Viešas žmogus

Komentaras, kuris čia taip ir nepasirodė:

*

Ko čia įsiverkšlenot apie tą eutanaziją?

Manot, kad man labai lengva?- Paliko vaikinas, virtualius namus išdraskė hakeris, tikruosius namus nori nugriauti statybų inspekcija….

Norisi kartais ir šuniu kaukti, ir vilku staugti, ir venas pjautis, ir migdomų prisiryti….

Bet, nusišluostai ašaras, stojies ir eini pas B.Burgį pasilinksminti 🙂 Kiekvienam savos bėdos ir savas požiūris į gyvenimą.

*

Nuolatiniai šios svetainės lankytojai žino, kas tai parašė… Ir jie žino, kodėl šis komentaras, toks geras komentaras, toks užuojautą sukeliantis komentaras nepateko į komentarų eilę. Reikia VISĄ LAIKĄ galvoti, rašinėjant komentarus!

*

Vakar TV studijoje Albina verkė. Ašaros ritosi kaip pupos… Ne, tai ne manoji Albina, tai Albina iš Jonavos, kuri parašė negražų komentarą apie Ligitą Kernagį ir jo mamą.

Gerai, kad pataikėme įsijungti tą TV laidą. Mudu su Albina žiūrėjome ir diskutavome. Dabar ji verkia, o ką galvojo (ar galvojo?), kai rašė šlykštų komentarą? Dabar ji atėjo į studiją, kad negautų 70 000 Lt baudos? O gal kad netektį kompensuotų sau populiarumu? Visi, kurie nemėgsta Ligito Kernagio, dabar liaupsins Albiną!

– Neadekvati suma, – sakė advokatė.

– Nereikia pinigais vertinti garbės, – sakė Deivydas Zvonkus.

– Viešumas jiems ne bausmė, o šansas išgarsėti, – sakė Vytautas Juozapaitis.

*

O aš jums pasakysiu, kad vargšų vargšai tie komentatoriai yra ne dėl to, jog rašinėja bjaurius komentarus, o dėl to, kad gyvena kurmių gyvenimą. Užsikasę. Anonimiškai gyvena. Nereikia jų ieškoti. Nereikia jų bausti, nes negali būti didesnės bausmės kaip įkalinimas anonimų pasaulyje.

*

Žiniatinklis sukūrė fenomeną. Kiekvienas žmogus gali susireikšminti ir įsivaizduoti, kad jo nuomonė yra svarbi, svari, kad jis gali paveikti kitus žmones. Taip, galėtų! Galėtų, jei rašytų savo vardu ir pavarde. Galėtų, jei jis pats gyvenime turėtų tokią vertę, kokią sau nori priskirti žiniatinklyje.

*

Pavyzdžiui, aš neišmanau bankininkystės. Mano komentarai bankininkystės tema yra tik tiek verti, kiek tą bankininkystę išmanau (neišmanau). Bet aš juk pasirašyčiau, jei rašyčiau komentarą! Tai jums nebūtų vargo įvertinti komentaro reikšmę. Tiesiog jį praleistumėte…

*

Žmonės ieško užuojautos. Žmonės nori bendrauti. Tai kodėl nenori to tikruoju savo vardu?! Kai kurie mano kolegos ir buvę kolegos stebisi mano atvirumu šioje svetainėje, nepritariamai kraipo galvas… O aš sakau – kodėl turėčiau slėptis? Aš nevagiu! Mano vaikai gyvena dorai, sąžiningai. Viską, ką turime, užsidirbome, legaliai ir sąžiningai užsidirbome.

O ir ką tu šiais laikais paslėpsi? Namą? Automobilį? Pažiūrėkite į nuotrauką iš Google Maps. Ką čia paslėpsi?

*

Niekada nerašiau anoniminių komentarų ir jau niekada nerašysiu. Nesutinku gyventi kurmio gyvenimo!

Atsakymai

Burgis, 2013-09-26 08:51:39

Įvertinkite…

jelena, 2013-09-26 09:21:13

Laukiu kad ateitų toks laikas,kad studijos Albinų būtų mažuma.

Adefagija, 2013-09-26 11:52:04

Taigi, viešumas nėra absoliutus,

Kiekvienas žmogus, jeigu to nereikalauja įstatymas, pasirenka pats, kiek jis nori būti viešas.

Jūs pats, būdamas gimnazijos direktoriumi, jau esate viešas asmuo.

Tačiau Jums to negana, susikūrėte dar ir savo svetainę, kurioje rašote apie viską iš savo subjektyvaus požiūrio.

Rašote įdomiai, netgi specifiškai, dėl to visus taip ir traukiat.

Bet tokiu būdu, Jūs sėkmingai viešinate ir savo vidinį pasaulį.

