilius ir mėgėjiška kūryba. Tiesa, neretai abu šie dalykai įvardinami vienu ir tuo pačiu žodžiu — saviraiška.

Bet kai pamirštame, kad nors tai ir vienas žodis, bet nurodo į skirtingus dalykus, tai garantuotai turim nesusikalbėjimą.

Nepris, 2010-10-05 18:25:33

Niekaip nesusitiksiu, kad ženklai ant kūno yra kūryba. Tiesa, kažkas tuos konkrečius ornamentus ar sukirpimą sukūrė, tam žmogui tai buvo kūryba. Bet tiem, kas tą ženklo įsigijo ir užsimetė ant savęs, tai ne kūryba, o viso labo tik įvaizdžio formavimas. Nors įvaizdis nėra žmogus, bet įvazdžio pasirinkimas nusako žmogų. Jei žmogus savo stiliumi ar kitkuo siunčia situacijos neatitinkančius signalus tai nuo jo aš laikysiuos atokiai. Pavyzdžiui, nesutiksiu, kad banke mane aptarnautų skiauterėtas pankas, o dailės studijoje patarinėtų kostiumuotas snobas.

Tiems, kas teigia, kad auskaru ar skiautere nieko nenorėjo pasakyti, kad yra “žmonės kaip visi”, tai galu tik liūdnai palinksėti galva. Jei ženklai ir simboliai mūsų tarpe nieko nebereiškia, tai kaip galime tikėtis susikalbėti ir būti suprasti? Jei net pats netiki kalba, kuria kalbi, tai kaip galiu tavimi tikėti?

Žydrūnas, 2010-10-05 18:35:51

Man užtenka kelių minučių su žmogum pabendraut (kartais užtenka tik jį pastebėt kurį laiką), kad suprast kas jis toks ir ar man su juo bus malonu bendraut..išvaizda tik pirmas įspūdis ir visiškai nesvarbi. Trumpai tariant svarbu suprasti kas ką valdo, ar žmogus išvaizdą ar išvaizda žmogų.

Nepris, 2010-10-05 18:41:02

Niekaip nesutiksiu, kad mėgėjiška kūryba yra neverta egzistuoti.

Kurti — tai galbūt nepataikyti žingsnio šokyje. Tai kreivai kirsti kaltu į akmenį. Nesvarbu, kokia yra mosto paskirtis. Tos pastangos tau, aklam, atrodo nevaisingos, nes tu stovi įbedęs nosį, bet atsitrauk atgal. Iš toliau įvertink šio miesto kvartalo judėjimą. Ten slypi vien darbo įkarštis ir auksinės dulkės. O nepavykusių mostų tu nebepastebi. Nes tie žmonės, palinkę ties dirbiniu, norom nenorom stato savo rūmus arba cisternas, arba kabančiuosius sodus. Jų dirbiniai būtinai atsiranda iš jų pirštų susižavėjimo. Ir aš tau sakau, jie atsiranda ir tiems, kurių judesiai nepavykę, ir tiems, kurie jiems pasiseka, nes tu negali padalyti žmogaus ir, jei išsaugosi vien didelius skulptorius, prarasi pačius didžiuosius. Kas būtų toks paikas ir rinktųsi amatą, kuris teikia taip mažai šansų gyventi? Didis skulptorius užgimsta iš prastų skulptorių juodžemio. Jie jam pasitarnauja kaip laiptai, ir jį iškelia. O gražus šokis randa iš įkarščio šokti. O įkarštis šokti reikalauja, kad šoktų visi — netgi tie, kurie šoka prastai — antraip nebelieka įkarščio, tik suakmenėjusi akademija ir bereikšmis reginys.

<…>

Vieno suklydimas, kito pasisekimas, nepradėk nerimauti dėl šitų padalijimų. Vaisingas tėra vieno bendradarbiavimas su kitu. Ir nepavykęs mostas tarnauja pasisekusiam mostui. Ir nepasisekęs mostas parodo tikslą, kurio jie siekė kartu, tam, kurio mostas nepavyko. Tasai, kuris atranda Dievą, atranda jį visiems.

