Vasara. Viena moterų legenda apie vyrus.

Seniai ruošiausi pasakyti čia besilankančioms damoms vieną pagyvenusio vyro tiesą, bet vis laiko nebuvo… Legenda, kad vyras bet kurią moterį nori tučtuojau nusitempti į lovą, legenda! Tą legendą sugalvojo ir skleidžia pačios moterys, nes jos norėtų, kad taip būtų. Daug argumentų savo legendai pagrįsti jos randa kriminalinėse kronikose, vedybų ir skyrybų istorijose, romanuose. Bet juk tai pavieniai atvejai, mielosios, pavieniai atvejai! O štai statistinių vyrų požiūris:

  1. Jausmas eina į žvalgybą, bet protas budi sargyboje.

  2. Vyras žino, kad yra šimtai, tūkstančiai pasirengusių priimti jį į glėbį (taip gamtos sutvarkyta…), todėl yra išrankus.

  3. Moteris gali būti graži, bet nepatraukli (ir atvirkščiai). Dabar kiti tai vadina seksualumu. Neplėtosime tos temos.

  4. Vyras nori ne KARTO, o VISKO: su visais jausmais, prieskoniais…

  5. Vyrai būna romantikai – jūs, moterys, dažnai to neįvertinate.

  6. Vyras žino visus vienkartinių nuotykių keblumus, o iš prigimties yra tinginys – kam jam tie rūpesčiai? Nuolatinė partnerė yra lepūnėlio svajonė.

  7. Vyras žino, kad tą vakarą nuėjęs su viena, nebenueis su kita (bent jau tą vakarą; bent jau standartinis vyras…). Kas griebs kaip šuo kaulą pirmą pasitaikiusią? O kol renkasi, dauguma to “kaulo” tą vakarą visai negauna…

Ai, žinau, neįtikinsiu… Bet pakartosiu: ne kiekvieną, oi ne kiekvieną matome svajonėse šalia savęs net tada, kol (kai) dar nėra tos vienintelės.

Atsakymai

Mantas, 2009-06-10 20:17:09

righty right 🙂

Rasa, 2009-06-10 21:29:14

Net labai sutinku! Vyrai tikrai tokie 🙂 Tik kad jų labai mažai, tų vyrų… Juk neturite galvoje visų, kurie turi tam tikrą atributiką? :))))) Nemanote, kad visi jie- vyrai? 🙂

  1. Neplėtojant tos temos, kuri pasiplėtotų ir yra gana įdomi 🙂 (man įdomu, kuo vyrus patraukia tam tikros moterys) manau, kad man, ne kaip damai, bet kaip bobulkai (tai būtų tikslesnis mano apibūdinimas), nekeldavo problemų vyrų dėmesys, nes… nesu seksuali ir kažkaip nematau, t.y. nežiūriu, nori kas nors manęs ar nenori :)))) Aišku, yra draugas pasakęs po kokių 10m., prisimindamas mūsų jaunystę: “durne tu, durne, tu niekada nesupratai, į ką žiūrėti…” Man jis buvo draugas, t.y. ir tebėra, o jam matyt norėjosi kitokios draugystės tuomet 🙂

Kita legenda- moterys nori būti geidžiamos… Na, sutinku, kad daug tokių moterų yra. Bet aš jau pasenau turbūt. Vyrai, gerbiamieji, gal galėtumėt man PRIMINTI!!! , kodėl aš turėčiau norėti būti geidžiama visų? Man tai taip niekada nerūpėjo, kad net pamiršau… Kodėl aš turėčiau skustis kojas, kad jūs paganytumėt akis, kokios jos gražios, nors man tai visai nerūpi?! (aš, aišku, prisižiūriu, negaliu gi darbe su kasom ant kojų vaikščiot 🙂 Kodėl aš turėčiau save kankinti avėdama aukštakulnius, jei man smagu apsiauti gerus kedukus arba odinius batus, kokias kareiviškas kelnes, nes mėgstu pav. mikriuky, gale sėdėdama, užsikelti koją ant rato arba sėdėti laisvai, nesuglaudus keliukų :)))) O kartais mėgstu atsisėsti kokiam ąžuolyne ant suoliuko turkiškai susikėlus kojas ir skaityti… Tai kur kas maloniau, negu apsitempti gražia suknute (retkarčiais ir to norisi, bet laaaaabai retai), įsispirti į basutes su neįsivaizduojamais kulniukais ir mėgautis, kai tik į tave teikiasi pavėpsoti vyriškos giminės atstovas…

Tiesiog jėzusmarija, kaip nemoteriškai aš čia dabar supostringavau. Net pagalvojau, kad gerai, kad mano darbas verčia mane kultūringai ir gana moteriškai rengtis, tai nors pusę dienos drabužiai mane įpareigoja būti moteriška, o kita pusė dienos ir išeiginė jau mano… :))))

sonata, 2009-06-10 22:00:46

kas cia Jums, ponas Burgi… ar atviras atsakymas kuriai nors damai, nežinančiai apie Jūsų gyvenimo moterį ar šiaip papokštavimas kai vasara-nevasara. Apsukit temą antraip: “Legenda, kad moteris bet kurį vyrą nori tučtuojau nusitempti į lovą, legenda!” Juokinga truputį? Yra ištvirkusių ir vyrų, ir moterų, ir panelių, ir vaikinukų, ir močiučių, ir bočelių. Kaip ir padorių, atsidavusių, ištikimų- ir ne tik fizine prasme. Vliuosi, kad pastarųjų skaičius kur kas didesnis. Ot reikų pasidomėt statistika “inete” – numanau, kad kokie liberalūs prancūzai turėtų būt atlikę kokią nors apklausą:)

Adomas, 2009-06-10 22:41:00

Sonatai

Sonata rašo: “Kaip ir padorių, atsidavusių, ištikimų – ir ne tik fizine prasme.”