Ir nereikia galvoti, kad į svečius ateis tik tie, kurie dės jums pliusus, už geras mintis, girs jūsų anūkes gražiausias pasaulyje, sveikins jūsų sūnų su sutuoktuvių metinėmis, ir niekada nekritikuos jūsų.

Jūs pats pasirinkote tai, kiek norite viešintis ir bendrauti.

Aš pasirinkau bendravimą, be viešumo, bet visada laikaus pagrindinių taisyklių, – niekada nieko nešmeižti ir nežeminti.

C’est la vie, pone B.Burgi, c’est la vie 🙂

Tokia ta viešumo kaina.

Burgis, 2013-09-26 12:10:27

Adefagijai: gerai, padarysiu Jums dar vieną išimtį, netrinsiu komentarų. Bet jau tikrai paskutinį kartą ta išimtis. Dar kartą paaiškinsiu, kodėl vėl ir vėl Jūs čia tampate nepageidaujama.

***

  1. Aš beveik negaliu skaityti komentarų „delfyje“, nes ten vis tie patys užtvindo viską taip, kad kitų lankytojų mintis reikia žvejoti kaip pūgžliukus drumstame vandenyje. Taigi nerašykite serijomis! Rašykite tik tiek, kad ir kitų komentarai būtų matomi.

  2. Jūs nepakenčiate, kai kiti komentatoriai iš Jūsų pasišaipo. Tada kertate jiems be jokio etiketo… Visi turi būti vienodai tolerantiški.

  3. Visi mes kartai parašome nevykusiai, pernelyg aštriai, grubiai, nemandagiai… Kai ištrinu tokį, mano supratimu, komentarą, Jūs kontratakuojate, užpilate svetainę lavina komentarų. Aš turiu darbo… Bet turite žinoti, kad aš niekada neatsitrauksiu Jūsų valia. Atsitraukti galiu tik savo valia.

  4. Štai Jūs ankstesniame (ištrintame) komentare paklausėte, kodėl ši svetainė pritraukia kvailius. Atsakau: „delfis“ ir kiti portalai pritraukia šimtus kartų daugiau pacientų, aš tai galiu tik džiaugtis, kad jų nedaug! Bet visuomenė yra tokia. Joje yra visokių. Nėra galimybių apsiginti. Tačiau man nepatinka, kad kaip tik Jūsų komentarai labai dažnai padidina pacientų aktyvumą. Kurgi ne! Juk Jūs taip taikliai kritikuojate…

  5. Aš negaliu kiekvienam aiškinti, kodėl kai kam šioje svetainėje parodau geltoną kortelę (ištrinu vieną kitą komentarą), kodėl kai ką pašalinu „iš aikštės“. Aš juk apie daugelį komentatorių žinau daugiau (prisiminkite savo šios dienos komentarą apie Reginą D.)

***

Pagaliau: kodėl Jūs nenorite „legalizuotis“? Juk aš žinau, kas yra Sonata, Regina D., netrukus susitiksiu su „chemiku Rimu“… Žinau daugelį, čia pasirašinėjančių pseudonimais. Jūs ir toliau čia galite būti Adefagija, bet parašykite man el.paštu (mygtukas šalia) apie save, apie savo nuostatas, tikslus šioje svetainėje – mums abiems būtų geriau…

Edita, 2013-09-26 12:37:36

Šią svetainę prieš kelis mėnesius aptikau visai atsitiktinai (per vaikus) ir buvau nustebusi, kaip įdomu skaityti. Neįprasti ir drąsūs p. Burgio samprotavimai, ir komentatoriai įdomūs, nors ir anonimiški (kitiems skaitytojams). Kažin, ar būtų geriau, jei visi pasirašinėtų tikraisiais vardais, ir ar daug kam iš skaitytojų rūpi kito komentatoriaus vardas ar pavardė. Taip, gal kažkas labiau pagalvotų prieš rašydamas įžeidžiantį komentarą, nes būtų tam tikra socialinė kontrolė, tačiau bendrąja prasme anonimiškumas nėra blogis, nes daliai žmonių tai padeda ignoruoti įvairiausias baimes (kartais pagrįstas, kartais ne) ir suteikia galimybę išsakyti nuomonę. Dažnai taip tiesiog paprasčiau. O Delfio komentarų geriau visai neskaityti, nes atrodo, kad rašo vienas žmogus su skirtingais slaptažodžiais.

Adefagija, 2013-09-26 12:38:26

Ačiū už tai, ką parašėte, – apgalvosiu.

Paskubomis užstrigo tik viena frazė “Juk Jūs taip taikliai kritikuojate…”, – jeigu jau taip taikliai, tai ko tada reikia pykti?

Galiu Jus užtikrinti tik viena, kad chaoso čia kelti neketinu. Noriu tik, kad būtų linksmiau, ir mokėtumėt atsikirsti į kritiką tuo pačiu.