~ Egziuperi, “Citadelė”, IX

Nepris, 2010-10-05 18:48:39

“Tik paviršutiniški žmonės nevertina pagal išvaizdą.”_

~

Oscar Wilde

_ Vien savo buvimo būdu kiekvienas apie save parodome daugiau, nei norėtume.

Žydrūnas, 2010-10-05 18:52:25

Na Oskaras gali būt ir neteisus 🙂 galbūt jie ne paviršutiniški, o tiesiog jiem tai nerūpi visai 🙂

Nepris, 2010-10-05 19:01:55

Na, kartais negali nerūpėti. Pvz. kai tavo vaikas ant operacinio stalo. Ar leistum operuoti pamėlusiam rokeriui? Ar tikrai užtektų, to, kad tau su juo “malonu bendrauti”?

Žydrūnas, 2010-10-05 19:09:10

Na supinat daug į krūvą tamsta…jei rokeris tai būtinai pamėlęs? Žinoma, kad neleisčiau tokiam, bet ne dėl to, kad jis rokeris 🙂

ir šiaip tai būtų jau tai kas man rūpi, bet kam toki kraštutinumai…Ar Jum svarbu tarkim kaip atrodantis žmogus jus aptarnaus banke? svarbu gerai dirbtų tai kas jam priklauso ir tiek, daugiau man neįdomu.

Giedrius, 2010-10-05 19:22:35

Nepriui -> ar leistumet operuoti gydytojui, kuris po darbo uzsivelka odine striuke ir lekia su baikeriais pasivezhint? (Pazistu tokiu kelis, ir nieko – puikus gydytojai ir seimos galvos)

Burgis, 2010-10-05 19:26:09

Anot Giedriaus – bet atleiskite, tas jūsų bandymas mane pakeisti jau darosi vulgarus…

Nepris, 2010-10-05 20:03:49

Žydrūnai, aš nesakiau, kad rokeris būtinai turi būti pamėlęs, tik pateikiau kaip pavyzdį situacijos, kur pagal išvaizdą nespręsti būtų neprotinga. Kas dėl banko, tai rimtiems reikalams rinkčiausi rimtą žmogų, o mažiau rimtiems neesmė.

Giedriau, jei puikus gydytojas, tai leisčiau. Ką veikia ne darbe man nesvarbu, kol tai tai neįtakoja darbo.

sonata, 2010-10-05 20:13:54

Na kodėl saviraiška turi pereiti į bendrą erdvę – nieko neišmanau apie grafiti, bet jie man negražu. Kodėl esu priversta juos matyti pravažiuojant, praeinant? Tiesa pasakius, kaip ir reklaminiai stendai – pvz. “Ir Kaune gyventi galima”. Pastatai projektuojami kiek įmanoma atsižvelgiant į reljefą, į bendrą vaizdą

Žydrūnas, 2010-10-05 20:14:39

Gerai tada 🙂

iš visos šios rašliavos supratau:

teplioti bile kur negerai (išskyrus save);

kaklaraištis reiškia pakaruoklis (šitas labiausiai man patiko :)))) kažkaip tokia mintis net nebuvo šovus galvon 🙂

sonata, 2010-10-05 20:17:08

o šitie – tep lep? Pastačiau stendą “Geltona” ir užgožiau puse Parodos kalno grožio… pripaišiau ant pastato – “išsireiškiau”? Kodėl ta saviraiška metama į aplinką. Su “skiauterėtu” ar man kitaip nemaloniu žmogum galiu ir nebendraut, jei nenoriu ar esu netolerantiška, o kaip su tokiu “menu”?

Nepris, 2010-10-05 20:23:55

Man rodos didesnę pusę terliojimo malonumo ir sudaro tas žinojimas, kad padorūs piliečiai išsukinėtų rankas kojas tokį terlių pagavę.

Edgaras, 2010-10-05 20:25:53

p. Burgi, auskaras Rodmano nosyje atrodo ne ką baisiau, nei šis Jūsų pasisakymas šiame tinklaraštyje…

Rasa, 2010-10-05 20:38:08

Neprisiui: 😀 O kodėl padorūs skaitosi tie kiti piliečiai, jei jie net išsukinėtų rankas kojas, jei pagautų? 😀

Žydrūnas, 2010-10-05 20:38:18

sonata, visam pasauly taip yra.., Lietuva per maža tiesiog, kad tokių dalykų nepastebėti.