Ai nai nai… Mano geras prietelius labai dažnai mane pamoko: jeigu “nesugriešijai”, tai reiškia tik tai, kad tau paprasčiausiai nepasitaikė progos, kad tu paprasčiausiai nesutikai “grieko” verto (-os), buvo netinkamos aplinkybės, pagaliau. Jis teisus, velniai griebtų, oi kaip teisus. Ir kitas dalykas (tai “liečia” ir Sonatą) – susiklosčius tam tikroms aplinkybėms, paslysti yra vienas juokas. Ir, susiklosčius toms aplinkybėms, vargu bau, Sonata, ar mes tik žiūrėtume į žvaigždeles, klausytumėmės bangų mūšos ir dūsautume… Vargu bau… Tikrai vargu bau…

Andrius, 2009-06-10 22:48:04

Geri pastebejimai, tik desperatiskai moteriai zymiai liangviau suklysti nei desperatiskam vyrui. Kalbu apie tai, kad moteriai nuotykiu susirasti lengviau nei vyrui, kas turbut ir yra sios legendos stuburas.

Dar noriu pritarti pastabai del romantikos, tai pavojingas kelias vyrui, gali pasirodyti nevyriskas ir game over 🙂

sonata, 2009-06-10 22:48:59

Adomui: na kiek atsimenu, mažiausia statististiškai patikima imtis yra trisdešimt. Dar 29 tokio pobūdžio pasisakymai, ir nereiks ieškot internete – “…naujausiais duomenimis -n proc. skaičiuotų žaigždes, n porc. skaičiuotų ne tik žvaigždes…” Šaltinis: http://www.burgis.lt 😉

Jovita, 2009-06-10 23:06:27

Adomai, jusu nuomone, visi vyrai, progai pasitaikius ir sutike “grieko” verta moteri, “paslystu”? Ir aplinkybes taip jau savaime “susiklosto”?

nesvarbu, 2009-06-11 08:21:42

sonata, imties dydis turi kur kas maziau reiksmes, nei imties parinkimo metodas. siuo atveju net ir 300 pasisakymu p. Burgio komentaruose nebutu statistiskai patikima imtis, nes neatspindetu nei statistinio lietuvio, nei statistinio vyro apskritai poziurio.

nulis, 2009-06-11 08:30:38

Tu esi per daug puiki.

Nedrįstu tavęs pamilti.

Tu esi per daug puiki.

Kam širdy sužadint viltį?

Tu esi per daug jauna.

Plyštų man širdis iš laimės.

Tu esi per daug jauna.

Nesuprasi mano baimės.

Tu esi per daug šviesi.

Lyg nuo saulės tuoj apakčiau.

Tu esi per daug švies

Ir per daug kaitri. Sudegčiau.

Visko tavyje per daug…

Kad netektų man apakti,

Kad netektų man sudegti,-

Tu manęs daugiau nelauk…

Saulė – dieną, mėnuo – naktį…

Aurelija, 2009-06-11 08:38:05

O aš pastebėjau, kad vaikinai, bent jau mano amžiaus (man 24) visiškai nenori įsipareigoti. Jie sako “na pavaikštom kartu, pamiegam, bet aš eisiu ir su kitom, o tu jokiu būdu neik” 🙂 bet gal kaip Rasa minėjo aš ne į tuos žiūriu.

Aš kiek bandžiau vaikščioti į “pasimatymus” tai vis nesuprantu, kada mes jau “Pora”. uch…geriau jau matematika…:(

Rasa, 2009-06-11 09:13:20

Aurelijai: pora imat tapti tada, kai palengva blogėja periferinis matymas (t.y. matymas šonuose 🙂 , ir imat vis geriau matyti centriniu matymu, t.y. vienas kitą… :)))))) Beveik kaip akių liga glaukoma… :)))) Kažkaip juokingai dabar surišau visa tai su savo darbu. Bet juk sako, kad meilė beveik akla? Nors tuo pačiu vieną žmogų matom ypač ryškiai!

Linkiu, kad sutiktum savęs vertą vyruką.

sonata, 2009-06-11 09:30:58

to nesvarbu: na tada reikia įkelt išlygą : “komentaruose pasisakančių vyrų nuomonė”. Kol kas tik 2 į temą, bet ir tie yra priešingi iškeltai hipotezei:) (Andriaus, Adomo pasisakymai)

sonata, 2009-06-11 09:40:33

dar aš: kiek galima tikėt http://www.londonozinios.com/a-news-14663

Aurelija, 2009-06-11 09:49:17

Rasa, tikiu, kad taip ir bus, kada nors tikrai! Gal kai sirgsiu Glaukoma 😀 nes šiuo metu situacija beviltiška! Kažkaip norisi, kad žmogus būtų nuoširdus 🙂 Na paklauskite savo duktrytės (jei ją turite) kaip ji jaučiasi 🙂

P.s. ačiū p. Burgiui už šitą temą. Tai dabar paaušinsiu savo burną!!!!

petras, 2009-06-11 10:09:21

Aš tai spręsdamas apie kitus pagal save 🙂 manau, kad vyrai bet kurią patikusią moterį nori(norėtų) nusitempt į lovą esant tam tikrom aplinkybėm (nepavargęs, pakilios nuotaikos, užėjęs noras ir pan.). Pvz net jei ir turėčiau merginą, noras ait su kitom vistiek būtų, tačiau to nedaryčiau vien iš pagarbos ir meilės draugei. parašiau apie kažką bet apie nieką. Apibendrinant: NORAS yra visada ait su bet kuria patikusia mergina, nes tai lemia prigimtis, gamta. Tačiau vyras vadovaujasi protu ir atsiranda STABDŽIAI: moralė (žmonių susikurtos normos), principai, pagarba ar baimė prarast mylimą ir daug kitų). na dar išskirtinis atvejis gal būtų, kai super nesveikai myli vieną moterį ir kitų tiesiog nebematai.