Gal būt daug kur yra požiūrio klausimas, – kodėl, sakykim kaip pvz., vieni dievina A.Užkalnio straipsnius, kiti, kad galėtų, suplėšytų į gabalus? Vat po jo straipsniais, tai anonimai prirašo ohohoho 🙂

D., 2013-09-26 13:28:22

bet kartais iš komentarų sužinai daugiau tiesos nei iš žiniasklaidos paskelbto straipsnio 🙂

D., 2013-09-26 13:59:49

Vokietijoje beveik visuose didžiausiuose žiniasklaidos portaluose komentavimas leidžiamas tik prisiregistravus, o prie provokuojančių straipsnių apskritai – uždraustas. Pvz.: prie straipsnių apie tragediją Lietuvoje komentuoti nebuvo galima. Tik keletoje portalų apskritai komentarai pageidaujami.

Na bet vokiečiai nelabai šaukia apie žmogaus teisių pažeidimus ir pan. O tokiu būdu sumažinama galimybė reikštis ligoniams.

Burgis, 2013-09-26 14:46:19

Va, Adefagija, dabar matote, kad buvau teisus – pacientas „juokinga“ iškart apsidžiaugė, kad su juo diskutuojate. Per metus tas pacientas čia atsiuntė apie 150 komentarų. Jei nebūčiau jų trynęs, būtų atsiuntęs penkiskart daugiau. Bet kiti čia ir nebesilankytų…

*

Jūs pati pagalvokite apie būseną žmogaus, kuris taip daro, ir suprasite, kad žiniatinklis yra specifinė erdvė, todėl čia elgtis reikia apgalvotai.

Adefagija, 2013-09-26 14:53:56

Aš irgi manau, kad išmintingas blogeris gerus trolintojus gali panaudoti savo labui, t.y. žymiai padidinti savo tinklaraščio lankomumą ir užsidirbti iš reklamos. Bet čia kiekvieno yra asmeninis reikalas. Tiesiog reikia žinoti, prieš kuriant svetainę, kad ne visada komentarai bus tokie, kokių pageidauji.

O p.B.Burgiui ir jo fanams sąžiningai leisiu pailsėti, – paūmėjimai bus tik per pilnatį.

Beje, emailo neduosiu, – nepasitikiu, nes paviešinot, kad mane paliko vaikinas, tai po to neatsiginsiu besisiūlančių draugauti 😉

Burgis, 2013-09-26 16:40:54

Adefagija, užsidirbti pacientų sąskaita – amoralu. Be to, aš nesu vargšas (nors Jūs sūnaus vestuves taip komentavote, nelaimingas Jūs žmogau… :-))), kad reikėtų užsidirbti iš reklamos.

Adefagija, 2013-09-26 16:46:33

Uždirbtas lėšas galima panaudoti prasmingai, pvz.: labdarai.

Adefagija, 2013-09-26 18:20:24

Kai Direktorius ant ko nors stipriai supyksta, teškia į veidą savo epinę frazę – “nelaimingas Jūs žmogau!”…

Taip, šiuo momentu tikrai nelaiminga: lauke lyja, o man reikia eiti ten ir ten….o kaliošiukų tai neturiu….turiu tik skylėtus kroksus…

Ir ką, aš turiu šypsotis, vaidindama laimingą? Pasakykit nors vieną motyvą, kodėl aš turiu būti laiminga! Gal kad matau vaivorykštę? – Dėjau aš ir ant vaivorykštės, nes ir ta jau mažumų nusavinta.

Burgis, 2013-09-26 18:33:48

Adefagija, aš ant anoniminių komentatorių nepykstu nei stipriai, nei silpnai – juk negalima pykti, pavyzdžiui, ant pakelės medžio…

*

Man tik keista, kad Jūs vėl savo: kiekvienam Jūs „teškiate“ tai, kas ant seilės, o kiti tik turi klausyti ausis suskliaudę? Džiaukitės, kad bent aš parašau tiesą.

Adefagija, 2013-09-26 18:43:22

Manau, kad šitą temą paskyrėte man, todėl dar komentuoju.

Bet Jūs tiems “kitiems”, kurie ausis suskliaudę, galit rašyt naują temą – aš iki kitos pilnaties nekomentuosiu.

O Jumis džiaugiuos visą laiką, – su kitokiais, kurie manęs nedžiugina, net nebendrauju 🙂

ak, 2013-09-26 18:53:55

Niekada neslėpiau savęs ir savo pavardės – tad visai pritariu Burgiui. AK pasivadinau tik dėl to, kad trumpiau. Šiaip jau ne kartą esu visiems pasakęs kas toks esu – priminsiu Esu Antanas Kakanauskas, gyvenu Telšiuose – na to ir užtenka. Nes visą biografiją pasakoti – ilgai užtruktų. O tokiai Adefagijai tikrai praverstų viešumas – mat jei nesijaustų “pasislėpusi” ji tikrai komentarus rašytų atsargiau, jų būtų mažiau ir jų kokybė būtų geresnė.