Nepris, 2010-10-05 20:40:19

Rasa, prie padorūs piliečiai uždėjau nematomas kabutes, pažiūrėt kaip žiūrėsis 😉

Lio, 2010-10-05 20:52:13

Juokinga. P.Burgis pasake savo nuomone. As irgi taip pat galvoju. Bet tai, nereiskia, kad kad as ignoruoju kitokius. Visi gali tureti savo nuomone. Blogiau – kai pataikauja.

Rasai. Zinoma, kvaila vaziuoti grybauti kostiumuotam, bet, mano, nuomone tokia, kad vyras yra vyras su kostiumu.NUOMONE.

Rasa, 2010-10-05 20:56:38

Lio: Ačiū, kad turite tokią storą rimtą NUOMONĘ 😉

Na, man tai (pasakysiu jums tyliai į ausį 🙂 kai tikri vyrai, tai net ir visai be drabužių patinka… Netgi tikresni atrodo, negu su kostiumu 😉

Žydrūnas, 2010-10-05 20:59:21

aš tai visus jus ignoruoju 🙂

Nepris, 2010-10-05 21:02:50

Kostiumas vyrą padaro apsukriu vyru, kaklaraištis — inteligentu, akiniai — intelektualu, marškiniai ir rombuota liemenė — šeimos vyru. Tegyvuoja aprangos kodas! 🙂

Nepris, 2010-10-05 21:16:02

Liaukitės bandę save apibrėžti. Ir liaukitės bandę pateikti savo apsibrėžimus kitiems (“Aš esu tas ir tas…”). Jūs atėjote į šį pasaulį gyventi. Taip pat nesirūpinkite, kaip jus apibrėš kiti žmones. Jei jie bandys tai padaryti, jie tik nusibrėš savo pačių ribas. Tai jau jų problemos. Todėl bendraudami su žmonėmis, negalvokite, kokia gyvenime atliekate funkciją, koks jūsų vaidmuo — būkite sąmoningas Buvimas.

~

Eckhart Tolle, “Naujoji žemė”, p74.

sonata, 2010-10-05 21:17:03

Žydrūnui: va čia tai sutinku 100 proc :”…Lietuva per maža tiesiog…”. Mažam bute visuomet sunkiau palaikyti tvarką, nei dideliam name. Ir betvarkė labiau akis bado – atsakingai tvirtinu kaip (ne)nusivylusi namų šeimininkė:). Tai tereikia vidutiniam statistiniam lietuviui labai nedaug susąmoningėti, kad ne džiunglėse ir ne Karakumuose gyvena. Tiek piktam paaugliui, “besireiškiančiam” bet kur su spalvotu balionėliu, tiek piktai močiutei, dedančiai šiukšles į liftą, o ne į šiukšliavamzdį. Nei bausmės, nei gąsdinimai, nei pagieža tikrai nepadės. Nebent – iki sekančio karto. Taip nesinori, kad visai sulaukėtume.

Žydrūnas, 2010-10-05 21:26:20

sonata, Jūs nuostabi 😉

visgi kažkas tai perskaitys, ir gyventi bus lengviau..

sonata, 2010-10-05 21:36:38

Žydrūnui, ačiū, tik nelabai supratau, kuom nusipelniau:)

D., 2010-10-05 21:37:42

Kažkuria prasme susijusios temos – http://burgis.lt/motociklai Jei turi motociklą, galima važiuoti ir lėtai, o jei turi tatuiruotę tai gal nebūtinai esi kvailys? 🙂

Žydrūnas, 2010-10-05 21:51:40

sonata, na šiaip sau 😉

sonata, 2010-10-05 21:52:41

tada gerai:)

Rasa, 2010-10-05 23:29:23

Neprisiui: su vyrų apranga paaiškėjo 🙂 Kadangi gavau šiandien toooookią nemalonią žinią ką tik, kad pribloškė tiesiog, prašyčiau skubiai paaiškint, kokios moterys ką rengiasi 🙂 Iš šono juk vyrams geriau matosi… Gal padės atsipeikėt šiek tiek ir žinosiu, kokia moterim ryt norėsiu būt 😉