Aurelija, 2009-06-11 10:35:31

Petrai, man tai juokinga, kad sakote, jog gamtos sutvarkyta vyrams eiti į šoną. Juk jei tai būtų dėsnis, tai visos moterys irgi norėtų eiti į šoną, nes kitaip nebūtų išlaikyta “dieviškoji” gamtos proporcija ;).

petras, 2009-06-11 10:57:25

Aš ne apie ėjimą į šoną kalbu, o apie poreikius fizinius. Vyrai praktiškai gali bet kada ir visada norėt, moterys irgi turi tuos pačius poreikius, tik gal noras užeina rečiau (padidėja tam tikrais momentais). vnž pagal gamtą būtų taip: vyrai visada pasiruošę ir laukia kada juos pakvies. (nes jei pastebėjot, gamtoj tarp žinduolių, patinas ieško patelės (dažnai dar ir konkurentus turi nugalėt), o ne atvirkščiai :P)

Aurelija, 2009-06-11 11:00:30

Ach Petrai, tai apibrėžkite man prašau, kaip Jūs suprantate ėjimą į šoną.!

nesvarbu, 2009-06-11 11:27:54

ziurint is evoliucijos puses, vyrai ir moterys neturi priezasties tureti vienodus polinkius. kaip jums toks paaiskinimas: ir vyrai, ir moterys turi “igimta” poreiki pratesti savo gimine (t.y. uztikrinti, kad isliktu ju genai), bet turi skritingus “irankius” tam tikslui pasiekti. moteris vienu metu gali lauktis tik vieno vaiko – todel tam, kad uztikrintu genu testinuma, turi susirasti tinkama parteneri. vyras tuo pat metu gali “lauktis” neriboto kiekio vaiku, zinoma su skirtingom partnerem – todel gali “pasisklaidyti” ir buti ramus, kad stipriausi palikuonys (o tuo paciu ir genu linija) isliks. todel ir issivyste situacija, kad vyrai labiau linke eiti “i sona”, o moterys – laikytis to issirinktojo.

sonata, 2009-06-11 11:33:14

to nesvarbu : http://www.londonozinios.com/a-news-762

Aurelija, 2009-06-11 11:42:27

Nesvarbu, Čia moksliškai neįrodyti svaiščiojimai ir beje dažniausias vyriškas argumentas! Vat moksliškai įrodyta, kad sveiką vaiką (Jūsų žodžiais tariant – stipriausią palikuonį) gali išauginti tik abu tėvai!!! T.y taip užtikrinama SVEIKŲ genų linija. Vat jei “tėčiai” mažiau sklaidytųsi, tai išaugtų daugiau rimtų, šaunių vyrų kurie mažiau kentėtų nuo širdies lygų, depresijų ir alkoholizmo.

Be to. Mokslininkai įrodė, kas susilaikymas yra ne tik moralinė dorybė. Pasirodo, kai turime daug ir įvairių “partnerių” per visokius skysčius apsikeičiame įvairiomis ligomis ir kitokiais “blogiečiais”, o kartu ir silpniname savo genus. Taigi, nesvarbiam “besisklaidant” ir stengiantis užtikrinti, kad šalis taip sakant neišnyktų gimdomi ne stipriausi palikuoniai, o, kaip tik “silpniausi”. Taip, kad kai nuspręsite “pasisklaidyti” bent jau atsiverskite biologijos vadovėlį ir Lietuvos Respublikos civilinį kodeksą 🙂 Ne šimpandė gi esate 🙂

nesvarbu, 2009-06-11 14:21:15

Čia moksliškai neįrodyti svaiščiojimai

Perskaitete visus egzistuojancius mokslinius straipnius, zinot visus atliktus ir atliekamus mokslinius tyrimus, kad taip drasiai teigiate? 😉

Nesakiau, kad tai moksliskai pagrista teorija, neteigiau kad toks elgesys yra geras ar pateisinamas ir neketinu siais klausimais diskutuoti. Neketinu ir bandyti irodyti, kad teorija teisinga, bet pasiziurekit i gamta – pamatysit tas pacias tendencijas. Mano tikslas buvo tik pateikti logiska, evoliucijos teorija paremta, paaiskinima, kodel galejo atsirasti tokie polinkiai ir kodel vyru ir moteru polinkiai gali skirtis. Todel siulau nusiraminti – atrodo, kad esat i sita diskusija emociskai isiliejus daugiau, nei sveika 🙂

petras, 2009-06-11 14:53:12

Nesvarbu gerai paaiškino situaciją 😀

O ėjimas į šoną, tai reiškia kai turi draugę/ą bet aini smagintis ir pas kitas/us. Jeigu aš neturiu partnerio ir smaginuosi su skirtingom merginom dėl malonumo, tai nėra joks ėjimas į šoną, kairę ir t,t,

O sveiką vaiką, gali išaugint ne tik abu tėvai, bet ir vienas, o kartais net ir senelis su senele ar teta. čia jei apie fizinę sveikatą kalbam. kas liečia psichologiją vaiko, tai čia nžn ką pasakyt.