Adefagija, 2013-09-26 19:35:11

Antanai Kakanauskai, na, jeigu jau esate drąsus, tai būkite iki galo.

Kiek Lietuvių kalbos fakulteto panų (VPI, VVU), esate ištratinęs? Konkrečiai, lituanisčių?

O jums neatrodo, kad panos “davė”, o jūs “ėmėt”; jūs “ėmėt”, o panos “davė”…. Taigi lygu lygu…

O gal jums tik su taše per galvą davė, kad tokią pagiežą liejat? Kiti gavo, o jūs ne?

Adefagija, 2013-09-26 20:33:57

Beje, ką pastebėjau, tai gražiausiai iš komentatorių rašo Rasa. Ji yra ramiausia, šilčiausia ir be jokių nervų. Dėl ko jos nedrįsčiau net erzinti.

O kam labiausiai trūksta dėmesio,- tai Antanui Kakanauskui. Kažkaip jaučiasi, jo žodžiuose padidintos ambicijos, neišsipildę lūkesčiai ir žemaitiškas provincialumas 🙂

Rasa, 2013-09-26 20:44:37

🙂 Šiandien perskaičiau gražų eilėraštį. Jis vadinasi “Atstok”. Čia kaip ir į temą, kaip ir ne į temą. Bet man labai gražus. Apie “požiūrių skirtumą”, ir… Įkyrumą? Gal… O gal tai apie kitką 🙂 Nusišypsom 😉

***

Sakai: „Atstok“.

Aš užsimerkiu ir bandau

Atstot tau šilumą,

Atstoti maldą, aš mėginu atstoti tau namus

Ir jaukią tylą,

Ir paukštį tavo delniuke,

Atstot prieš miegą pasaką,

Užmigus – sapną.

Ryte – kavos puodelį,

Dieną – juoką.

Sakai: „Atstok“.

Mieloji, ar atstojau? (Robertas Danys)

Iš arčiau, 2013-09-26 20:50:14

Aš irgi anoniminis. Nors kažkada esu ir pasipasakojęs truputuką apie save… Buvau kurį laiką atitrūkęs nuo šitos svetainės – blogo skaitymo, o dabar sugrįžęs permečiau įdomesnes temas. Temos nublanksta prieš Adefagija. Visada stebino tokių komentatorių sugebėjimas rašyti 24 h per parą: ryte, diena, vakare… Visad stebiuosi ką žmogus turi dirbti, mokytis, kaip gyventi kad tiek laiko turėtų užsiimti tokias niekais. Kaip šeima, vaikai, draugai, pomėgiai ir pan. Niekad nesuprasiu , kodėl tokiems žmonėms negaila savo laiko… Bet reikia ir tokių, keistenybės Lietuvoje populiaru. 🙂

Burgis, 2013-09-26 21:47:22

Iš arčiau: labai tikslus komentaras! Labai reikalingas tiems, kurie nejaučia realybės…

*

Jau esu čia rašęs, kad daugiausia anekdotų sukuriama kalėjimuose. Nė kiek neabejoju, kad daugiausia komentarų parašo kaliniai ir ligoniai. Kai jie nori mane „priimti“ į savo būrį, aš ir suprantu, kokie jie ligoniai: juk yra esminis skirtumas rašyti savo svetainėje ir svetimose! Čia, savo namuose, aš skelbiu, ką noriu, trinu, kas nepatinka. O jie pyksta! Jei čia nebūtų mano svetainė, tai kam aš rašinėčiau?! Kokiu tikslu?

*

Jie, matai, trolina… Na, ir kas iš to trolinimo? Manęs neveikia jokie trolinimai! Jie norėtų, kad aš pykčiau… Bet kad aš negaliu! Kurkliai kartais nugraužia mano augalėlius, bet ar aš galiu pykti ant kurklių? Kurkliai yra tik kurkliai. Mes juos naikiname, kaip mokėdami, bet kaip gali pykti?

qwerty, 2013-09-26 22:30:43

Regina (Adfagija) lituanistė, tinklaraštininkas matematikas, turėtų kaip ir sutarti…

Viešas pareiškimas, kad esi Antanas Kalkauskas nuo Telšių nėra vertybė. Kaip nėra vertybė ir komentavimas pasirašinėjant kokiu qwerty. Tai yra kažkas kita.

Adefagija, 2013-09-26 22:48:01

Ne visos Adefagijos būna Reginos, ir ne visos Reginos būna lituanistės…

Kažką qwerty supainiojai.

Žiūrėkit, tris savaites kad netrolintumėt man vieni kitų 😀

Labanakt!

qwerty, 2013-09-26 22:51:39

Tavę, Regina, sunku su kuom nors supainioti) Neįmanoma, sakyčiau net… Labanaktukas)

senelis saltis, 2013-09-27 00:19:02

Beveik išėjo dviejų žmoniu dialogas, bet kadangi neseniai aš čia, tai labiau šone likusią temą pakomentuosiu.