Nes net nebežinau ką galvot šiuo metu. Help! Gaila daugiau nieko užsienietiškai nemoku 😛 Kažkaip rimčiau skamba 🙁 Nes dar moku iš filmų, kad švainė kai kas( Schwein) ir hende hoh, bet čia paskutinis niekaip netinka 😀 Nebent tai, kad ko gero man reikės sau to palinkėt ir pasiduot, nebekovojant su vėjo malūnais… 🙁

Dovile, 2010-10-05 23:59:03

Rasa, rašykit ir jūs blog’ą! : )

Tomas D., 2010-10-06 02:52:15

Vieniems tatuiruotes grazu, kitiems – nepriimtina, bet mano nuomone, tatuiruote tokioje kuno vietoje, kad tik pats gali matyti nusirenges – normalu 🙂 Labiau idomi B.B. nuomone apie siuo metu itin daugejancias geju gretas. Idomu koks procentas is tu visu vaikosi “geju mados” 🙂

Pabaigai, straipsnis, kur pasaulis ritasi: http://www.15min.lt/naujiena/laisvalaikis/ivairenybes/tevai-britai-atlaidziau-ziuri-i-geriancius-savo-vaikus-rodo-apklausa-61-118683

Giedrius, 2010-10-06 08:50:25

Mes apie tatuiruotes, o Š. Marčiulionis…apie Lietuvą.

http://www.respublika.lt/lt/naujienos/lietuva/kitos_lietuvos_zinios/lietuvos_padetis__absoliuciai_beviltiska_visas_straipsnis/

petras, 2010-10-06 08:56:49

taigi taigi, kiek čia kibirų prikalbėta :)))

norėjau tik pastebėt, kad labai didelė dalis čia rašančių neskiria grafičio nuo taginimo ar užrašų: “čia buvo petras”. o blogą nuomonę dėl tatuiruočių susiformavo dėlto, kad lietuvoje jos labiausiai paplito kalėjimuose ar soveitų kariuomenėje (beto tikrai labai prastos kokybės), todėl dabar dažniausiai vyresnio amžiaus žmonėms, tatuiruotės asocijuojasi su blogais žmonėm, nes jie galbūt niekada ir nematė normalios gražios, lazdos neperlenkiančios tatuiruotės 🙂

aišku kiekvienas turi savo nuomonę ir jos nepakeisi, bet ir nėra visiškai reikalo 🙂 todėl šita diskusija be pabaigos, bevertė, užtat ir diskutuojančių bei pasisakymų tiek daug.

RascalLT, 2010-10-06 09:22:22

Vertimas autoriui, iš “Oksfordas Kaune”:

“…Aš sėdėjau pirmoje eilėje, susigūžiau ir negalėjau atsisukti, nes būčiau pažeidęs taisyklę: didžiausias nemandagumas yra parodyti kito nemandagumą.”

Daryti prielaidą, kad visi esame agresyvūs ir blogi tikrame gyvenime negalima, nes taip pažeidžiama nekaltumo prezumpcija ir dar pamirštama, kad šiuolaikinis jaunimas agresiją išlieja videožaidimų pagalba, ir kariauti gyvenime priežasčių lieka mažiau.

Giedrius, 2010-10-06 09:38:08

RascalLT mintis, jog “šiuolaikinis jaunimas agresiją išlieja videožaidimų pagalba”…dieviška palaima nepilnamečių kolonijų prižiūrėtojams.

petras, 2010-10-06 19:37:47

tie, kurie sėdi, niekada ir nebuvo žaidę, nes neturėjo priemonių, deja 😛 jie taip pat ir smurtinių filmų nežiūri, nes nėra kada, bo reik gatvėse trintis, vogti, plėšti ir narkotiką vartoti :)P

Rasa, 2010-10-06 21:23:07

Dovilei: 😀 visi rašo blog’us. Kada kas rašys gerus… 🙂 O jei rimtai, taigi aš neturiu ką pasakyt žmonijai 😛

Burgis, 2010-10-07 11:43:07

Rasai: aš irgi neturiu ir nenoriu nieko pasakyti žmonijai, todėl čia kalbuosi su savimi. Labai protingas ir tinkamas pašnekovas!