Aurelija, 2009-06-11 15:10:21

Nesvarbiam, tiesiog labai liūdna iš vyrų girdėti pareiškimus, kad akivaizdžiai blogai elgtis jiems tiesiog leidžia gamta. 🙂

sonata, 2009-06-11 15:14:21

hmz… jau keturių vyrų nuomonė prieštarauja net keliems užduotos temos teiginams… o gal čia ir buvo programos vinis?:/

Burgis, 2009-06-11 15:28:04

Mielieji, tik jūs nesipykite. Parašiau tai kaip vasaros pokštą, pretekstą pažerti vieni kitiems komplimentų… Nors yra ir rimta potekstė: dabar, žiūrėdamas nuo savo metų kalno, tikrai gerai matau tą keistenybę: rodos, graži, protinga, turtinga mergina, moteris, o manyje – jokio jausmo. Kaip šaldytuve. O kita lyg ir neišvaizdi, bet akimi tik žybt – ir aš turiu prisiminti proto sargybinį. Ne, turiu tik sekundę pagalvoti apie savąją – ir jau tik matau, bet negeidžiu. Nors protu pripažįstu, kad tai geidžiama moteris. Gal čia tikrai chemija?

sonata, 2009-06-11 15:35:06

sena frazė: meniu skaityti galima, bet užsisakyti nebūtina:) lengviau atsikvepiau – visgi Holmso dedukcinis metodas pasiteisno – (“ar šiaip papokštavimas kai vasara-nevasara”). Nebereiks man tos studijos iš pasisakymų daryt:)))

Vilija, 2009-06-11 17:46:07

Manau, kad vyrai – pats nuostabiausias gamtos kūrinys. Nes jei nebūtų vyrų, aš nežinočiau, kad esu moteris. Būčiau tik varganas “ono“ (rus. – beasmenės giminės įvardis). Žiūrėkit, geiskit, siekit – geros vasaros.

łłø, 2009-06-11 18:21:44

„2. Vyras žino, kad yra šimtai, tūkstančiai pasirengusių priimti jį į glėbį (taip gamtos sutvarkyta…), todėl yra išrankus.“

Kaip sako „socpsichologijos vadovėlis“ (čia ne knygos pavadinimas – apskritai, nežinau kaip Tai pavadinti kitaip ir tiek), ne gamtos, o likimo sutvarkyta, – gana dažna problema po pirmosios, bet vėliau viskas susitvarko savaime ir kiekvienas, anksčiau ar vėliau, pradeda „suprasti, kad yra šimtai, tūkstančiai pasirengusių priimti jį į glėbį“. 🙂

O dėl to, kada reikia prisiminti proto sargybinį, tai čia reikia prisiminti, kad ne išvaizda svarbu, kad kažkas būtų. Čia laaabai daug kas svarbu ir išvaizda tikrai ne svarbiausias dalykas t. y. nesvarbu kaip moteris/vyras atrodys – santykių ir jausmų tai nedaug nulems, jeigu visa kita bus pakankamai stipru.

Rasa, 2009-06-11 20:07:38

Aurelijai: paklausiau dukros 🙂 Ji turi draugą jau kelis metus, buvo apsipykę kažkada, dabar nebesipyksta, kiek matau. Jie myli ir saugo vienas kitą. (Nors man jo požiūris į gyvenimą nelabai patinka, bet tai ne mano reikalas 🙂 O apie įsipareigojimą… Ji sakė, kad normaliai apie tai galvoja ir dar nesiruošia niekam įsipareigoti, nors nelabai įsivaizduoja gyvenimą be draugo :)))))

Vilijai: man labai patinka taip galvojančios moterys.

Gaila, kad man taip neatrodo…

Mat tas geidimas ar siekimas kartais toks jau komiškas būna…

Štai kažkada sėdi prieš mane vos baigęs studijas gražus vyrukas, apie 25-erių ir giriasi: “…aš galiu 8 kartus, aš labai aistringas, aš galiu tą, aš galiu aną… eime kartu!” Aš jam ramiai ir sakau: “Vyruti, man visai nesvarbu, kiek ir ko tu gali! Man tiek daug metų, esu subrendus moteris, man svarbu ko aš noriu, kiek aš noriu ir kaip aš noriu. Ir aš tikrai nenoriu į vaikus beveik tinkančių vyrukų!” :))) Na, jūs man pasakykit, ar aš turėjau čia būti pamaloninta? Sarmata žmogui pasakyt!

Vyrai tikrai būna puikūs, mieli, įdomūs. Bet labai smagu, kai jie būna normalūs, kai pasako komplimentą, pajuokauja ir padurniuoja, o ne tada, kai jiems padidėja seilėtekis ir rankos tik tiesias už kur nors pačiupinėti… :))))))))))

Vaje, taip stengiaus ir vėl komplimentas nevykęs vyrams gavosi… Ai, gal geriau nesikankinsiu.

Žodžiu, smagiausia su vyrais, kai galima su jais kaip su žmonėmis, o ne kaip su vyrais bendrauti 🙂

Noriu, kad manęs geistų tas vyras, kurį myliu. O kas iš to, kad geidžia kiti? Naudotis tuo nenoriu, atsakyti negaliu…

łłø, 2009-06-11 20:29:16

Rasa, labai taikliai ir gerai pasakei 😉 . Nors ne komplimentas, bet tiesa, jog negerai, kai vyras kiša savo k… merginai į rankinuką – jai jų nereikia.

metallem, 2009-06-11 22:31:09

Rasai:o kodėl normalūs vyrai sako komplimentus?Ogi todėl,kad nori už kur nors pačiupinėti:))))))))))

metallem, 2009-06-11 23:11:11

O dėl pačios Burgio legendos-nesąmonė!Išeitų-pamačiau 90 metų bobutę ir noriu su ja į lovą?Man regis,kad reikėtų taip:vyras bet kurią JAM PATRAUKLIĄ moterį nori nusitemti į lovą!Ir tai ne legenda:)Ir kaip jau minėjau Rasai,tai tik subtilumo reikalas,kokiu būdu to siekiama;)

Rasa, 2009-06-12 08:59:43

Metallem : ne, komplimentus vieni kitiems sakom todėl, kad malonu sakyti ir gera girdėti 🙂 Man daug vyrų simpatiški, aš tankiai pasakau komplimentų net darbe, tai tiesiog bendravimas 🙂 Be to, pačiupinėjimas pačiupinėjimui nelygus… :))))) Ir nusitempti į lovą nori ne visi, tik daug chamų dabar, nes požiūris į seksą labai “išlaisvėjo”, tai daroma dėl pramogos, be atsakomybės.