Noriu pasakyt, kad nebūtinai anonimai slepiasi dėl to, kad jų paskleista informacija nebūtų priskirta realiam asmeniui ir tektų raudonuot dėl savo žemo lygio. Kažkas (kaip aš) tiesiog nemėgsta būt stebimi, kaip kad studentas nemėgsta per egzaminą, kai dėstytojas prieina iš nugaros ir stebi, ką rašo – “špargalkės” neturi, bet rankos dreba ir galva staiga nustoja veikt 🙂

O daugumai Delfi komentatorių yra dainuška “M-1 Čiulpuonėliai – PIKTAS KOMENTATORIUS”… labai negraži, bet gera.

mokytoja, 2013-09-27 08:15:00

Net šioje svetainėje kartais pabūnu KITOKIA, pasirašau bet kaip, nors puikiai žinau, kad B.B. mato ir tikrąjį mano el.paštą, ir IP numerį, bet “slapstausi” ne nuo jo, o nuo tų, kurie komentarus iš šios svetainės mėgsta be jokio paklausimo viešinti kitur – su visais tikrais mūsų vardais, pavyzdžiui, “Dialoge”, o tada jau kyla problemų su kai kuriais švietimo valdininkais. Ir tikrai ne už melą, o atvirkščiai – už tiesos pasakymą. Nes daugelis tiesų apie švietimo sistemą yra VALSTYBINĖ PASLAPTIS :))) Nebūkit naivūs – šitą puslapį naršo ne tik mokytojai, tėvai, gimnazistai…

Regina D., 2013-09-27 08:27:13

qwerty: čia pats šlykščiausias žmogaus bruožas – manyti, kad turi teisę lįsti į kitų žmonių paslaptis ir jas specialiai viešinti. Pasakoje apie Mėlynbarzdį aiškiai pasakyta, kas gyvenime būna toms / tiems, kurie kiša nosį į uždraustą įeiti kambarį, į tuos vidinio pasaulio dalykus, kurių nenorime viešinti ar net patys pripažinti – kvailo smalsumo įrodymai visada lieka kaip kraujas ant raktelio, kuriuo tas kambarys rakinamas.

O jei esate toks pat primityvus ir kitose gyvenimo srityse kaip etikoje ir psichologijoje, paaiškinsiu paprasčiau: niekas Jūsų neprašo dalintis spėliojimais, kas yra kas šioje svetainėje. Pati intensija yra šlykšti.

Burgis, 2013-09-27 08:28:55

Regina Dilienė yra geriausia šalies lietuvių kalbos mokytoja. Todėl ir komentaras toks…

Adefagija, 2013-09-27 09:12:32

Pratęsdama mokytoją Reginą D. (ne tik gerą specialistę, bet ir matomai protingą žmogų), galiu pridurti, kad yra vyrai – vyrai, ir vyrai- bobos.

Kuriai kategorijai priskiriate save, qwerty ir Antanai Kakanauskai , – spręskite patys.

Mes jau nuomonę susidarėm.

R.D., 2013-09-27 09:21:34

Burgiui: tikrai geriausia :))) ? Paklauskit ministerijoje – vien nuo mano pavardės jiems fizionomijas susuka :)))

O jei rimtai – niekada su niekuo nesilyginu. Man neįdomu. Neįdomu todėl, kad bet kokie reitingavimai įtraukia mus į manipuliacijų žmogumi spąstus. Esu mokslininko tipo žmogus – man įdomu pažinti, atrasti, perprasti, įdomu rasti tiesą, esmę, dalykai man įdomūs kaip mokslinio tyrimo objektai, o ne kaip “medalis”.

Burgis, 2013-09-27 09:22:25

Adefagija, Jūs lesbietė? Šliejatės prie bobų?

qwerty, 2013-09-27 09:28:37

O tai Regina D. ir Adefagija ne viena ir ta pati?

Adefagija, 2013-09-27 09:44:23

:DDDDDDDDDDDDDD

Pakentėkit, atsakysiu neužilgo…Dabar turiu ruoštis eiti pas merą 😉

Regina D., 2013-09-27 10:33:45

qwerty, jūs turbūt pagal adaptuotą programą mokėtės – pagalvokit, negi žiodama, kad Burgis mato IP, vaidinčiau ir save, ir Adefagiją? Esu lituanistė, tad manipuliuoti IP nemoku (jei tai įmanoma).