Kad neatrodyčiau visiškai ledinė ir feministiška, pabandysiu prisiminti, kad geriausio vyruose…

Visų pirma, jie turi tokią puikią savybę, kad jiems būna linksma, kai jam patinkančiai moteriai linksma. Todėl jie kartais sugeba labai puikiai prajuokinti ir būna smagu kartu 🙂

Dar jie moka kartais draugiškai ir labai stipriai tiesiog apsikabinti. Labai gera kartais pavargus ar nuliūdus stipriai apsikabinti, priglausti skruostą prie skruosto ir pasisemti tik stiprybės ir švelnumo!

Be to, jie beveik visi vairuoja, o aš ne! :)))) Taigi jie labai puikūs, nes visada gali mus nuvežti kur nors, kur mums reikia ar norisi 🙂 Jie mėgsta pasitarnauti moteriai.

Be to, visada maloniau gauti gėlių iš vyro, negu iš moters 🙂

O svarbiausia, jei nebūtų tų kvailų, bjaurių, neatsakingų, idiotiškų, erzinančių, lendančių, kartais įkyrių ir nesuprantančių, juokingų, mielų, švelnių, stiprių, geidžiamų… Kam mes tada galėtume pasakyti:

Tu būki mano medžiu. Meldžiu!

Jau leidžiasi saulė. Naktis arti.

Jei tu galėsi būti medžiu,

Aš lizdą susuksiu tavo širdy.

Neklausk, ar ilgam. Atsakyti sunku.

Širdis- kaip linguojanti vėtroj šaka.

Ar maža nulūžta per audrą šakų?

Ar maža paukščių pašauna kulka?

Tu- mano namai. Aš- tavo namai.

Tegu ir be stogo, be sienų. Svarbu,

Kad, jaukų prieglobstį radę, ramiai

Praleistume rudenio naktį abu.

Nes nieko kraupesnio pasauly nėra

Už vienišumą, kai staugia audra. (A. Baltakis)

Vilija, 2009-06-12 11:47:34

Rasai

Palyginkite tai, ką Jums siūlė tas gražus 25-erių vyrukas, ir Baltakio eilėraštį. Juk abu iš esmės apie tą patį – viso labo vieną naktį.

Taigi dabar (ne tada, kai išgirdote tą tiesmuką pasiūlymą, tada tikrai buvo nemalonu) pagalvokite, kas Jums pačiai geriau:

A) jaustis pamalonintai, nes tas didelis vienišas 25-erių metų vaikas ieškojo Jumyse šilumos ir ramybės

B) jausti sarmatą, kad žinomas poetas tokiais gražiais žodžiais kažką bandė vienai nakčiai „pakabinti“.

Adomas, 2009-06-12 11:52:15

Vilija, liuks!!!

Jovita, 2009-06-12 18:20:20

Chemija tikrai egzistuoja! Ir ta trauka sveika ir naturali tiek moterims, tiek vyrams, tiek vedusiems, tiek viengungiams. Bet verta pagalvoti kuriuo keliu sukti, – ne visi laimingai baigiasi:) O gyventi tik sia diena visiskai nemastant apie ateiti… vergo mentalitetas… Laisvas zmogus ne tas, kuris daro tai, ko tik uzsigeidzia sia akimirka…

Rasa, 2009-06-12 19:54:37

Vilijai: :))) Man labai malonu su Jumis bendrauti 🙂 Malonu skaityti moters, taip puikiai galvojančios apie “didelius vienišus vaikus” mintis :))))

Apie A) Ieškojimas šilumos ir ramybės skiriasi nuo ieškojimo tik gryno sekso. Gražus “vaikas” (dažnai tokie “vaikai” niekada ir neužauga, kurie miega su kuo papuola ir kada papuola) tikrai nekelia man noro jo “paguosti” savo kūnu :)))) Jei kiekvieną manęs geidusį (stipriai abejoju ar manęs, greičiau tik sekso) vyrą būčiau sumaniusi paguosti savimi… :)))) Vajėėėėrgutėliau! 🙂 Kas būtų iš manęs likę? Aš fiziškai nepasiruošusi ir nepajėgi būčiau, atleiskit, tikrai taip manau.

Suprasti, paguosti, užjausti ir apkabinti galiu. Bet jei įtampą numalšinti vyriškis nori seksu, tegul perkasi prostitutę. Jos tam skirtos (jei neturi merginos) ir yra profesionalios (bent turėtų būti).

Bėėėėėė) O ar poetas kalba apie vieną naktį? Tai, kad jie paminėjo rudens naktį, gal nereiškia, kad jis turi galvoj vieną naktį? “Pakabinimą”? Seksą???! 🙂

Ai, o aš kaip senamadiška babulka tai maniau, kad tai apie tai, kaip žmonės nori būti kartu tol, kol kartu būti įmanoma… Žmogaus širdis netampa “namais” po vienos nakties. Matot, kaip mes visi viską suprantam skirtingai. Aš prisiminiau, kaip stipriai mylėjau vieną vaikinuką. Prieš šimtą metų… Ir jis mane. O tėvai buvo prieš, draugai prieš, mes patys supratom, kad esam siaubingai skirtingi ir mūsų santykiai neturi ateities. Mes turėjom tik vienas kitą ir tą laimės potyrį kiekvieną minutę, kai buvom kartu. Bet mes niekada nesimylėjom. Nors širdis tiesiog sprogo iš noro. Mes supratom, kad neverta, nes nesugebėsim būt kartu visam laikui. O gal apie tokį buvimą kartu rašė poetas?

Argi viskas susiveda į seksą? 😛

Justė, 2009-06-12 22:22:06

Miela, Rasa, paskaičius Jūsų mintis, negaliu tylėt:) Ir man taip buvo!! Ir man taip buvo, taip stipriai mylėjau vieną vaikinuką, ilgokai draugavom, bet visiškai mūsų draugystei nepritarė mano šeima, draugams irgi, mačiau, atrodėm “keistai”… Ir pati supratau, kad esam baisiai skirtingi, bet toks vienas kito supratimas iš žvilgsnio, toks begalinis gerumas būnant kartu… ech, ir dabar, nemažai metų praėjus, pagalvoju, ar tai galėjo tęstis, jei nebūtų įsikišęs protas, aplinkinių nuomonė… Ir dabar dar nesu tikra, kaip tokiais atvejais pasielgti… Bet tos draugystės prisiminimas iki šiol toks labai gerietiškas ir tyras, et… 🙂

Rasa, 2009-06-13 08:48:27

Justei: 🙂 Kas buvo gražu, aš prisimenu gražiai 🙂 Bet nebegalvoju, ar tai galėjo tęstis. Nesitęsė, nes negalėjo. Nes buvo- “…nulūžta per audrą šaka…”, nes buvo- “…paukštį pašauna kulka…” :))))) Jei būtų buvęs kitoks mūsų pasirinkimas, niekas pasaulyje nebūtų manęs sulaikęs. Bet jei mes pasirinkom taip, kaip pasirinkom, vadinasi nebereikia galvoti “o jeigu…”.

Justė, 2009-06-13 11:02:28

Išmintingi Jūsų žodžiai, Rasa:) Aš kadangi dabar vyruko jokio šalio neturiu, tai, matyt, dėl to retkarčiais tokios mintys kyla;D

Gražaus savaitgalio!

vega, 2009-06-13 11:49:14

…:):):)Ir man taip buvo ir iki šiol tęsiasi (jau 27metai bus)………

Rasa, 2009-06-13 18:16:15

Vegai: :))) Pa-gy-rū-nė! 🙂 Bet puiku, kad tau taip gerai tęsiasi 🙂

Na, o man buvo taip, kitaip ir dar visaip 🙂

Kiekvieno žmogaus gyvenimas tikriausiai vertas būti aprašytas knygoj. Kiekvienas gražus ir įdomus, net jei ten milijonas klaidų… Ir pilnas staigmenų. Ir niekada iš tiesų (o “iš tiesų” ar “ištiesų” rašosi? aš pamiršau?) nežinai, kaip pasielgsi rytoj. O gal imsi ir kvanktelsi? O gal nusijuoksi ir pasielgsi taip, kaip niekada gyvenime nepatikėtum, kad galėtum pasielgti…

Ar jūs kada nors savo elgesiu nustebinat patys save? 🙂

Ronaldas, 2009-06-13 22:05:45

Mano logika ir kažkuriomis lietuvių kalbos gramatikos taisyklėmis, jūsų vartoti žodžiai sudaro žodžių junginį, o ne vieną žodį. Kiek pamenu, jeigu iš dviejų žodžių kuris nors yra kažkiek strumpintas, tai tie žodžiai jau turi būti rašomi kartu. Pvz. Iš tiesų – išties; kas kartą – kaskart.

Taip, savu elgesiu nustebinu pats save gana dažnai save nustebinu. Bet ne iš gerosios pusės. Anksčiau lyg mokėjau labiau save valdyti, tačiau šiais metais pasikeitė aplinka, dar praeita vasara netradicinė buvo, tai gal visgi tai įtakojo mano elgesio kitimą. Vasara artėja (taip, dar artėja.. 🙂 ) – bandysim susiimt!

Rasa, 2009-06-13 23:20:20

Ronaldui: ačiū už gramatikos paaiškinimą. Jau dabar žinosiu, kaip “strumpintai” ir kaip “nestrumpintai” rašyti 🙂

Kaip tai vasara tik artėja, šiaurės ašigaly tu ar ką? 🙂

Ronaldas, 2009-06-13 23:32:24

Na, aš dar neįžvelgiu vasaros 🙂 Lauke apsiniaukę, pajūry vėjuota, o į mokyklą kaip reikia, taip reikia 🙂

Taipogi dar gyvenu namuos, o vasaros metu persikeliu gyventi į sodą. Tuomet jau tikrai prasideda oficiali vasara. Ne vasara man būtų, jeigu gyvenčiau bute. Bet greitu metu vasara ir man prasidės, tik štai dėl oro niekad nežinia. 🙂

vega, 2009-06-14 11:07:35

Kai protas ima viršų(turiu galvoje senstant),pakinta situacijos,kai nustebini save.Manau tai vyksta visą gyvenimą arba turėtų…:)))

Rasai: ir man visaip buvo,bet noras būti kartu buvo stipriausias…….:)))

Rasa, 2009-06-14 11:46:37

Vegai: na aš irgi gyvenu su tuo, su kuriuo abipusis noras būti kartu buvo stipriausias 🙂 Žiūriu ir dabar į jį, lyg ir vis dar myli… Nes kartais tiek “lenda į akį”, dėmesio reikalauja, kad nervai nelaiko… Juokauju, aišku, bet šeimą turiu jau jau jau bus 22m. rudenį. 🙂

O ištekėjau 19-os. Man tada atrodė pačiu laiku 🙂

Bet dabar laikai pasikeitė, tuoj niekas visai nesituoks turbūt. Tik vyrai su vyrais ir moterys su moterim, nes tie tai labai kovoja už teisę tuoktis :)))) O paprastam jaunimui per didelio noro nėra 🙂

Ronaldui: na, jei tau vis dar reikia eiti į mokyklą, tada tai tikrai pats tas metas, kai žmogus save nuolat stebina, tuo pačiu aplinkinius šiurpina, o tėvams nervus gadina… 🙂