Adefagija, 2013-09-27 11:04:06

p. Burgiui: ne, ne lezbietė, – esu teisingos seksualinės orientacijos. O vyrais-bobomis, vadinu tokius, kurie nelaiko liežuvio už dantų….Pvz., perguli su moterim, o po to loja visiems apie savo “žygdarbius”

Adefagija, 2013-09-27 11:06:37

qwerty: su Regina D. nesame pažįstamos. Iš komentarų matau, kad tai tvirto stuburo žmogus ir moka rašyt lietuviškai. Tai gal tuo tik ir panašios.

Burgis, 2013-09-27 11:09:55

Adefagijai: tai kam Jūs diskutuojate su vyrais-bobomis?

Adefagija, 2013-09-27 11:18:01

Kodėl, kodėl, kodėl, kodėl…..

Taigi, matau, kad jūs nuo manęs neatšoksite, todėl tenkinu visų smalsumą tik iš dalies.

Nei pirmojo savo vardo, nei gyvenamos vietos, nei gimimo metų, nei krūtinės dydžio atskleisti tikrai negaliu. Pasakysiu tiktai kuo užsiimu. Dirbu vienoje Lietuvos savivaldybėje kalbos tvarkytoja. Prastai tvarkau tą kalbą, nes univere dažniausiai pramiegodavau doc. Aldono Pupkio paskaitas.

Bet čia ir nereikia gerai tos kalbos tvarkyti, reikia tik užimti esamą etatą, o svarbiausia, būti su meru geruose santykiuose. Taigi, esu mero meilužė, todėl kalbą savivaldybėje tvarkau kaip noriu: arba jums komentarus rašydama, arba megzdama kojines, arba Maximoj apsipirkinėdama.

Sakote, kad taip elgtis amoralu ir negarbinga? Baikit juokus, kaip mokam, taip visi ir sukamės. Ogi ir meras nieko jau nepajėgia…Man tik reikia kavos pertraukėlės metu, apsirenti tokį skutuotą sijonuką, užsikabarot ant mero stalo ir sušokti jam sambą. O jis tuo tarpu geria arbatą prieš hemarojų ir vidurių pūtimą.

Tai ir viskas. Gal dabar supratote, kodėl aš nenoriu viešintis ir iš kur pas mane tiek laisvo laiko?

Daugiau neklausinėkit, einu kalbą tvarkyt (tiksliau – pabaigt megzt kojinės kulną).

ak, 2013-09-27 11:54:07

Nei tos pagiežos jaučiu nei ką – jei atvirai draugavau su keliomis lituanistėmis, su taše per galvą negavau, o pasimylėjau su kokiomis aštuoniomis. Beje tik dėl to, kad buvau gana santūrus. Šiap jau buvo visai smagu. Mano bičiulis pramintas Tarzanu aplamai tas panas skaičiavo šimtais, na, greičiausiai melavo – buvo gimęs po Liūto ženklu. Bet net ir vėliau ( po studijų), kai grįždavau iš žygių Jakutijoje, ar Poliariniame Urale, ar studijavau neakivaizdiniu žurnalistiką VVU nakvynę be vargo susirasdavau bendrabutyje pas merginas ( viešbučio nereikėdavo – už tai išgerdavome vyno). Na, dabar, kai man artėja šešiasdešimt – vargu ar pavykų. bet jei surizikavus?

Regina D., 2013-09-27 12:23:16

ak: gyvenimas duoda tai, ko jame labiausiai ieškai. Ieškojot sugulovių – jas ir gavot, kiti ieškojo meilės (pvz., B.B.) ir gavo meilę . Gyvenimas – tik veidrodis (tai vadinama transerfingo principu), kuriame visokiais pavidalais matote save. Apgailestauju…

ak, 2013-09-27 12:45:04

Viskas savo laiku – yra ir ta meilė, tad dėl to ir nerizikuoju apsilankyti VPU. Aplamai tie kur daug šneka apie savo didžią meilę – manau nori tuo šnekėjimu kažką pridengti. Spėju, kad jaunystėje dauguma vaikinų nedaug skyrėsi nuo manęs….

Burgis, 2013-09-27 12:52:38

Antanui Kakanauskui: Spėjote ir neatspėjote! Nei aš buvau panašus į Jus, nei aš norėčiau būti, nei man reikia ką nors pridengti. Bet Jūs to negalite suprasti. Žmogus, kuris niekada neragavo medaus, geriausiu atveju supras, kad tai kaip cukrus…

Saulius, 2013-09-27 14:29:15

p. Burgiui: tikiu, kad pats neieškote tų anonimų, bet, kad už Jus tai kartais padaro šeimos narys “eb”, tai jau tikrai. 😉

Burgis, 2013-09-27 14:33:05

Sauliui: mano šeimos nariai svetainės veikloje nedalyvauja!

Saulius, 2013-09-27 14:44:55

p. Burgiui: are you sure ?