Bet taip ir turi būti. Tik neprisiliuobk vasarą, kaip paršas, nes daugiausia blogų “staigmenų” jaunimui padeda padaryti alkoholis 🙂

Nepamokslauju, ne, nes pati būdama paaugle buvau su kompanija net spirito prisigėrus vieną sykį. Košmaras! Gerai, kad keli draugai mane paskui saugojo, kol numigau sėdėdama ant laiptų prie kultūros namų. Jie per mane negalėjo į šokius eiti. Dėkinga esu gyvenimui, kad visada būdavo šalia manęs gerų draugų. O to spirito (neskiesto!) tai kaimiečiai asilai atsinešę buvo, buvo paskutinis vakaras “darbo ir poilsio” stovykloje…

Rasa, 2009-06-14 11:51:45

ŠTAI!!! Prisiminiau PAČIĄ SVARBIAUSIĄ vyrų gerą savybę! Jie būna labai labai geri draugai…

Bet jau buvo tema apie vyrų ir moterų draugystę ir man mažai kas pritarė 🙂

vega, 2009-06-14 12:23:47

Rasai: jei galima tai aš dar pridėčiau,kad protingų vyrų ir moterų…….

V., 2009-06-14 14:48:50

Skaitau, skaitau… bet tik įsižiūrėkit, koks netikęs

p. B.B. požiūris į moteris… cituoju:

“Legenda, kad vyras bet kurią moterį nori tučtuojau nusitempti į lovą, legenda! Tą legendą sugalvojo ir skleidžia pačios moterys, NES JOS NORĖTŲ, KAD TAIP BŪTŲ. (paryškinau aš).

bet kuri norėtumėt? Jovita, Aurelija, Jūratė, Saula, Justė, Vega, Sonata, Rasa? Ar dar kuri nors čia užsukanti?

Bent aš tai ne. Jaunystėj tiek privargino tie “norintys nusitempti”, tiek daug tokių buvo – kad dabar, pradėjusi senti, esu tik patenkinta, galėdama pailsėti nuo tokio agresyvaus dėmesio.

O gal patį B.B., kaip žavų vyriškį, per daug moterų atakavo – užtat jam dabar taip atrodo, kad “visos nori”?

Burgis, 2009-06-14 15:08:04

V.: ot, ir ne! Kaip tik manęs ir neatakavo, bet ir aš tuo pačiu atsakiau, todėl ir parašiau :-))). Kelis kartus jau esu viešai nusistebėjęs: kodėl manęs niekas niekada nepaklausė, kiek turėjau meilužių?! Na, neturėjau, bet juk paklausti galima? Kitaip man atrodo, kad nuvertina mane kaip vyrą… :-)))

V., 2009-06-14 18:07:34

Tai gal buvot labai nedrąsus jaunystėj :)))

Bet apie moteris jūsų nuomonė, švelniai tariant, baisi.

Rasa, 2009-06-14 18:11:23

Burgiui: Jūsų neatakavo?! 🙂 Kažkaip netikiu. Išvada viena: tikriausiai gyvenime buvot aklas, kaip kurmis… :))) Arba puikiai mokėjot tokiu apsimesti :))))

Na, o dėl meilužių niekas neklausia, nes visi bent čia besilankantys, net vidurnakty prikelti, paklausti, kaip poterius atraportuotų: “Burgis myli žmoną, tik žmoną ir nieko kito, išskyrus žmoną…” 🙂

V., 2009-06-14 18:12:53

Be to, jūs taip atkakliai ir visur, su proga ir be jos deklaruojat tą, kad nieko daugiau neturėjot, kad norom nenorom kyla įtarimas – gal kaip tik kažkada esat prisidirbęs, ir iki šiol bijot prisiminti 🙂

V., 2009-06-14 18:14:23

Arba čia taip Albinos budrumas migdomas :)))

Rasa, 2009-06-14 19:36:26

V.: neerzinkit Burgio. Matot, tyli… Gal jau dabar jam žmona ausis nurovė… Arba apmąsto visas progas, kurių nematė ir praleido… :)))

laisvas, 2009-06-14 20:27:40

Merginos, moterys: …amerikiečių konsultacinė kompanija „Global Business Network“ (”GBN“), oficialiai aptarnaujanti JAV Kongresą, paskelbė savo prognozes, kas laukia pasaulio XXI a. trečiajame ir ketvirtajame dešimtmečiuose. Reikia nepamiršti, kad šios kompanijos prognozės, paskelbtos 1961 metais ir numačiusios pasaulio vystymąsi po 30 metų, visiškai išsipildė daugiau nei 90 proc.

Taigi: ” ….vyrų ir moterų santykis taps 40:60, o tai atves prie lyčių vaidmens pasikeitimo. Teigiama, jog seksualinio prievartavimo aukomis taps vyrai.”

Na, mielosios, ką jūs į tai?

Pagal “XXI amžius”

Burgis, 2009-06-14 20:42:27

Ačiū jums, mielosios, pradžiuginote ir paguodėte mane… :-))). Aš žinau, kas yra aistra, bet ne visi jūs žinote, kas yra antrosios kartos aistra… Dabar aš su savąja vien aptarinėjame įspūdžius, kaip mes DVI PARAS Vilniuje auginome Mildutę! Jūs, moterys, mane suprasite geriau nei vyrai: ar gali būti didesnė palaima, kai tu matai, kaip 16 mėnesių kūdikis KVATOJA iš tavo pokštų, kai tu užmigdai savo svajonę, kai girdi, kaip Mildute aiškiai ir sąmoningai vartoja žodžius “ačiū”, “batai”, “senelis” (!) ir kt. O, moterys! Jūs sukūrėte pasaulį, mane, mano anūkėlius – dabar man jūsų nebereikia :-))).