Adefagija, 2013-09-27 15:09:05

Reginai D. : sakykit prašau, jeigu jau mudvi sumaišė qwerty, tai kodėl aš negaliu būti mokytoja eksperte? Ar labai jau ten sunku? Į kokį ministerijos langelį reikia belstis ir kokius dokumentus pristatyti? Ar būtinai reikalingas baigimo diplomas? Matote, turiu tokią bėdelę, – universiteto tai nebaigiau.

Ir grynai per tokius visokius GLUŠ’ANTANIUS kaip ak. Taigi, nuo kokios devintos vakaro, turėdavom pasikeisdamos stovėti prie lango, ir daužyti su keptuve lendančias kavalierių galvas…Ir taip iki paryčių….O po to- nedamigę į paskaitas. Tai taip ir pramiegojau ką ten dėstė Aldonas Pupkis.

P.S. mokytoja man nebūtinai reikia, aš nors ekspertės sertifikatą gaučiau.

Burgis, 2013-09-27 15:43:35

Sauliui: Yes, I am! Absolutely!

qwerty, 2013-09-27 15:58:22

Regina D.:”…ieškojot sugulovių – jas ir gavot, kiti ieškojo meilės ir gavo meilę…apgailestauju…”

Koks nuobodus būtų jaunas gyvenimas, jei visi jauni ieškotų tik meilės, būtų burgiai..

Burgis, 2013-09-27 17:29:59

qwerty: nieko aš neieškojau, meilė mane pati surado. Nes buvau vertas.

Regina D., 2013-09-27 17:49:52

Adefagijai: galite būti kuo tik norite, “reikia tik labai norėti, pasistengti ir tikėti” :);bet juk Jūs tik šaipotės ir provokuojate, kuriate “Oskaro” vertą vaidmenį, nors manęs tai neįtikinate – daug kur perspaudžiate :). O štai dėl langelio ministerijoje nežinau, ekspertą gavau prieš daugiau nei 10 metų – surinkau reikiamus rodiklius (vadovėliai, mokslinė veikla, seminarai Lietuvoje, olimpiadų ir konkursų respublikos turo nugalėtojai, originalios metodikos ir aukšti mokinių pasiekimai ir kt., visko dabar tikrai neprisimenu), segtuvą su dokumentais kažkas nuvežė į Vilnių (tikrai net ne pati vežiau dokumentus), atvažiavo tikrinti mano pamokų ir gavau patvirtinimą iš ŠMM. Mokykla net nežinojo 🙂

O dėl pramiegotų A.Pupkio paskaitų, tai nieko tokio, atsimenu, kaip jis man ketvirtame kurse per egzaminą pareiškė, kad negali parašyti pelnyto penketuko, nes PIRMAME kurse per pirmą patikrinimą pavartojau kažkokį neteiktiną žodį (ne keiksmažodį :)))

qwerty, 2013-09-27 18:11:30

Reginos D.ir Adefagijos (kurią aš taip pat žinau kaip Reginą) ne tik vardai, bet ir sielos sutampa, identiškos-abi tokios mažos, mielos raganaitės šiam praktiškam pasaulyje, kur niekas raganomis netiki).

Regina D., 2013-09-27 18:41:57

qwerty: raganoms vis tiek, ar jūs jomis tikite, ar ne, tiesiog jei kas mums, raganoms, nepatinka, nusukame galvelę ir tiek – labai miela 🙂

O dėl sielų vienodumo,tai šitą gali pasakyti tik Liuciferis, ir tai tik tada, kai tas sielas gaus :)))

qwerty, 2013-09-27 18:53:08

achacha

qwerty, 2013-09-27 19:07:58

Tinklaraštininkas, bei mūsų raganaitės gal atsakys Lietuvos policijos generaliniam komisarui S. Skverneliui, kuris savo laiške kolegoms kelia klausimą, kas vyksta mokyklose, kaip nemaža dalis mūsų „gerųjų vaikučių“ elgiasi pamokų metu, kokį psichologinį, o neretai ir fizinį smurtą patiria pedagogai. Kad dalis „vaikučių“ iš mokytojų išsityčioja pamokoje, o išsityčioję per pertraukas traukia prie mokyklos parūkyti, patraukti sidro ir pasityčioti iš bendramokslių. Kad mokytojas paliktas visiškas bejėgis, juk jis ne policininkas ir „smurtauti“ tokių būsimųjų liumpenų atžvilgiu negali.

Adefagija, 2013-09-27 20:22:07

Qwerty, kai gen.komisaras S.Skvernelis parašys laišką man asmeniškai, tai gal ir atsakysiu, per kitą pilnatį…O dabar mano atsakymų limitas jau pasibaigęs….

Galiu tik išpranašauti, kad iš dalies tų vaikučių, užaugs ir policininkų 🙂

O dėl tos Reginos, kurią tu pažinojai, galiu pasakyti, kad jos nėra….ji mirusi…Žinau tik tiek, kad ji tave labai, labai mylėjo…Bet dabar užmiršk…

Jeigu nori, ateityje bendrauk su Adefagija, nenori – nebendrauk….Tik nemėgstu, kai kas nors mane painioja su kitomis moterimis. Taškas.