Ronaldas, 2009-06-14 21:05:56

Labai įdomios prognozės. Nes pasižiūrint kas Azijoje vyksta, kai daromi abortai kai pamatoma, jog kūdikis ne vyriškos lyties, tai keista, kad kažkas dar tokius spėliojimus daro 🙂

Mano spėjimas būtų toks, jog pasaulyje vyru ir moterų bus santykiu 56:44.

V., 2009-06-14 21:18:34

laisvam-

Kiniją pamiršot, Indiją pamiršot. Azijos daugelyje šalių dukros “nesiskaito”. Jau dabar milijonai jaunų kinų neturi nuotakų – dėl to iškreipto suvokimo, kad mergaitė – ne žmogus, ne vaikas, ne palikuonis. Tikslių skaičių neatsimenu, bet jie mums, trims milijonams, nesuvokiami.

V., 2009-06-14 21:22:19

Seneliui Burgiui

Man kyla įtarimas, kad kai jūsų vaikai augo, jūs jų visiškai nematėt per darbus ir visuomeninę veiklą, užtat dabar viskas “susikaupė” anūkams. Tikriausiai leidote vien žmonai vaikais užsiimti? Jie, žinokit, buvo tokie patys stebukliukai…

Labai gerai atsimenu, kaip jūs didžiuodamasis pasakojote, kad NĖ KARTO nebuvot savo vaikų mokyklose. Viskam savas laikas? O ar nemanot, kad kažką praleidote, kažko nepamatėt, kai augo vaikai?

Ronaldas, 2009-06-14 22:28:41

V., jų suvokimas nėra iškreiptos, tiesiog tradicijos kitokios. Pasak jų, mergaitė turi ruošt savo kraitį, o tas kraitis turi būt ne šiaip sau pora audėklų. Be to, užaugęs berniukas jų manymų galės geriau išlaikyti tėvus nei mergaitė.

Nors pagal idėją, viskas turėtų savaime susitvarkyt. Kai bus labai didelis stygius moterų, tuomet jau labiau “apsimokės” auginti dukterį, nei sūnų. Šiais laikais vis dažnėja Azijos šalyse merginų pagrobimų būtent dėl jų stygiaus.

Burgis, 2009-06-14 23:05:26

V.: o, ne, vaikus vaikystėje mačiau ir jų mokykloje bent tris kartus buvau, bet anūkėliai yra kaip gulbės giesmė…

V., 2009-06-14 23:26:39

O proanūkius įsivaizduotumėt?

Rasa, 2009-06-15 18:28:53

Negražu kažkaip užbaigti temą apie tai ko nori ir ką mėgsta vyrai pokalbiu apie anūkėlius :)) Na, anūkėliai gerai, aišku, bet jei jau pradėjom apie vyrus ir moteris, paskui apie geismus ir negeismus, gal dar gale paklausykim gražią dainą? Apie tai, kaip “…neliko nieko, net dievų, tik tu ir aš – mes dviese…” :

http://www.dainos.net/lt/video/aiste-smilgeviciute-marijonas-mikutavicius-meiles-duetas

Po galais, ir “neženoti” ir griekas, o taip gražu ir viskas! 🙂

Burgis, 2009-06-15 19:14:13

V.: ne, nenorėčiau sulaukti proanūkių, nes tada jau būčiau niekam tikęs…

Rasai: vienokie vyrai būna iki 50, kitokie – iki 60, visai kitokie – iki 70 ir t.t. Nenoriu vaidinti jauno, bet viską prisimenu, viską…

Rasa, 2009-06-15 20:02:07

Burgiui: Na visi mes skiriamės pagal metus 🙂 Šiandien kaip tik susimąsčiau, kaip skiriasi moterys 20-ies, 40-ies, 60-ies, nes baigiau skaityti mamos išleistą knygą… Daug kas atrodo kitaip… Daug kas visuomenės požiūryje pasikeitė…

O kad anūkėlius mylit ir atiduodat save, tai puiku. Nežinau ar esu teisi, bet manau, kad dažnai vyrams ir moterims gyvenimas kažkaip iš atvirkščių pusių gyventi gaunasi, lyginant vienus su kitais. Moterys būna tokios, kaip pagyvenę vyriškiai, kai būna jaunos: atiduoda visą save vyrui, vaikams, dažnai mažai galvodamos apie save ir savo poreikius. Jauni vyrai tuo tarpu myli žmoną, vaikus, bet labai užsiėmę ir savimi- karjera, noru aprūpinti šeimą. Jie nelabai įsigilina į artimųjų poreikius, daugiau ima. Su metais moterys paaugina vaikus, tampa laisvesnės ir ima būti šiek tiek egoistiškesnės. Jau tada jos nori truputį atsigriebti ir ima rūpintis savo poreikiais, karjera… Na, o vyrai tuo metu jau būna kažką pasiekę ir, ieškodami tos prasmės, kuri moterims buvo aiški jau jaunystėje, ima daugiau atiduoti save… Bet kadangi vaikai jau užaugę, tai daugiausia tenka anūkėliams 🙂 (Aišku tai nereiškia, kad moterys anūkėlių nelaukia, joms tai kaip antra jaunystė irgi! 🙂 Kažkaip va taip ir gaunasi graži pusiausvyra 🙂

Tai toks mano amžiaus pasamprotavimas. Jis tik dalinai teisingas, nes jaunimas jau vėl kitaip gyvena. Dabar jau merginos nelabai trokšta nei šeimos nei vaikų. T.y. trokšta, bet nepamina savo poreikių- rūpinasi išsilavinimu, savimi, savo karjera ir gerbūviu. Vis vėliau atranda laiką tekėti ir gimdyti. Artėja ir pas mus tas laikas, kai kol moterys padarę karjerą nusprendžia turėti vaikų, jau būna atsiradę problemų ir jos sunkiai begali jų turėti…