Rita, 2013-09-27 20:27:32

Skaitau ir negaliu atsistebėti, kad mokytojai atrodo, jog ji geriausia dėl to, kad ministerijoje nuo jos pavardės fizionomijos susisuka. Galvoju, kas mums, mokytojams, darosi. Liūdna.

qwerty, 2013-09-27 20:41:44

Regina, Burgį skaitau kokios kelios savaitės, todėl galėjau ir supainioti ką nors, neatskirti.Myliu tave)

qwerty, 2013-09-27 20:43:43

Man patiko: http://stirna.info

Adefagija, 2013-09-27 20:53:35

Neeeeeeeeeeeee…Nu qwerty, tikrai pagal adaptuotą programą mokęsis: kalbasi su numirėliais…

p. Burgis teisybę sakė, kad pas jį čia renkasi visokie pacientai.

Labanakt, man jau atostogos!

qwerty, 2013-09-27 20:58:04

Vienas protingas ir išmintingas, beje, visoje Lietuvoje žinomas poetas (ne koks ten qwerty )man sakė, kad po 50 metų žmogus tampa mizantropu. Tiksliai nepamenu visų jo motyvų ,nes gėrėm degtinę, nežinau ar tai teisybė, nes man dar nėra “po 50”. Kaip galvojate, teisus jis ar ne?

Darius, 2013-09-27 22:38:22

Atrodo šioje svetainėje atsirado geras egzorcistas žinantis tikrąjį Adelfagijos vardą ir sugebantis ją išjungti. 🙂

Burgis, 2013-09-28 08:35:28

qwerty: nežinau apie visus, bet kad aš pats sumizantropėjau – tai tikrai. Kodėl? Todėl, kad po penkiasdešimties aiškiau pamatai, kas yra tikrosios vertybės gyvenime.

qwerty, 2013-09-28 08:50:09

Aiškiai pamatai ko nenori?

Jūratė, 2013-09-28 12:59:32

Kas yra tikrosios vertybės? Ačiū! 🙂

ak, 2013-09-28 13:20:40

Pagal Remarką ( jeis kaitėte juodajį Obeliską) toks senas kareivis sakė, kad tikrosios vertybės yra “ėst, gert, ir su boba dulkintis”. Na bet aš ,aišku, jau tų vertybių daugiau žinau – man patinka keliauti, rašyti, meškerioti, grybauti, sėdėti vakare prie laužo. Net klasikinės muzikos koncertai patinka. Geras spektaklis irgi patinka.

O šiaip ta Burgio tikroji ir amžinoji meilė man kelia visokių minčių. Sakykim sėdėčiau ir laukčiau – atras ta meilė mane ar ne iki kokių 50 metų. Mane ji atrado ar aš ją atradau būdamas bene 32 metų. Tai ką – iki to laiko reikėjo medituoti, mastyti, būti asketu ar biesas žino kuo?

Burgis, 2013-09-28 14:47:32

qwerty ir Jūratei: Po 50 pamatai, koks buvai ir kas iš to gero tau ir kitiems. Pamatai, kad nesi mulkis, žioplys, tinginys – šį tą padarei, šio to sukaupei, užsidirbai. Tada ir supranti, kad viso pasaulio turtai yra visiškas nulis, svarbu tik tai, ką tu pats užsidirbi, paverti savo verte.

*

Po 50 supranti, kad širdis ir mintis kala vieną žodį: „Nestabdyk!“ Supranti, kad nenori pasenti, nenori leistis žemyn, todėl labai džiaugiesi matydamas, kad dar esi, kad dar turi vertę.

*

Po 50 itin gerai supranti, koks gėris yra meilė! Gėris, kurio jau niekas neatims. Gėris, kuris paliko pėdsakus – vaikus. (Žinoma, jau ir anūkėliai čia pat už horizonto…) Gėris, kad aistrai blėstant mėgaujiesi tūkstantine savo aistros valandų armija.

*

Po 50 supranti – kaip keista, kad nematei: daugybė dalykų, kuriuos žmonės sureikšmina, kuriuos tu pats sureikšminai, yra tokios niekingos smulkmenos! Dabar jau žinai – reikšminga yra tik būti, gyventi iš visų jėgų, visu greičiu. Nes pradedi jausti finišą…

chemikas Rimas, 2013-09-29 16:23:41

qwerty, Rugsėjo 27 15:58 citata ….būtų burgiai…

gerai būtų, jei Burgių būtų daugiau. Susipažinęs su aptariamu Burgiu realiai tuo įsitikinau nebegrįžtamai.

qwerty, 2013-09-29 18:31:11

chemike, niekam nesuteik pirmumo,juo labiau negrįžtamai.